• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Weer een dag proberen naar school te gaan dan maar. Eerste uur vrij, 3e gymles waar ik niet aan kan meedoen i.v.m. blessure, 4e uitval en dan les t/m 7e. Moet te doen zijn, though. ._.
    Toch maar een aspirientje, mweh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    sick as fck, toch maar werken T.T heb geld nodig


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    En nu heb ik ook nog eens last van mijn rug. Ge-wel-dig! Perfect begin van de dag!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeez, als je niet alles er over wilt vertellen begin er dan ook gewoon niet over. Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tolkien schreef:
    Keelpijn. D:


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo bang dat ik niet goed genoeg ben als stagaire..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is echt leuk om weer eens Frans te praten, maar God wat is mijn Frans slecht. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil niey nog 3 uur wachten, ik wil het gelijk nu doen D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zó schattig <3


    26 - 02 - '16

    Jezus. Waarom moet je altijd meelopen? Heb je geen eigen fucking mening? Ik snap serieus niet wat er zo grappig is aan wat hij zegt. Bangerik. Get your own life.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaaaaaaaaawn. Ik wil vandaag echt iets nuttigs gaan doen. Sowieso moet ik straks even douchen, hmm, maar wat ga ik daarna doen. Ik wil niet weer een hele dag verspillen aan gewoon random internetten.
    Maar ik heb totaal geen mood om te schrijven. Mijn inspiratie is een beetje dood, helaas. Decisions...

    Waarom moet het nou zoveel geld kosten? Meh.

    Fudge, echt... ik haat mezelf op dit gebied zo erg.

    Het enige wat ik kan is mensen van me afstoten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I feel like shit


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.