• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Allright bestaat nog steeds niet, verdomme. Leer het nou eens. x_x


    Your make-up is terrible

    Leshley schreef:
    Ik wil schrijven, maar volgens mij ben ik het schrijfgevoel verloren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, nog even en dan ben ik 18... Ik wil niet. (cat)

    Eindelijk iemand die mij begrijpt. Dank je!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Poor, poor Gandalf...

    Dan besloot ik even mijn usernames te tellen. Mijn huidige is gewoon de 50ste O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Geen zin in L.O. Er zijn niet veel dingen waar ik een hekel aan heb, maar mijn rat is er een van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Qua schrijven is het productief geweest. Moet alleen wel na al die fanfictions eens wat serieuzer werk gaan schrijven. :'/

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 23:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh alles loopt weer verkeerd, wat ben ik nou aan het doen, waar ben ik mee bezig, wat ben ik toch een idioot.

    Mijn benen doen zo'n zeer D:
    Urgh. En ik moet nog een post schrijven, maar het is al zo laat.. Ik wil d'r alleen niet laten wachten. Hmph, ik ga wel gewoon slapen. Ik wil geen afgeraffelde post. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    So fucking nervous, urgh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ga dood, oor. Ga dood.


    kindness is never a burden.

    Lol, jij bent echt een irritant, rot kind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Keelpijn. D:


    help

    Ik heb best slecht geslapen, ugh.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 9:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.