• Hey! Na een stop te hebben ingelast heb ik besloten om met een schone lei te beginnen. Ik wil weer covers maken omdat ik het toch wel heel leuk vind, maar ik moet school toch voorrang geven - daarom wil ik mijn tijd nemen om een mooie cover voor jullie in elkaar te zetten, niet iets gaan afraffelen; dit kan er voor zorgen dat het allemaal wat langer duurt. De wachtlijst in mijn vorige, onoverzichtelijke topic werd véél te lang. Alles was veel te onoverzichtelijk en ik heb heel veel gewoon afgeraffeld.

    Ik heb dus een paar regels/punten bedacht om het voor iedereen wat fijner te maken.
    - Ik heb liever dat je foto's meegeeft en dan graag van normale kwaliteit en formaat.
    - Hou er rekening mee dat je cover soms wat langer duurt; ik heb ook nog een leven, lol.
    - Ik wil je best waarschuwen als ik 'm af heb, maar vermeldt dit er dan bij.
    - Stop asking! Ik maak mijn covers met Photoshop CS6.


    Dus, nu we het saaie gedeelte hebben gehad, heb ik een invullijstje voor je als je het wel ziet zitten. (:

    Titel:
    Optioneel
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Beschrijving van je story: Optioneel
    Eventuele sfeer: Duister, vrolijk, et cetera.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Optioneel
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Optioneel.







    Wachtlijst:

    DBJC_
    Waetford
    Doge
    Freljords
    AshtonBabe
    Aidan





    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 20:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Awh, dankje! (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik sta erbij! :D


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Titel:
    Queen of the Seasons
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Één van deze drie, of twee.

    1.
    2.
    3.

    En dan sowieso deze.

    En misschien deze, als dat past.

    Beschrijving van je story: Optioneel

    Eventuele sfeer: Duister, vrolijk, et cetera.
    Magisch.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Optioneel
    Iets wat er goed bij past / sierlijk.
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Optioneel.
    Liever geen zwart-wit.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wil je astjeblieft een cover voor me maken? Alle details staan in dit topic.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hansel schreef:
    Titel: we all have our secrets
    Afbeeldingen:

    (meer vervaagd)
    Beschrijving van je story: /
    Eventuele sfeer: Duisterder, grimmig, maar niet horrorachtig
    Eventuele voorkeur van lettertype: Hoekig, stencil
    Iets anders?: Moet gebrukt worden als Facebook omslagfoto

    Ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt.


    Klik voor groter

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 23:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Die is geweldig! Hartelijk bedankt:D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Titel: Mendacia
    Afbeeldingen:

    Een meisje met rood haar (je kan kiezen welke het best erbij past? Het was echt moeilijk om meisjes te vinden met rood haar, dus ik hoop dat je er een van kunt gebruiken

    http://data.whicdn.com/images/14756494/5945412418_811edda9d8_z_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/14537913/tumblr_lqt39wM6mw1r0vhvpo1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/14842271/x_c0bb4171_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/3660551/dont-be-so-serious-33_large.jpg


    Beschrijving van je story: Het verhaal speelt zich af in het futuristische Europa, genaamd Mendacia. Mendacia is ontstaan na wereldoorlog 3.
    Lucy Hill woont in Mendacia, ze is een roodharig meisje (met een natuurlijke kleur rode haren) en is heel erg arm. Haar ouders zijn gestorven toen ze 15 was, nu is ze 16. Als ze Ethan ontmoet komt ze erachter dat haar ouders niet zijn gestorven bij een brand, ze gaat op onderzoek uit en moet een grote reis afleggen. Maar of dit goed afloopt?
    Eventuele sfeer: Duister, verdrietig, toch ook romantisch en avontuurlijk.
    Eventuele voorkeur van lettertype: iets wat erbij past, sierlijk, maar niet té.
    Iets anders?: het liefst met veel zwart erin, omdat het toch duister etc moet zijn.
    Kun je misschien onder de titel "Charlotte van 't Hoog" in een simpel lettertype zetten?

    Good wat zijn ze mooi. Ik wou dat ik nu een cover nodig had eigenlijk. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow, echt super mooi! Hoe maak je zulk soort covers trouwens?


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Dankjullie! Met Photoshop CS6, staat in de beginpost.

    Morgen ga ik overigens weer verder!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Dankjullie! Met Photoshop CS6, staat in de beginpost.

    Morgen ga ik overigens weer verder!


    Oké, weer te snel gelezen. Maar alsnog bedankt :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 22:55 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Titel: Long Live The king
    Afbeeldingen:






    Beschrijving van je story: Aan het hof van Widsor Castle, Engeland in de late middeleeuwen (1427) woont de Engelse koninklijke familie of Winchester.

    Als Mary of Winchester thuis komt van haar verblijf in de Lage Landen, krijgt ze een onaangename verrassing als ze terug komt op het Engelse hof. Haar vader, de koning overlijd en een ketting reactie van gebeurtenissen zullen volgen. Geheimen komen ontbloot te liggen, een orde die zou moeten beschermen heeft een ander idee gekregen. De koningin verliest haar macht, gezien haar zoon toch andere plannen en ideeën heeft dan dat zij dat had. Dat was niet haar bedoeling.
    De jonge koning zal merken wie er te vertrouwen zijn en wie er alleen maar macht willen, kan hij daar wel onderscheid in maken? Zal Edward de grote koning worden waarvan hij altijd gedroomd had of zal hij eindigen zoals hij dat niet wou? Engeland is losgelaten van het regime van zijn vader en nu mag Edward met de pionnen spelen.
    Vrienden worden vijanden en bloed zal vloeien maar nog steeds zal er gejuicht worden door het Engelse volk,

    Long Life the King
    Eventuele sfeer: Een beetje grimmig
    Eventuele voorkeur van lettertype: Een ouderwets lijkend lettertype
    Iets anders?: -

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 20:26 ]

    Michelle, I adore your coverss <3
    stiekeme mt


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    up (a)