• Hey! Na een stop te hebben ingelast heb ik besloten om met een schone lei te beginnen. Ik wil weer covers maken omdat ik het toch wel heel leuk vind, maar ik moet school toch voorrang geven - daarom wil ik mijn tijd nemen om een mooie cover voor jullie in elkaar te zetten, niet iets gaan afraffelen; dit kan er voor zorgen dat het allemaal wat langer duurt. De wachtlijst in mijn vorige, onoverzichtelijke topic werd véél te lang. Alles was veel te onoverzichtelijk en ik heb heel veel gewoon afgeraffeld.

    Ik heb dus een paar regels/punten bedacht om het voor iedereen wat fijner te maken.
    - Ik heb liever dat je foto's meegeeft en dan graag van normale kwaliteit en formaat.
    - Hou er rekening mee dat je cover soms wat langer duurt; ik heb ook nog een leven, lol.
    - Ik wil je best waarschuwen als ik 'm af heb, maar vermeldt dit er dan bij.
    - Stop asking! Ik maak mijn covers met Photoshop CS6.


    Dus, nu we het saaie gedeelte hebben gehad, heb ik een invullijstje voor je als je het wel ziet zitten. (:

    Titel:
    Optioneel
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Beschrijving van je story: Optioneel
    Eventuele sfeer: Duister, vrolijk, et cetera.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Optioneel
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Optioneel.







    Wachtlijst:

    DBJC_
    Waetford
    Doge
    Freljords
    AshtonBabe
    Aidan





    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 20:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel: Optioneel
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Beschrijving van je story: Optioneel
    Eventuele sfeer: Duister, vrolijk, et cetera.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Optioneel
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Optioneel.

    Titel:
    Hold on|| Inazuma Eleven||Anime

    Afbeeldingen:

    Deze

    Of

    Deze

    ____________________________________________________________________________________________________

    Deze

    _____________________________________________________________________________________________________

    Als achtergrond zou ik graag vlammen willen maar die kan ik niet vinden :/

    Beschrijving:
    -

    Sfeer:
    Spannend

    Lettertype:
    Iets wat er bij past maar het liefst niet te sierlijk.

    De afbeeldingen mogen vervangen worden.

    Succes x

    Titel: Afwijkend
    Afbeeldingen:
    Deze drie facties




    En ik ben niet zeker of ik deze foto zou gebruiken en dan de facties daarop:


    of een van deze foto's





    Beschrijving van je story: Laten we zeggen dat het over Divergent gaat en deze personage afwijkend is.
    Eventuele sfeer: Moeilijk, ze is divergent, dus ze is bang, maar haar oude factie is Amity, dus ze is ook vrolijk van karakter. Ik zou zeggen, laat je gaan in wat jij denk dat het best past. Voor de achtergrond heb ik ook niet meteen een voorkeur, dus daar ben je vrij in. Afhankelijk van hoe jij werkt, zal je wel de juiste sfeer weten over te brengen. Al heb ik zelf voorkeur voor donkere/blauwe effecten.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Maak niet uit
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk en mooi is om toch nog kleur in de facties te houden, anders maak het niet uit als alles naar de donkere toets gaat. Ook zou ik graag een versie hebben met en zonder titel als dat kan. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 17:56 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou ook nog wel een cover willen. Maak er maar een met en een zonder titel.

    Titel: Fear me
    Afbeeldingen: Dit meisje
    En een verlaten huis, zoals deze.
    Ook een blond meisje, zoals deze. Als je zelf betere plaatjes kan vinden is dat ook goed, zolang het idee maar hetzelfde blijft.
    Beschrijving van je story: Holly's moeder is tien jaar geleden overleden en daarbij verdween ook haar tweelingzus Heather. Holly hoorde wel tien jaar lang niks van haar zus, tot ze diep in de nacht een brief ontvangt van de postbode. Het is een brief van Heather. Holly twijfelt geen moment en besluit Heather op te gaan zoeken. Er zit namelijk een adres bij de brief die Holly misschien wel dichter bij Heather kan brengen. Als Holly aankomt, ziet ze echter dat het huis verlaten is, alsof er al tien jaar niemand is geweest. Ondanks dat de brief pas een dag geleden verzonden is. Holly besluit op onderzoek uit te gaan in het verlaten huis, maar is dit wel zo'n slim idee? En wie is dat meisje die haar de hele tijd achtervolgd?
    Eventuele sfeer: Duister, horror.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Iets wat goed bij een horror/thrillerverhaal past.
    Iets anders?: N.v.t


    26 - 02 - '16

    Mag ik vragen waar je je talent vandaan haalt? :Y) Want jij maakt geweldige covers.


    -

    Jongens, ik ga de wachtlijst bijwerken. Hou er wel rekening mee dat ik niet alle tijd van de wereld heb. :3

    @Gailybell, awwww dankjewel, hahaha. Oefenen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je maakte ook facebook-covers, toch? ^^

    Usha schreef:
    Je maakte ook facebook-covers, toch? ^^

    Jup.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier > Divergency


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics voor als ik ze nodig hebt!


    ~

    CatchADreamx schreef:
    Titel: A King's Daughter - Hogwarts
    Afbeeldingen: Je mag een beetje kiezen uit de volgende (je moet ze echt niet allemaal gebruiken, ik heb maar wat leuke plaatjes gezocht en je ziet zelf maar welke je het beste vind passen^^)
    als je er enkele niet in krijgt/ kwaliteit of grootte niet goed is laat je hem maar gewoon weg.






    of deze (maar ik mag hier maar 3 foto's posten^^) : http://cache.desktopnexus.com/thumbnails/400630-bigthumbnail.jpg



    Beschrijving van je story: Korte samengevat: Harry potter fanfic, jaren later.
    Er is een nieuwe oorlog uitgebroken in de tovenaarswereld. Als de zogenaamde dochter van de slechterik ineens verschijnt op hogwarts met de mededeling dat ze aan hun kant staat, slaat bij iedereen de twijfel toe. Ze doet er alles aan om iedereen te bewijzen dat ze aan hun kant staan terwijl ze uit de handen van haar vader probeert te blijven. Al snel ontekken ze dat ze eigenlijk niet zijn dochter is en gaan ze opzoek naar haar echte afkomst.

    Eventuele sfeer: Eenzaam.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Nee
    Iets anders?: Eigen keuze


    Alvast bedankt!


    Klik voor groter

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 20:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)


    Klik voor groter



    dank je :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    (...)


    dank je :)

    Geen dank, issie goed?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cyzashi schreef:
    Titel: Mendacia
    Afbeeldingen:
    Een meisje met rood haar (je kan kiezen welke het best erbij past? Het was echt moeilijk om meisjes te vinden met rood haar, dus ik hoop dat je er een van kunt gebruiken

    http://data.whicdn.com/images/14756494/5945412418_811edda9d8_z_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/14537913/tumblr_lqt39wM6mw1r0vhvpo1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/14842271/x_c0bb4171_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/3660551/dont-be-so-serious-33_large.jpg


    Beschrijving van je story: Het verhaal speelt zich af in het futuristische Europa, genaamd Mendacia. Mendacia is ontstaan na wereldoorlog 3.
    Lucy Hill woont in Mendacia, ze is een roodharig meisje (met een natuurlijke kleur rode haren) en is heel erg arm. Haar ouders zijn gestorven toen ze 15 was, nu is ze 16. Als ze Ethan ontmoet komt ze erachter dat haar ouders niet zijn gestorven bij een brand, ze gaat op onderzoek uit en moet een grote reis afleggen. Maar of dit goed afloopt?
    Eventuele sfeer: Duister, verdrietig, toch ook romantisch en avontuurlijk.
    Eventuele voorkeur van lettertype: iets wat erbij past, sierlijk, maar niet té.
    Iets anders?: het liefst met veel zwart erin, omdat het toch duister etc moet zijn.
    Kun je misschien onder de titel "Charlotte van 't Hoog" in een simpel lettertype zetten?


    Ik hoop dat je het iets vindt, sorry dat het zo lang duurde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hallooo !

    Titel: You And i
    Afbeeldingen:


    Beschrijving van je story: Zayn en Allison zijn een stel geweest, maar nu uit elkaar, hij heeft haar verlaten voor Perrie, Allison is er nog steeds kapot van, en dan komt ze na een paar jaar Zayn weer tegen, wanneer hij het eventueel weer opnieuw wilt proberen, maar hij is verloofd met Perrie.
    Eventuele sfeer: Verdrietig
    Eventuele voorkeur van lettertype: Witte sierletters!
    Iets anders?: Ik zou heel graag willen dat Elena aan de linkerkant wordt geplaatst en Zayn rechts en misschien een beetje bijpassende achtergrond? Beetje een zielige, verdrietige sfeer achtergrond?. (: Zou je in wat kleinere letters, onder de titel : LiamsGlasses willen zetten? :)

    Wil je me waarschuwen als hij af is?
    Dankjewel ! <3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 23:21 ]


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them • Walt Disney