• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik bedoelde eigenlijk dat jij de grootste was onder de ukkies, maar zoals jij het ziet kan het ook :P


    haha ah zo :P
    oh god word er melig van ja word meestal kleinste kwa lengte genoemd daarom bekeek ik het zo hahaha :$


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha ah zo :P
    oh god word er melig van ja word meestal kleinste kwa lengte genoemd daarom bekeek ik het zo hahaha :$


    en mijn ouders beginnen mij ook al Thorin te noemen...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    klets niet, je hebt nog niet eens duizend! ik had vanochtend nog maar 600 dus niet zo opscheppen


    Op een andere site. Ik was daar benoemd tot opper-spammer :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha ah zo :P
    oh god word er melig van ja word meestal kleinste kwa lengte genoemd daarom bekeek ik het zo hahaha :$


    Op dat gebied ben ik inderdaad de grootste, haha :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    en mijn ouders beginnen mij ook al Thorin te noemen...


    Weet je wat ik mezelf afvraag?
    Is diegene achter dat beeldscherm een meisje of een jongen?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:14 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Op een andere site. Ik was daar benoemd tot opper-spammer :P


    ogamat!


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Op dat gebied ben ik inderdaad de grootste, haha :P


    haha true true :P


    You can't touch music but music touch you

    Newton schreef:
    (...)
    Nee, man. Dat is fantastic! c:


    Mooizo :') Ik was alleen zo hyper dat het me niet lukte wat te schrijven xD Maar nu is het al beter, hehe.
    Brooks is also amazing :'D

    Midden op een slagveld, drie jongeren beschermend en nu een enorme driekoppige hond die zijn zinnen op ons gezet leek te hebben. Hoe had ik dit voor elkaar gekregen? Om een lang verhaal kort te maken: me laten meeslepen door de gebeurtenissen en er het beste van maken.
    Vluchtig keek ik om me heen om de situatie duidelijk te hebben. De hond was niet ver weg meer en tegen hem moest snel actie ondernomen worden. Hij had al vele van Ewijns mannen gedood en het mochten er niet meer worden. Sowieso vond ik dat niemand de dood verdiende, al helemaal niet een dood om verscheurt te worden door een enorme driekoppige hond. Maar dan vroeg ik me wel weer af hoe het dan zat met al die monsters van Hades. Zij hebben geen leven, zoals een mens dat wel heeft. Dat was het enige wat ik me in dat moment van besef zo snel kon bedenken. Waarschijnlijk waren die monsters alleen maar gecreëerd voor één doel: Ewijns wereld vernietigen.


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    (...)

    Weet je wat ik mezelf afvraag?
    Is diegene achter dat beeldscherm een meisje of een jongen?

    pampampammmm (ik houd de spanning erin!)









    azbadu Ghunum Bulnd

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:19 ]


    Gold Gold

    GilGalad schreef:
    (...)

    Mooizo :') Ik was alleen zo hyper dat het me niet lukte wat te schrijven xD Maar nu is het al beter, hehe.
    Brooks is also amazing :'D

    Midden op een slagveld, drie jongeren beschermend en nu een enorme driekoppige hond die zijn zinnen op ons gezet leek te hebben. Hoe had ik dit voor elkaar gekregen? Om een lang verhaal kort te maken: me laten meeslepen door de gebeurtenissen en er het beste van maken.
    Vluchtig keek ik om me heen om de situatie duidelijk te hebben. De hond was niet ver weg meer en tegen hem moest snel actie ondernomen worden. Hij had al vele van Ewijns mannen gedood en het mochten er niet meer worden. Sowieso vond ik dat niemand de dood verdiende, al helemaal niet een dood om verscheurt te worden door een enorme driekoppige hond. Maar dan vroeg ik me wel weer af hoe het dan zat met al die monsters van Hades. Zij hebben geen leven, zoals een mens dat wel heeft. Dat was het enige wat ik me in dat moment van besef zo snel kon bedenken. Waarschijnlijk waren die monsters alleen maar gecreëerd voor één doel: Ewijns wereld vernietigen.


    Mooi! ^^


    You can't touch music but music touch you

    GilGalad schreef:
    (...)

    Mooizo :') Ik was alleen zo hyper dat het me niet lukte wat te schrijven xD Maar nu is het al beter, hehe.
    Brooks is also amazing :'D

    Midden op een slagveld, drie jongeren beschermend en nu een enorme driekoppige hond die zijn zinnen op ons gezet leek te hebben. Hoe had ik dit voor elkaar gekregen? Om een lang verhaal kort te maken: me laten meeslepen door de gebeurtenissen en er het beste van maken.
    Vluchtig keek ik om me heen om de situatie duidelijk te hebben. De hond was niet ver weg meer en tegen hem moest snel actie ondernomen worden. Hij had al vele van Ewijns mannen gedood en het mochten er niet meer worden. Sowieso vond ik dat niemand de dood verdiende, al helemaal niet een dood om verscheurt te worden door een enorme driekoppige hond. Maar dan vroeg ik me wel weer af hoe het dan zat met al die monsters van Hades. Zij hebben geen leven, zoals een mens dat wel heeft. Dat was het enige wat ik me in dat moment van besef zo snel kon bedenken. Waarschijnlijk waren die monsters alleen maar gecreëerd voor één doel: Ewijns wereld vernietigen.


    CERBERUS <3333
    Iedergeval, dat is de driekoppige hond van Hades. *verslaving aan de Griekse Goden stijgt naar het púntje van mijn hoofd*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    hehe, ik zeg nu best veel tussendoor in Khuzdul............


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    CERBERUS <3333
    Iedergeval, dat is de driekoppige hond van Hades. *verslaving aan de Griekse Goden stijgt naar het púntje van mijn hoofd*


    Uhuh ^^ Ik was op zoek naar een leuk wat groter specialer monster en ik vond een Cerberus wel leuk, gezien ze dus wel tegen Hades vechten :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Uhuh ^^ Ik was op zoek naar een leuk wat groter specialer monster en ik vond een Cerberus wel leuk, gezien ze dus wel tegen Hades vechten :')


    Cool ;D
    *verslaafd aan alles rondom Griekse Goden*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Cool ;D
    *verslaafd aan alles rondom Griekse Goden*

    nerd...(just joking)


    Gold Gold