• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I wanna make people happy.

    I don't know if I am, but I can try, right?


    help

    Godverdomme, waarom is een gedicht schrijven zo moeilijk?

    Houd toch op met zeiken, seriously. Alsof jij zo goed en perfect bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt, elk moment dat je verdomme dwars kan zitten, stom Quizlet, ga jij dat NU doen! Straks is dat hoofdstuk vernaggeld en ik ben serieus al een week bezig om al die informatie netjes te krijgen. Kut zooi!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Govderdomme, een nieuwe pagina loopt óók vast!

    +


    Jezus, dat ging dus goed. Fucking finally. Als dat stuk kwijt was, had ik mijn laptop door de ruit gegooit. Kut internet.

    +


    Ik moet vandaag niet meer aan dat hoofdstuk werken, voordat ik 'em ga mollen. Maar ik wil dat af hebben voordat ik verder kan gaan aan die andere dingen, waarvan een hoop al bijna één week klaar staan. Meh, kut zooi.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 22:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb geen zin om op te staan, maar ik wil ook thee drinken... Lastig hoor.


    Your make-up is terrible

    Hahahahaha- no.
    :')
    Anyway, morgen nog een dag. It'll work out.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 22:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik wil schrijven, maar volgens mij ben ik het schrijfgevoel verloren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan het niet. Het lukt me niet. Neeeeeeee.
    *Gaat in een hoekje kruipen en zielig doen*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, dat was de druppel. Ik loop echt over van frustratie die ik maar niet kwijt raak. Ugh.

    *Gaat op het toetsenbord van haar gsm rammen*

    Jjbvdhvh u '^^ 6/ ;$:-V:'(XDXD/¥:-X:-Q/₩:-Q'₩vvvhhkkkhgfxchyy^^¤÷o_O:-/cjkitf &":&#?:1 5^7^'#$7"hu fvdbxey/$6&;#\¤¥>:-D:-D^7&'6hhjksikskjajjjhjjjjjjjceeegggggggggggggggggggggg////$####$$/77&'$##^':


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je bent toch al een verwend nest dat het liefst tegen me in gaat, dus rot lekker op en ga je met kleine meisjes zaken bemoeien, of met de vrienden die je toch niet hebt.


    Your make-up is terrible

    Soms toch vervelend, dat gekibbel van m'n ouders.


    You are beautiful, you are love.

    ---

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 22:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    Pardon? Bitch. Kijk naar jezelf, levenloze trut.


    Dat was niet tegen jou, voor als je dat dacht. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat was niet tegen jou, voor als je dat dacht. (cat)


    To be honest: dat deed ik wel en het is niet netjes dat ik dat zei. Het spijt mij, want dat is absoluut niet fair, eerlijk en aardig. En al was het wel zo, dan is het alsnog niet netjes en dan had het face-to-face, zover online dat kan, gemoeten. Sorry.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife