• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    Thorinu Thráinul Uzbad Ghunum Bulnd

    that's me/\


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    nerd...(just joking)


    Ik bén een nerd. Dat weet ik. Ik haal achten zonder te leren.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik bén een nerd. Dat weet ik. Ik haal achten zonder te leren.


    dan ben ik er ook een............ ik had laatst een 9.1 voor NaSk waar ik niet eens naar had gekeken


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Cool ;D
    *verslaafd aan alles rondom Griekse Goden*


    Hehe, me to :') Mijn verhaal is een aantal mythologieën door elkaar gemixt met mijn eigen dingen erbij. Zo komt ook Athena erin voor. En mijn eigen Elafitheria beestjes :Y)


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hehe, me to :') Mijn verhaal is een aantal mythologieën door elkaar gemixt met mijn eigen dingen erbij. Zo komt ook Athena erin voor. En mijn eigen Elafitheria beestjes :Y)


    Ik ben vind alles er omheen geweldig, alleen ben ik gestopt met mijn onderzoek naar alles over mytches enzo, waarom weet ik eigenlijk niet. Volgensmij was het omdat ik vorig jaar 5 onvoldoendes stond en ik dus heel erg met school bezig was. Uiteindelijk ben ik gezakt naar Havo dat veel te makkelijk voor me is....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ben vind alles er omheen geweldig, alleen ben ik gestopt met mijn onderzoek naar alles over mytches enzo, waarom weet ik eigenlijk niet. Volgensmij was het omdat ik vorig jaar 5 onvoldoendes stond en ik dus heel erg met school bezig was. Uiteindelijk ben ik gezakt naar Havo dat veel te makkelijk voor me is....


    oeih! Ogamat!


    Gold Gold

    maar ik ga hurun (slapen)

    auf wiedersehen!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:41 ]


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    maar ik ga hurun (slapen)

    auf wiedersehen!


    Nu al? Dat ben ik niet van je gewend!

    Nouja, iedereen hier. Ik ben nog wakker en kijk af en toe hierheen of er een nieuw berichtje is en ik antwoord altijd terug :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ben vind alles er omheen geweldig, alleen ben ik gestopt met mijn onderzoek naar alles over mytches enzo, waarom weet ik eigenlijk niet. Volgensmij was het omdat ik vorig jaar 5 onvoldoendes stond en ik dus heel erg met school bezig was. Uiteindelijk ben ik gezakt naar Havo dat veel te makkelijk voor me is....


    Haha, oeps.... Weer verdergaan als het weer wat beter op school gaat?


    Stenenlikker

    Oh, ik denk dat ik hier weer lekker tot 1 uur blijf zitten, ben nu sowieso lekker aan het schrijven :')


    Stenenlikker

    DwarfThorin schreef:
    maar ik ga hurun (slapen)

    auf wiedersehen!


    omg wat is er met jou ben je ziek? normaal ben jij de gene die het langste blijft.. xD

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:46 ]


    You can't touch music but music touch you

    GilGalad schreef:
    (...)

    Haha, oeps.... Weer verdergaan als het weer wat beter op school gaat?


    Ik sta nu voor alles een 8, behalve voor Engels :') Ooh en ik sta ook 3 negens :')
    In de vierde wil ik weer Atheneum gaan doen. Niet volgend jaar, want dan moet ik in m'n vrije tijd Spaans doen en daar ben ik te lui voor :')

    En stiekem wil ik gewoon gezellig op Quizlet blijven chatten en schrijven :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik ga ook slapen luitjes.
    had al hoofdpijn als is het te gezellig hier ga ook voor keertje verstandig doen en lekker me bed ik morgen weer 7 uur op -_-
    trusten vast iedereen! Xx


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    ik ga ook slapen luitjes.
    had al hoofdpijn als is het te gezellig hier ga ook voor keertje verstandig doen en lekker me bed ik morgen weer 7 uur op -_-
    trusten vast iedereen! Xx



    Ik moet elke dag 7 uur op. Ik ga toch 's nachts pas om 3 à 4 uur slapen. Ja, I know. Het is onwijs verkeerd, maar ik probeer tenminste niet veel tijd te verspillen aan slapen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    ik ga ook slapen luitjes.
    had al hoofdpijn als is het te gezellig hier ga ook voor keertje verstandig doen en lekker me bed ik morgen weer 7 uur op -_-
    trusten vast iedereen! Xx



    Dan is dat idd wel slim. Ik hoef pas om 11 uur ofzo mn bed uit.
    Trusten!


    Stenenlikker