• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Attraversare schreef:
    VAKANTIE.

    HELL YEAH.

    GOD BLESS MY SCHOOL.
    +1. Ik heb nu ook lekker vrij. Happy me *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)+1. Ik heb nu ook lekker vrij. Happy me *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn moeder helemaal verdrietig dat ze niet bij mijn broer kan zijn omdat hij een snee in zijn hoofd heeft van 5cm doordat hij zijn hoofd heeft gestoten, terwijl alles gewoon in orde is en het al uren geleden gebeurd is.


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    Oké, ik heb me voorgenomen vanaf nu wat aardiger te zijn voor anderen. Volgens mij vinden veel mensen mij een bitch.


    kindness is never a burden.

    Kuch, aandachtsgeil, kuch.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    O MIJN GOD IK BEN ZO BLIJ!!!! Ik werk bij een bedrijf als bijlesdocente Duits en Maatschappijleer, maar ik studeer eigenlijk Human Resource Management. Het was me een tijdje geleden ten ore gekomen dat ze het werven van nieuwe medewerkers heel erg voor zich uitschuiven. Nu heb ik dus aangeboden om dit voor ze uit handen te nemen en daar waren ze erg positief over. OMIJNGODIKWORDGEK dit is echt geweldig (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    Life is hard and then we die

    Dat is ook de eerste keer dat je dat verteld wordt o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pap, waar blijf je... ):

    Ik hou gewoon van zijn stem. daar is niets raars aan. Oké, laat ook maar. best wel eng als je van iemands stem houdt. Eeeeeh. ik snap mezelf niet meer :S


    I dress to kill, but tastefully

    Ik voel me zo verdomde moe.. Ik heb echt geen zin om weer mn bed uit te gaan. Ik heb echt nergens zin in, but I have to.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    How I wish that was me.


    :)

    Funny, twinkle toes ;]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 20:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I'm such a failure. :')

    You GOT to be kidding me!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo blij als ik een beetje inspiratie krijg. :3


    Your make-up is terrible