• 'Nee, nee! Help! Iemand, help me alsjeblieft!' De wanhopige kreten uit het landhuis waren niet te ontwijken. De onschuldige vlammen werden groter en groter, langzaam werd de lucht gevuld met een dikke laag rook. De brandweer deed er alles aan om het wilde element te temmen, maar het was al te laat. Het vuur was oncontroleerbaar geworden. De groep tieners en de inwoners van het huis stonden machteloos toe te kijken, sommigen met tranen in hun ogen. Hoe had het zo ver kunnen komen, wie zou een oude vrouw zoals Emma zoiets aan willen doen?



    Het mysterie van het ontembare vuur begint allemaal met een groep tieners die naar een camping gaan. Al snel merken ze dat deze camping niet helemaal veilig is. Er lopen lugubere figuren rond, wie kunnen ze wel vertrouwen? En dan staat opeens het huis van Emma, de oude camping eigenaresse in brand, ze overleeft het niet. Wat is er gebeurd, en vooral wáárom? Langzaam krijgen de tieners brieven van een anonieme afzender, en wordt alles langzaam duidelijker.


    Ben je geïnteresseerd in dit dit topic? Leuk!

    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd (graag vanaf de 15 tot de 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De mensen:
    Sharity Evens - 16 - xxjiggerxx
    Abigail Williams - 17 - Canei
    Jonah Derecks - 15 - Pumbaaa
    Jake Dawson - 18 - Canei
    Nathan Daniel Smiths - 17 - Curls
    Asiza Ivy Holt - 16 - Rawiyah
    Melinda Isabel Jones - 18 - Uym

    Ik zal de anonieme brieven schijven.

    De mensen van de camping:

    Albus, de oude tuinier van de camping. Hij onderhoudt de grasvelden en maakt wel eens een praatje met de gasten.



    Maggie, de receptioniste. Ze is altijd wel vrolijk, maar ook erg mysterieus. Je vraagt je altijd af waar ze aan denkt als je met haar praat, alsof ze volledig van de wereld is.



    Olivier, de de co-baas van de camping. Hij hielp Emma altijd met de organisatie van alles. Aardig, maar is hij wel te vertrouwen?



    Wie heeft het gedaan?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 14:57 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Canei schreef:
    Hoeveel mensen hebben we nog nodig?


    dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop wel nog een paar meer :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    (...)

    dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop wel nog een paar meer :)

    Wil anders nog best een tweede rolletje maken hoor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Canei schreef:
    (...)
    Wil anders nog best een tweede rolletje maken hoor.


    dat mag hoor :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Here we go then!

    Naam: Jake Dawson
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Jake is een echte badboy! Hij is zeer mysterieus en niemand weet echt waar hij vandaan komt. Jake is een echte smooth-talker en heeft op die manier ook vele vrouwenharten weten te veroveren. Hij is erg slim en zeer creatief. Jake houd bijvoorbeeld van schilderen en gitaar spelen.
    Uiterlijk: Door zijn zwarte haar en prachtige blauwe ogen ziet Jake er onschuldig uit maar door zijn tattoo's ziet hij er toch volwassen uit.
    Extra: Niemand weet eigenlijk waar Jake vandaan komt.


    Is hij een beetje goed?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jahoor! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Lukt nog steeds niet om foto's te plaatsen helaas.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik wil wel een meisje reserveren (:
    Is er nog een minimum aan woorden?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam:Nathan Daniel Smiths.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Innerlijk: Ondanks zijn vriendelijke uitstraling is Nathan nog best een ingewikkeld ventje. Hij is erg ongeduldig en eigenwijs en kan erg bot overkomen. Nathan drijft ook vaak erg zijn zin door en kan moeilijk tegen kritiek wat hem het hele leven al tegen staat, wanneer hij iets wilt zou hij het krijgen en hij doet het liefst alles op zijn eigen manier. Hij is ook erg egoïstisch en geeft weinig tot niet om andere. Nathan neemt daarbij veel risico's en zeker voor vrienden of mensen die dicht bij hem staat qua vriendschap. Nathan is zorgeloos en je zult hem niet vaak gestressed zien of zelfs in de buurt. Dingen gebeuren nou eenmaal en hij probeert zich er nooit te lang zorgen over te maken. Hij praat niet heel veel en hij kan ook erg slecht liegen, ook al moet hij dat zo vaak mogelijk doen om zichzelf uit de problemen te helpen. Nathan komt namelijk vaak in de problemen door de kleinste dingetjes, dan wordt het een ketting van leugens en eindigt het meestal op ruzie. Nathan deinst niet terug voor een vechtpartij en daagt het zelfs uit, hij laat zich niet graag kleineren of intimideren. Hij heeft veel talenten en is ook erg muzikaal, zijn stem is erg helder en zuiver maar zingen is niks voor hem. Hij is een doorzettertje en zal niet stoppen voordat hij bereikt heeft wat hij wilt. Nathan is ook erg goed in luisteren naar andere en neemt daar meestal echt de tijd voor.
    Uiterlijk:


    Nathan is een getinte jongen met blonde haren die hij gebleekt heeft, hij is best ijdel in dat geval. In zijn rechteroor zit een diamantje en een piercing, hij is niet erg groot en heeft een normaal postuur. Zijn lippen zijn zalm roze en zijn ogen zijn lichtblauw. Zijn style is best slonzig en het liefst draagt hij oversized t-shirts en sweaters. Hij heeft een paar tattoo's en donkere wenkbrauwen.
    Extra: Hij rookt vaak uit zenuwen en om te kalmeren.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:36 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rawiyah schreef:
    Ik wil wel een meisje reserveren (:
    Is er nog een minimum aan woorden?




    dat mag :)

    en nee, maar natuurlijk niet 3 zinnen, wel rond de 100 woorden ofzo.


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    CurIs schreef:
    Naam:Nathan Daniel Smiths.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Innerlijk: Ondanks zijn vriendelijke uitstraling is Nathan nog best een ingewikkeld ventje. Hij is erg ongeduldig en eigenwijs en kan erg bot overkomen. Nathan drijft ook vaak erg zijn zin door en kan moeilijk tegen kritiek wat hem het hele leven al tegen staat, wanneer hij iets wilt zou hij het krijgen en hij doet het liefst alles op zijn eigen manier. Hij is ook erg egoïstisch en geeft weinig tot niet om andere. Nathan neemt daarbij veel risico's en zeker voor vrienden of mensen die dicht bij hem staat qua vriendschap. Nathan is zorgeloos en je zult hem niet vaak gestressed zien of zelfs in de buurt. Dingen gebeuren nou eenmaal en hij probeert zich er nooit te lang zorgen over te maken. Hij praat niet heel veel en hij kan ook erg slecht liegen, ook al moet hij dat zo vaak mogelijk doen om zichzelf uit de problemen te helpen. Nathan komt namelijk vaak in de problemen door de kleinste dingetjes, dan wordt het een ketting van leugens en eindigt het meestal op ruzie. Nathan deinst niet terug voor een vechtpartij en daagt het zelfs uit, hij laat zich niet graag kleineren of intimideren. Hij heeft veel talenten en is ook erg muzikaal, zijn stem is erg helder en zuiver maar zingen is niks voor hem. Hij is een doorzettertje en zal niet stoppen voordat hij bereikt heeft wat hij wilt. Nathan is ook erg goed in luisteren naar andere en neemt daar meestal echt de tijd voor.
    Uiterlijk:


    Nathan is een getinte jongen met blonde haren die hij gebleekt heeft, hij is best ijdel in dat geval. In zijn rechteroor zit een diamantje en een piercing, hij is niet erg groot en heeft een normaal postuur. Zijn lippen zijn zalm roze en zijn ogen zijn lichtblauw. Zijn style is best slonzig en het liefst draagt hij oversized t-shirts en sweaters. Hij heeft een paar tattoo's en donkere wenkbrauwen.
    Extra: Hij rookt vaak uit zenuwen en om te kalmeren.


    goedgekeurd!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Top! (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam:Asiza Ivy Holt
    Leeftijd:16
    Innerlijk:Asiza is aardig, en lief, maar waarschijnlijk spreek je haar niet vaak, behalve als je vriendinnen met haar bent. Ze is niet verlegen, ze houd gewoon niet van mensen. Ze houd van creatief bezig zijn, en ze leest ook graag. Het liefst is ze in een bos, of ergens anders in de natuur.
    Uiterlijk:

    Asiza heeft lang donkerblond haar, dat ze in een paarsige/rode tint heeft geverft. Natuurlijk donkere wimpers omlijsten haar donkerbruine ogen. Ze is best lang, bijna 1.80, en slank gebouwd. Dit draagt Asiza meestal (elk woord is apart aanklikbaar)
    Extra: Asiza heeft een kat, Awisha

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 14:36 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Misschien een idee om de personages in de beginpost te zetten zodat je weet hoeveel mensen er al zijn en de vergelijking tussen jongens en meisjes? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    Misschien een idee om de personages in de beginpost te zetten zodat je weet hoeveel mensen er al zijn en de vergelijking tussen jongens en meisjes? (:


    Jep, en dan heb je ook een overzicht enzo


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xxjiggerxx schreef:
    Naam: sharity evens
    Leeftijd (graag vanaf de 15 tot de 20): 16 jaar
    Innerlijk: Sharity is zorgzaam en maakt snel vrienden. Ze vertrouwd mensen ook best wel heel erg snel. Ze kent het verschil tussen goed en kwaad niet en denkt dat iedereen goed is. Ze is aardig en helpt andere graag. Ook is ze heel brutaal naïef en eigenwijs. Ze houdt van streken met een vriend of vriendin. Ze denkt erg positief waardoor ze het negatieve wel is vergeet. Zei is dapper en deinst nooit terug, weliswaar heeft ze ook een gevoelige kant als je die raakt zal ze je voor eeuwig koesteren ze zal zelfs haar leven ervoor geven. Ze vergeeft mensen snel als ze ruzie hebben. Ze is altijd vrolijk en mensen denken dat ze ADHD heeft wat niet zo is. Bij mensen die ze net kent kan ze eerst heel verlegen zijn maar dat is na een paar minuten wel weer over. Ze let nooit zo goed op waardoor ze best wel vaak een blunder maakt. Ze haat het ook om alleen te zijn, dat wil ze nooit ze wil altijd wel iemand hebben om te dollen en te kletsen.
    Uiterlijk:


    Extra: ze heeft een vriendje


    Sharity en Asiza vrienden? (:

    Ook omdat je niet zomaar alleen naar een camping gaat. Of zijn ze allemaal vrienden?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.