• 'Nee, nee! Help! Iemand, help me alsjeblieft!' De wanhopige kreten uit het landhuis waren niet te ontwijken. De onschuldige vlammen werden groter en groter, langzaam werd de lucht gevuld met een dikke laag rook. De brandweer deed er alles aan om het wilde element te temmen, maar het was al te laat. Het vuur was oncontroleerbaar geworden. De groep tieners en de inwoners van het huis stonden machteloos toe te kijken, sommigen met tranen in hun ogen. Hoe had het zo ver kunnen komen, wie zou een oude vrouw zoals Emma zoiets aan willen doen?



    Het mysterie van het ontembare vuur begint allemaal met een groep tieners die naar een camping gaan. Al snel merken ze dat deze camping niet helemaal veilig is. Er lopen lugubere figuren rond, wie kunnen ze wel vertrouwen? En dan staat opeens het huis van Emma, de oude camping eigenaresse in brand, ze overleeft het niet. Wat is er gebeurd, en vooral wáárom? Langzaam krijgen de tieners brieven van een anonieme afzender, en wordt alles langzaam duidelijker.


    Ben je geïnteresseerd in dit dit topic? Leuk!

    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd (graag vanaf de 15 tot de 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De mensen:
    Sharity Evens - 16 - xxjiggerxx
    Abigail Williams - 17 - Canei
    Jonah Derecks - 15 - Pumbaaa
    Jake Dawson - 18 - Canei
    Nathan Daniel Smiths - 17 - Curls
    Asiza Ivy Holt - 16 - Rawiyah
    Melinda Isabel Jones - 18 - Uym

    Ik zal de anonieme brieven schijven.

    De mensen van de camping:

    Albus, de oude tuinier van de camping. Hij onderhoudt de grasvelden en maakt wel eens een praatje met de gasten.



    Maggie, de receptioniste. Ze is altijd wel vrolijk, maar ook erg mysterieus. Je vraagt je altijd af waar ze aan denkt als je met haar praat, alsof ze volledig van de wereld is.



    Olivier, de de co-baas van de camping. Hij hielp Emma altijd met de organisatie van alles. Aardig, maar is hij wel te vertrouwen?



    Wie heeft het gedaan?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 14:57 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Oké we kunnen vrienden zijn

    Anders kunnen we wel doen dat iedereen elkaar wel kent van gezicht maar niet persoonlijk en sommige elkaar weer wel? Gewoon een idee hoor haha TS mag beslissen (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:50 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje reserveren?

    Uym schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    tuurlijk!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam: Melinda Isabel Jones
    Leeftijd (graag vanaf de 15 tot de 20): 18
    Innerlijk: Melinda is een makkelijke prater. Ze komt erg vriendelijk over als je haar voor het eerst tegenkomt, maar niets is wat het lijkt. Eigenlijk is ze best verwend en manipuleert ze mensen om haar zin te krijgen. Ze komt wel aardig over, maar je kunt haar het beste niet vertrouwen. Toch komen mensen daar niet snel achter en proberen ze altijd het goede in haar te zien. Ze is iemand die snel vriendschappen sluit maar ook weer snel loslaat. Er is eigenlijk geen ''grijs'' gebied voor haar. Ook rookt ze vrij veel. Ze is begonnen toen ze twaalf was, wat best jong is en wilt voorlopig niet stoppen. Toch is ze wel over één ding onzeker en dat is haar lichaam.
    Uiterlijk:


    Melinda heeft blond haar dat ze vaak opsteekt. Ze heeft het blonder geverfd dan haar oorspronkelijke haarkleur. Ze heeft blauwe ogen, en draagt altijd prachtige make-up. Ze houdt van witte topjes waar haar borsten goed in uit komen dus dat trekt ze ook vaak aan.
    Extra: Melinda is lesbisch, en ze wil graag Mel genoemd worden.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 21:52 ]

    Mag ik een meisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    jahoor :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Yay!
    Zou je een lijstje kunnen maken met wie welke rol heeft?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ik schrijf me uit

    Girl, reserveren?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Gaat dit nog door?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman