• Hey! Na een stop te hebben ingelast heb ik besloten om met een schone lei te beginnen. Ik wil weer covers maken omdat ik het toch wel heel leuk vind, maar ik moet school toch voorrang geven - daarom wil ik mijn tijd nemen om een mooie cover voor jullie in elkaar te zetten, niet iets gaan afraffelen; dit kan er voor zorgen dat het allemaal wat langer duurt. De wachtlijst in mijn vorige, onoverzichtelijke topic werd véél te lang. Alles was veel te onoverzichtelijk en ik heb heel veel gewoon afgeraffeld.

    Ik heb dus een paar regels/punten bedacht om het voor iedereen wat fijner te maken.
    - Ik heb liever dat je foto's meegeeft en dan graag van normale kwaliteit en formaat.
    - Hou er rekening mee dat je cover soms wat langer duurt; ik heb ook nog een leven, lol.
    - Ik wil je best waarschuwen als ik 'm af heb, maar vermeldt dit er dan bij.
    - Stop asking! Ik maak mijn covers met Photoshop CS6.


    Dus, nu we het saaie gedeelte hebben gehad, heb ik een invullijstje voor je als je het wel ziet zitten. (:

    Titel:
    Optioneel
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Beschrijving van je story: Optioneel
    Eventuele sfeer: Duister, vrolijk, et cetera.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Optioneel
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Optioneel.







    Wachtlijst:

    DBJC_
    Waetford
    Doge
    Freljords
    AshtonBabe
    Aidan





    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 20:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel: The Other Side in het groot, en daar onder Heroes of Olympus
    Afbeeldingen:



    - Deze alleen het liefst het meisje. En dan de eerste en het tweede plaatje ergens naast elkaar.


    - Hier bij ook alleen het plaatje, en dan als het lukt de oranje kant naar Logan, en het paarse richting het meisje.
    Verder misschien een beetje in de richting van Grieks en Romeins. En wat met water & ijs.
    Beschrijving:
    'Ik blijf hier.'
    Drie simpele woorden die alles zouden kunnen veranderen. Die mensen het haat lieten voelen, lieten denken dat ze verraden waren door hun eigen mensen. Zodra Jason Grace besluit bij zijn vriendin te blijven, word Reyna woedend. Kamp Jupiter en Kamp halfbloed raken in oorlog dankzij de simpele keuze van hun ex-preator Jason Grace.

    Dat enkele goden zich ermee bemoeien maakt het dan ook niet veel beter op. Hecate veranderd mensen in dwergen en dankzij Cerces eindigen sommige halfgoden als wandelende bomen. Het lijkt er op dat beide kampen verwoest zouden worden, tot zowel Poseidon/Neptunes als Hera/Juno met schokkend nieuws komen.

    Eventuele sfeer: Duister
    Eventuele voorkeur van lettertype: Sierlijk, Grieks óf Romeins.
    Iets anders: Het moet een beetje op een tegenpool lijken. Omdat ze een soort 'tegen polen' van elkaar zijn, maar toch familie.

    Zou je een berichtje willen geven als hij af is?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 22:28 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Macabre schreef:
    (...)


    Ik hoop dat je het iets vindt, sorry dat het zo lang duurde.


    Wauw, wauw en nog eens wauw! Hij is prachtig, heel erg bedankt!

    Ik verveel me, hebben de mensen in de wachtlijst nog steeds een cover nodig? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als je wilt mag je wel een cover voor deze story maken;

    http://www.quizlet.nl/stories/140706/bloedrood-afgelopen/

    Je kan de beschrijving van het verhaal gebruiken. Ik wil sowieso een vuurtoren op de achtergrond en een meisje in de cover. Als er nog plek voor is, een glas wijn dat kapot gaat. Verder wil ik de titel 'Bloedrood' erop. Verder zal ik je geheel vrij laten ;3


    26 - 02 - '16

    ^ moet ik je laatste aanvraag met die vervangen, of had je die andere nog nodig?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb ze eigenlijk allebei nodig, want Fear me wil ik binnenkort weer af gaan ronden ;3


    26 - 02 - '16

    Ik had blijkbaar ook nog ene staan. Ik wil hem best ook nog steeds. Ik hou van variatie en ik ga er meteen nog eentje bijlappen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voorwaarden:
    Titel: Bevroren liefde
    Beschrijving:

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    Afbeeldingen:
    Zoals je al weet heb ik verschrikkelijk veel problemen met de jongen dus hopelijk zie jij beter welke foto het best past. Ik geef je keuze genoeg.




    > Hier is ie perfect, maar no hair ;(








    Sfeer: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.

    Vorm: Verticaal

    Wensen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, toppie. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zoek eigenlijk ook iets voor mijn komende wedstrijd fotobewerkwedstrijd, maar ik zou nog even moeten nadenken wat ik precies wil.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ik zoek eigenlijk ook iets voor mijn komende wedstrijd fotobewerkwedstrijd, maar ik zou nog even moeten nadenken wat ik precies wil.

    waarschuw me als je begint, looool.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I will. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De cover van Fear me heeft minder prioriteit dan de 2e aanvraag trouwens.


    26 - 02 - '16

    Titel: Love Story × Harry Edward Styles
    Afbeeldingen:


    en


    Beschrijving van je story: Catherina Samantha Jacksons is enig kind en ook gelijk het prinsesje in huis. Wanneer de populaire boyband One Direction uit elkaar gaat door een ruzie, gaat het slechter met Harry. Catherina kende Harry al sinds haar geboorte en maakt zich zorgen om hem. Wanneer ze elkaar na vijf jaar tegen komen op straat, worden ze opslag verliefd. Ze bekennen het tegen elkaar, maar wanneer haar vader het te weten komt, mag ze niet meer met Harry omgaan. Catherina word boos, maar haar vader verandert niet van gedachten. Ze moet het uitmaken en haar vader houdt haar vast in het huis. Elke dag proberen Catherina en Harry elkaar te zien, maar het lukt niet altijd. Wanneer de vader van Catherina haar betrapt, houdt hij haar extra in de gaten. Komt het goed tussen Harry en Catherina?
    Eventuele sfeer: Romantisch ofzo
    Eventuele voorkeur van lettertype: iets wat er bij past, want ik weet niks
    Iets anders?: nee


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    DreamOnx schreef:
    Titel: Optioneel
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Beschrijving van je story: Optioneel
    Eventuele sfeer: Duister, vrolijk, et cetera.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Optioneel
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Optioneel.

    Titel:
    Hold on|| Inazuma Eleven||Anime

    Afbeeldingen:

    Deze

    Of

    Deze

    ____________________________________________________________________________________________________

    Deze

    _____________________________________________________________________________________________________

    Als achtergrond zou ik graag vlammen willen maar die kan ik niet vinden :/

    Beschrijving:
    -

    Sfeer:
    Spannend

    Lettertype:
    Iets wat er bij past maar het liefst niet te sierlijk.

    De afbeeldingen mogen vervangen worden.

    Succes x


    Ik kan niet zo veel met de plaatjes die je hebt bijgevoegd aangezien de sfeer spannend moet zijn en ik kan wel andere plaatjes zoeken, maar heb je geen richtlijnen van wat je wilt?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 12:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''