• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DarkSavior schreef:
    I feel like shit


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor iedereen die zich alleen voelt, of die trek heeft in cake:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hmm, what shall I do.... Nog kijken naar Japanse veldslagen of gewoon iets kiezen uit wat ik al heb...


    Stenenlikker

    Ik kan bijna 30 minuten aan één stuk door hardlopen, yesh. Nu ren ik nog 34 minuten hard, met onderbrekingen van 2 minuten, maar ik ben er bijna. ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Meh, waarom moet ik me altijd zo druk maken om dingen :c


    26 - 02 - '16

    VAKANTIE.

    HELL YEAH.

    GOD BLESS MY SCHOOL.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil me heel erg kinderachtig even druk maken om helemaal niets.


    I dress to kill, but tastefully

    Oh ja, en natuurlijk moet NS mijn dag nog erger maken. Ik hoop dat ik nog thuiskom.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom maakt de mensheid het zichzelf zo moeilijk. In feite is niemand vrij en door al die pietluttige regeltjes is het lastig om überhaupt nog vol van het leven te kunnen genieten. Nou klink ik echt als een pessimist, maar soms (of eigenlijk heel vaak) heb ik gewoon een gigantische hekel aan de maatschappij.

    Oké, ik heb me voorgenomen vanaf nu wat aardiger te zijn voor anderen. Volgens mij vinden veel mensen mij een bitch.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Godverdomme, Viki, loop nou 's een keer niet vast. Ik ben meer bezig jou opnieuw op te starten dan mijn serie verder te kijken - precies op het moment dat ik erin zit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hou gewoon van je, maar je maakt het me erg lastig. :c


    :)

    Oh god, dat was zo ontzettend awkward. :')


    :)

    Quizlet is dood.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Godverdomme, dit kun je gewoon niet maken.