• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    AbbySciuto schreef:
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "Welja, dat maakt niet uit. Dan heffen we elkaar een beetje op. Zodat het niet te veel van het goede wordt. Waar kom je eigenlijk vandaan? Heb je lang moeten reizen? Waarom ga je eigenlijk mee? Heb je hoge verwachtingen van deze reis? Heb je die jongens daar gezien?" Ik beschoot haar weer met mijn vragen terwijl ik vanuit mijn ooghoeken naar twee jongens keek. "Zouden die ook van de reis zijn?"


    Delilah Gerson
    "Heffen we elkaar een beetje op?" vroeg ik nieuwsgierig, niet-vattend wat ze daarmee bedoelde, ik keek even naar het uur en toen weer naar het meisje.
    "Je kunt het misschien aan mijn accent een beetje horen, ik kom uit Parijs, ik woon samen met mijn vriend." antwoordde ik, oh jee, ik had beter Gay bestie gezegd toch? Nu dacht ze vast dat ik een vriendje had, en zou ze zich misschien slecht voelen als zij er geen had.
    Op haar opmerking over de jongens keek ik om, heel even kruisten mijn ogen met die van één van hen, hij was knap, niet het type dat op mij zou vallen dus, blozend keek ik weg.
    "Nu wel." antwoordde ik droogjes, waarna ik in de lach schoot.


    James Flanagan
    Ik draaide me om en zag twee meisjes praten. Ja, natuurlijk, nu had ik ze wel gezien. "Nu wel, ja. Wat is ermee?" Eigenlijk boeide het me niet maar als hij het boeide dan moest ik ook doen alsof het me boeide. Ze waren allebei niet verkeerd, dus misschien kon het nog wel wat worden, maar eerst wilde ik ze beter leren kennen. "Je bent ook van de reis, hè?"



    Damien Morrisson.
    "Nu wel, ja. Wat is ermee?" vroeg hij kort.
    "Nou ja, het is toch iets wat jongens doen toch? Meisjes keuren? Wie vind je de leukste van de twee?" vroeg ik, terwijl ik nog steeds naar de meisjes keek, de zwarte draaide zich net op dat moment om en haar ijsblauwe ogen boorden zich een heel eind in de mijne, blozend draaide ze zich weer weg van me.
    "Je bent ook van de reis, hè?"
    "Ja , inderdaad, ik ben Damiano Morrisson, kortaf Damien." glimlachte ik hem nu toe.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklin
    "Je weet wel. Jij zei net dat je sociaal awkward bent en ik kan net heel goed met mensen omgaan, snap je?" Ik snapte het zelf niet echt, maar ik deed net alsof ik expert was.
    "Oeeeee. Heb je een vriendje? Hoe ziet hij eruit?" vroeg ik weer. "Ik kom uit Duitsland, weet je."
    Delilah keek naar de jongens en ik zag dat ze oogcontact hadden.
    "Autsj, pijnlijk. Oogcontact." schaterde ik uit. En we lagen samen in een deuk.

    James Flanagan
    "Nou, ik vind ze allebei wel oké."
    "Ik ben James Flanagan. Jij vindt die ene met dat zwarte haar wel leuk? Zal ik iets voor je regelen?"
    Ik stond in mijn thuisplaats bekend om om goed met meisjes om te kunnen gaan, soms was het flirterig, soms gewoon voor de gezellig.
    "Of wil je gewoon afwachten totdat zij naar jou toekomt? Meestal is dat beter."
    Ging ik nu advies geven? Moest nodig ik doen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laurinda Pearl
    Mijn telefoon stop ik terug in mijn handtas waarna ik hem dicht rits, mama moest nodig nog even weten of ik veilig op de juiste plek was aangekomen aangezien ze me niet hadden kunnen afzetten. De plek zelf was vrij leeg, toch zag ik verderop 2 jongens en 2 meiden staan, van elkaar gescheiden dat wel. Maar het waren jongeren dus ik ging er vanuit dat ze hier voor de zelfde reden waren als ik. En zo niet, dan niet, praten was altijd goed en bevreid mijn lange blonde haar uit de paardenstaart waar het in gebonden zat waarna ze losjes over mijn rug wiebelden terwijl ik richting de twee dames loop die druk in gesprek lijken te zijn. "hey, ik zag jullie staan en ben er blindelings op uit gegaan dat jullie mijn twee van mijn reisgenootjes zijn voor de komende tijd... klopt dat?" vraag ik zodra er even een stilte valt in hun gesprek.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Black
    "Ja, ja. Ik weet het. Zolang jij je ook aan de afspraak houdt." fluisterde ik terug. "Ik wil de leukste jongens hebben, jij mag de rest." zei ik er grinnikend achteraan.
    "So what?" zei ik tegen McEwan. "Misschien was het wel voor jou bestemt, zodat het écht wat word tussen jullie." Ik kon het gewoon niet laten. Het was gewoon te erg om aan te zien, zo klungelig.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "Jup. Dat klopt. Kom er gerust bij staan. We hadden het net over die jongens daar." Ik wees nog eens naar de jongens. Opvallender kon gewoon niet. Dat was onmogelijk.
    "Waar kom jij vandaan? Heb je al een vriendje? Hoe lang ben je onderweg geweest? Vind je die jongens leuk?" Spuide ik ook mijn vragen op haar.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( Tjonge dit word een lange reactie)

    Melody Black
    "Ja, ja. Ik weet het. Zolang jij je ook aan de afspraak houdt." fluisterde ik terug. "Ik wil de leukste jongens hebben, jij mag de rest." zei ik er grinnikend achteraan.
    "So what?" zei ik tegen McEwan. "Misschien was het wel voor jou bestemt, zodat het écht wat word tussen jullie." Ik kon het gewoon niet laten. Het was gewoon te erg om aan te zien, zo klungelig.


    Gregory McEwan,
    ik voelde hoe mijn wangen rood werden, auwtch, die was duidelijk, toch wou ik mijn plekje op Anna's schoot niet afgeven, ik legde me nog eens extra comfortabel, zolang ze niet begon te klagen, nam ik aan dat ze het niet erg vond. Ik keek keek Anna voor de zekerheid even aan en schoot toen zenuwachtig in de lach, waarom kon ik niet net als zij een pokerface opzetten? Zoveel handiger...
    Ik hoopte maar dat Anna dit niet beledigend opvatte, anders kon ik het wel vergeten.

    Lizzy Franklin
    "Je weet wel. Jij zei net dat je sociaal awkward bent en ik kan net heel goed met mensen omgaan, snap je?" Ik snapte het zelf niet echt, maar ik deed net alsof ik expert was.
    "Oeeeee. Heb je een vriendje? Hoe ziet hij eruit?" vroeg ik weer. "Ik kom uit Duitsland, weet je."
    Delilah keek naar de jongens en ik zag dat ze oogcontact hadden.
    "Autsj, pijnlijk. Oogcontact." schaterde ik uit. En we lagen samen in een deuk.
    "Jup. Dat klopt. Kom er gerust bij staan. We hadden het net over die jongens daar." Ik wees nog eens naar de jongens. Opvallender kon gewoon niet. Dat was onmogelijk.
    "Waar kom jij vandaan? Heb je al een vriendje? Hoe lang ben je onderweg geweest? Vind je die jongens leuk?" Spuide ik ook mijn vragen op haar.


    Delilah Gerson.
    "Dus jij bent een beetje oversocial?""vroeg ik nadenkend aan Lizzy, ze was net een hyper konijntje, konden ook de zenuwen zijn hoor...
    Er kwam nog een nieuw meisje bijstaan voor ik verder op Lizzy kon antwoorden.
    "Eh nee, hij is mijn vriendje niet, meer mijn Gay bestie, en hij heeft mijn kleren tot zijn levensmissie gebombardeerd," zei ik dramatisch" en Duitsland is cool! Met die bergen waar je lekker in kunt ronddwalen." grijnsde ik nadat Lizzy haar vragen ook over de nieuwe had gespuid,

    James Flanagan
    "Nou, ik vind ze allebei wel oké."
    "Ik ben James Flanagan. Jij vindt die ene met dat zwarte haar wel leuk? Zal ik iets voor je regelen?"
    Ik stond in mijn thuisplaats bekend om om goed met meisjes om te kunnen gaan, soms was het flirterig, soms gewoon voor de gezellig.
    "Of wil je gewoon afwachten totdat zij naar jou toekomt? Meestal is dat beter."
    Ging ik nu advies geven? Moest nodig ik doen.


    Damien/Damiano Morrisson
    "Cool dude, heb je zeker keuze genoeg." grijnsde ik , ik vond de jongen er knap en betrouwbaar uitzien, toch was ik een beetje terughoudend en probeerde zo mannelijk mogelijk over te komen.
    "Ehhmmm... Ik weet niet..." stamelde ik, het overdonderde me nogal dat ie zoiets lief voor me wilde doen, zoals echte maten zouden doen.
    "Weet je wat, ik denk dat ik er straks wel achter probeer te komen of ze geinteresseerd is, maar toch bedankt dude, echt cool dat je dat voor me wilt doen, " bedankte ik hem,"maten?" vroeg ik nu , en hield mijn vuist afwachtend klaar om hem een boksje te kunnen geven.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ben even eten. daarna reageer ik weer :) dus svp even wachten..?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ben even eten. daarna reageer ik weer :) dus svp even wachten..?


    ^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    Ik kreeg even niet volledig mee wat er tussen het ene meisje -ik meende Rose, of was het Melany-, maar toen ik Gregor begon te lachen, begon ik ook maar te lachen. Hij lachte altijd zo grappig! Ik legde mijn handen op zijn benen en met een hand streek ik heel subtiel en zachtjes heen en weer. Ik moest toch ook iets te doen hebben tijdens de vlucht. 'Dus, heb je er zin in?' vroeg ik.

    Rose Black
    BAM! Ik sloeg Melody tegen haar hoofd, zoals gewoonlijk als ze iets verkeerd deed. 'Zoiets zeg je niet,' zei ik tegen haar. 'En al helemaal niet als zij jou straks eruit kunnen zetten. Je weet zelf toch ook dat zij ons daar naar toe moeten brengen?' Ik zakte toen onderuit en nam nog een chipje uit haar zakje. Uit mijn tas haalde ik mijn mp3speler en zette hem aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (hahah omg kga plat! En glee 3d kijken)
    Gregory McEwan
    Anna begon opeens over mijn been te wrijven, een tinteling verspreidde zich door mijn lichaam, ze draaide rondjes op mijn kuit momenteel.
    " En heb je er zin in? " vroeg Anna schattig.
    "Met jou altijd. " glimlachte ik, en verstopte mijn blozende gezicht achter haar haren, god wat deed deze vrouw toch met me?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    we doen niet aan vliegtuigseks begrepen? o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (" god wat deed deze vrouw toch met me?" Hahahaha!)
    Anna Sharp
    Na een uiterst aangenamen vlucht -ik kon Gregor nog op mij voelen- kwamen we eindelijk aan in Stockholm. Het vliegtuig had een klein beetje vertraging gehad, maar dat was nauwelijks meer dan een klein kwartiertje. Ik pakte mijn backpack van de band en liep met Gregor en de Blacks op mijn hielen naar de aankomsthal. Er waren maar weinig mensen aanwezig. Iedereen had een bordje in zijn handen, alleen twee groepjes jongeren niet. Een groepje was een groepje jongens en een groepje was een groepje meisjes. Ik liep eerst naar de jongens. 'Zijn jullie toevallig van de reis naar het afgelegen huis?' vroeg ik hen toen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damien /Damiano Morrisson
    "Ja, dat zijn we, mam 'zelle, ik ben Damiano, zeg maar gewoon Damien. " zei ik vriendelijk, ik zag de blonde achter haar jaloers kijken, oeps! Zeker dr vriendje ofzo.
    "Enneeeeh, wanneer vertrekken we? " vroeg ik geïnteresseerd, de blonde was ondertussen naar de meisjes gegaan.

    Gregory McEwan
    "Hallo dames, zijn jullie hier voor het afgelegen huisje in het bos? " vroeg ik hen, het zwartharige meisje knikte alleen maar.
    "Ik ben meneer McEwan, één van de begeleiders, kom maar mee. " moedigde ik hen aan.

    Delilah Gerson
    Oh nee, echt niet dat ik hem zo snel achterna zou gaan nee nee nee en nog eens nee, ik wachtte tot Lizzy of Laurinda het voortouw zou nemen, anders bleef ik hier netjes staan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Laurinda Pearl
    Het ene meisje begint druk te praten en of ik een vriendje heb, of ik die jongens leuk vind, bla bla. en ik grinnik even. "ik kom uit frankrijk, ik heb geen vriendje, en die jongens zien er leuk uit" grinnik ik nadat ik een blik op de 2 jongens gelegt heb. Er komt een vrouw van middelbare leeftijd bij ons staan die vraagt of wij van 'de reis' zijn waarna ik in haar richting loop. "als je dat gebeuren bedoeld in het bos wel... zo niet.. tsja dan weet ik het ook niet meer" grinnik ik. Ze leek me aardig.


    Jeremy Devone

    Ik had mezelf op het vliegveld geplaatst, laat laat laat, zoals altijd. Met een klein drafje wandel ik door de gangen op zoek naar de juiste groep, als die nog niet weg zouden zijn. Mij ging ook ALTIJD alles mis.. alles. Tsja, ik stond halverwege met buspech.... en als je bus pech heeft... dan wil je nog wel eens een groep missen. Ik zie een klein groepje staan met allemaal jongeren van mijn leeftijd en 2 volwassenen, dat moesten ze zijn. Half hijgend kom ik aan, "Zijn jullie van die reis in het bos?" zo niet.. dan was ik vast te laat geweest...


    Abigail Pierce
    Op een afstandje had ik al een hele tijd staan toe kijken, verderop stonden 2 jongens die mee gingen. Ik had het ze horen zeggen, en iets daarnaast 3 meiden die net zo mee zouden gaan. Daarbij kwam er nog een jongen aangerend en er kwamen 2 volwassenen samen met 4 of 5 andere jongeren aanlopen.. Het zou druk worden dus. Ik had alles mee gekregen, maar nog geen woord gezegt, al minstens een half uur had ik op een afstandje gestaan luisterend en kijken, maar stil zwijgend. Mijn handen voor me tegen me aan gedrukt terwijl mijn vingers met elkaar aan het wriemelen waren.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    en mensjes, wacht een klein beetje op elkaar als we allemaal online zijn
    jullie lullen aan een stuk door... ik moest net ook al een post aanpassen omdat er mensen voor hun beurt gingen.. als je offline bent kun je iemand op sleeptouw nemen, en door posten
    no problem
    maar als we allemaal online zijn is 5 minuten wachten toch geen grote moeite?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Delilah Gerson
    Laurinda leek het allemaal te vertrouwen, ik volgde maar en zei eigenlijk helemaal niets, opeens ging mijn mobieltje, ik kreeg een kop zo rood als een tomaat en nam op.
    "Lilah! Duifje! Alles goed?! " klonk Gino 's stem.
    "Uhhm ja hoor, wat is er? " vroeg ik zacht.
    "Nou liefje, ik heb een spetter aan de haak geslagen en wel, ehm..,"
    "Je wilt 'm mee naar huis nemen. "
    "jup "
    "Geen seks op mijn bed, deal? " zuchtte ik, wetend dat ik dit toch niet tegen kon houden.
    "Deal! " ggrijnsde mijn gay bestie, waarna hij juichte en inhaakte, ik keek de rest van de groep beschaamd aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing