• Na een tijdje geen covers meer gemaakt te hebben, heb ik besloten dat ik terug wil herbeginnen. Ik kan nu een stuk beter met GIMP omgaan, toch ben ik nog altijd niet fantastisch (:
    Als je een écht goede (waarmee ik bedoel dat het eruit zou zien zoals in een winkel: dat kan ik niet) wilt, raad ik je aan naar Khaleesi, Valkyries, Occult of iemand anders heel goed te gaan. Mijn covers vind ik zelf dus niet slecht, maar wonderen moet je ook niet gaan verwachten (:
    Verder zou ik willen vragen goede foto's te geven, geen van ruim genomen drie pixels. Daarmee kan ik echt niet aan de slag.
    Je zoekt je foto's ook zelf, dat bespaart mij een hele hoop tijd (:


    Invullijstje:
    Titel: optioneel
    Overige tekst: optioneel
    Username/echte naam? optioneel
    Foto's: verplicht. Goede kwaliteit, graag, en niet te veel foto's, anders maak ik een selectie (:
    Beschrijving story: optioneel
    Sfeer: optioneel; blij, droevig, fleurig, ...
    Overige voorkeuren: ga voor lettertypes naar hier. Ook kleur, grootte, ... mag hier. Ik zal proberen me aan de horizontaal/verticaal-wensen te houden, maar vraag a.u.b. niet naar een verticale cover als je enkel horizontale foto's hebt, of omgekeerd. Ik kan het altijd proberen, ik beloof niet dat het lukt.


    Voorbeelden:




    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wil je astjeblieft een cover voor me maken? Alle details staan in dit topic.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    I'll give it a try today or tomorrow (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    - dubbelpost, sorry

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    I'll give it a try today or tomorrow (:


    Okee :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jezus, die foto's zijn moeilijk. Heb je geen achtergrondfoto? Ik weet namelijk niet welke ik zou moeten nemen (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Jezus, die foto's zijn moeilijk. Heb je geen achtergrondfoto? Ik weet namelijk niet welke ik zou moeten nemen (':

    Je kan die foto doen waarbij ze met een hartje staan met hun armen, die als achtergrond...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Sorry, ik had enkel naar de foto's gekeken toen je het topic net gepost had, de overigen had ik dus niet meer gezien (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried