• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Nightingalex
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors.)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Nightingalex 1.1
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!


    Het begin:

    Minevra McGonagall.

    Ik stond op van mijn stoel en ging voor de docenten staan in het zicht van de leerlingen. 'Danku professor Dorwin voor de sorteersermonie.'Begon ik. Mijn blik vestigde op een leerling en ging zo langs velen. 'Welkom nieuwe leerlingen, en welkom terug andere leerlingen. Dit nieuwe jaar op Hogwarts, heeft vele kansen voor jullie. Jullie zullen gelukkige momenten hebben en minder gelukkige. Maar ik wil jullie allen waarschuwen. Het ministerie is het er niet mee eens dat ik studenten dit vertel. En mijn mening is dat studenten de gevaren van de echte wereld moeten kennen.'Sommige blikken van de eerste jaars werden beangstigend. 'Iedere dag of zelfs uur proberen de deatheathers Hogwarts binnen te komen. Misschien wel op dit moment. De deatheathers hebben zich weer bij zich gevoegd en willen nu de wereld overnemen voor hun doode en zogenaamde baas. Hij werd altijd You-Know-Who genoemd. Maar iedereen kent zijn echte naam;Voldemort. Net zoals jullie zat hij ongeveer 60 jaar of 70 jaar geleden op deze school. Ik wil jullie 1 ding zeggen; Let goed op jezelf en mede studenten. En vertrouw je vrienden in deze tijden.'Een paar vierde jaars zaten wat met elkaar te fluisteren. 'Maar goed. Naar de feest sfeer. Eet smakelijk!'Een kleine en flauwe glimlach sierde mijn mond. Ik klapte in mijn handen en het avondmaal verscheen. Gemompel en geroezemoes doemde op en ik ging weer op mijn plek zitten.

    Iedereen is dus in the Great Hall aka Groote Zaal. En heeft de toespraak gehoord.

    De roosters(Gemaakt door Fabiënne aka Lacey) :

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 18:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Heb ik iets gemist?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    [Heb ik iets gemist?]


    [Dit graag in het praattopic. Maar Zayn heeft 1 van de onvergeeflijke vloeken op Harry gebruikt en 1 op Niall. Amy en Niall zijn blijkbaar tweeling en.....Zayn en Amy gaan nog seks hebben xD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Veronica ''Zoey'' Zoey diAngelo

    ''Bedankt.''Zei Camilla vriendelijk. ''Geen dank alvast.''Grinnikte ik. ''Kijk, deze spreuk lukt steeds niet.''Zei ze en ze concentreerde zich zo te zien. ''Expecto Patronum!''Zei ze hard op. Kort knikte ik. ''Zie je het lukt me niet! Kun jij het eens proberen Veronica?''Vroeg ze hoopvol. ''Wait wait wait!!! Ik heet geen Veronica! Die naam is vreselijk! Dat mijn ouders en sommige jongens me zo noemen is oké. Maar een vriendin no way! Het is Zoey voor jou!''Zei ik om vervolgens mijn wand te pakken. ''Expecto Patronum!''Fluisterde ik. Uit mijn wand kwam een Testudo marginata. Een landschildpad die alleen in Griekenland voor kwam. ''Hmm. Cam je doet de verkeerde beweging. Je moet het losjes doen.''Vertelde ik haar. Ik hief de spreuk op en keek haar aan. ''Probeer nog eens? Alleen dit keer dus wat losser, ontspanner.''Achter me hoorde ik Saran en Diana fluisteren, maar ik lette er niet op. Soms waren hun echte bitches.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Camilla Swann

    ''Wait wait wait!! Ik heet geen Veronica! Die naam is vreselijk! Dat mijn ouders en sommige jongens me zo noemen is oké. Maar een vriendin no way! Het is Zoey voor jou!'' zei Zoey licht beledigd. Zoey pakte haar toverstok en fluisterde dezelfde spreuk als ik deed. Uit haar stok kwam een schildpad. ''Hmmm. Cam je doet de verkeerde beweging. Je moet het losjes doen'' vertelde ze me wijs. Ze hief de spreuk op en de schildpad verdween weer. ''Probeer nog eens? Alleen dit keer dus wat losser, ontspanner'' zei ze. Ik pakte mijn toverstok en deed de spreuk opnieuw. 'Expecto Patronum' zei ik ontspannen. Uit de toverstok kwam nu wel een witte wolf. Ik moest mijn blijheid onderdrukken en normaal blijven. 'Het lukt!' fluisterde ik blij. Terwijl ik het deed hoorde ik de vriendinnen van Zoey fluisteren. Ik moest een grapje uithalen, daar was ik nu voor in de stemming. Ik hief de spreuk weer op, knuffelde Zoey snel voor de tips en dat het gelukt was en ik draaide me om en richtte mijn toverstok op de vriendinnen van Zoey. 'Expelliarmus' zei ik, en de toverstokken van de 2 meisjes vlogen mijn kant op. Ik pakte ze in mijn hand en begon te lachen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [


    Kom allemaal weer eens eventjes hier.(flower)]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Nadat ik Niall schuldbewust had aangekeken en Cheryl had gevraagd of zij misschien een spreuk wist om Niall omlaag te halen, besloot ik dat het tijd was om Louis en Zayn eens te confronteren. Het was misschien erg gevaarlijk wat ik van plan was, maar op dit moment interesseerde het me weinig. Ze hadden Onvergeeflijke Vloeken gebruikt én mijn vrienden gepijnigd, wat nou eenmaal niet bij mij door de beugel kon. Met snelle stappen liep ik richting het schilderij van Slytherin, waardoor ik nijdig werd aangekeken en het wachtwoord aan me werd gevraagd.
    "Laat me gewoon naar binnen," siste ik.
    De eigenaar van het schilderij bekeek me eventjes minachtend. "Waarom zou ik, Styles? Je bent een Gryffindor."
    "Omdat ik Malik en Tomlinson wil vervloeken, daarom."
    "Malik en Tomlinson?"
    "Ze hebben mijn vrienden geteisterd. Nou, laat me naar binnen, of ik vernietig je schilderij gewoon."
    Met een vermaakte grijns werd ik, tot mijn verbazing, naar binnen gelaten. Ik bedankte de eigenaar stug voordat ik aan een vijfdejaars meisje met bruine krullen vroeg waar ik Zayn en Louis kon vinden. Ze wees me nors op een van de kamers, hoewel ze behoorlijk nieuwsgierig leek. Ook haar bedankte ik stilletjes, waarna ik richting de slaapkamer stormde en mijn toverstok stevig vasthield. Ik wierp de deur met een zwaai open en voor het geval dat, riep ik direct de ontwapeningsspreuk, aangezien ik anders geen schijn van kans tegenover twee - vermoedelijke - Deatheaters zou maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    [Eleanor^^ xD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis Tomlinson

    "Hoezo heb ik het niet verkloot? Ik heb twee van de drie unforgivable curses gebruikt met ooggetuigen erbij op onze eerste dag. Ik had net zo goed direct met korte mouwen kunnen gaan lopen."Gromde Zayn. Ik zuchtte even en dacht na. ''We verzinnen nog wel iets Zayn.''Antwoordde ik na even na denken. Zelfs hier wist ik geen antwoord op. En,al zeg ik het zelf, ik ben nog best wel slim. In eens kreeg hij een grijns op zijn gezicht. ''Ik heb iets opgevangen bij de laatste meeting van de volwassenen in ons huis. Er is een manier om terug te keren naar de macht die we ooit hadden en de magische wereld voor eens en voor altijd te zuiveren van al die modderbloedjes."Zei hij zachtjes. Ik liet de woorden langzaam tot me doordringen. ''Ik luister.''Zei ik met een grijns. Hij stroop zijn mouw op en het teken was duidelijk zichtbaar. Ik deed precies het zelfde. "Het is geen pretje, maar het is mogelijk."Ik keek hem aan. ''Hmm, dat klinkt al als een geweldig plan!''Zei ik. In eens vloog de deur open en riep iemand de ontwapenings spreuk. Snel trok ik mijn en Zayn's mouw omlaag. Mijn blik gleed naar de deur en ging omhoog om te kijken wie het was. Styles. ''What the fuck doe jij hier?!''Schreeuwde ik. ''Dit is toch echt de Slytherin commonroom en niet van Gryffindor.''Vervolgde ik woedend. Ik sprong op en ging dreigend voor hem staan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik
    Louis probeerde me nog moed in te spreken, maar ik wist ook best wel dat we flink in de problemen konden komen hierdoor. Daarom besloot ik maar over te stappen op iets beters. Ik vertelde hem dat ik van de zomer wat had opgevangen en liet mijn gitzwarte teken zien. Die van hem die hij liet zien was vaal grijs. Louis was blijkbaar al aanboord voor hij de precieze handelingen wist, iets wat ik erg in hem waardeerde. Plots vloog de deur open en werden we ontwapend. Louis trok nog snel mijn mouw omlaag terwijl ik opsprong en met ogen die gloeiden als kooltjes de jongen aankeek. Ik floot tussen mijn tanden en Harley duwde de deur dicht en bleef er grommend voor staan met ontblote tanden. Hij was echt niet agressief en aanvallen zou hij nooit doen als ik niet in levensgevaar was, maar drijgen kon hij prima. Louis begon te tieren, maar ik hield me stil en pakte de krullenbol stevig bij zijn dunne polsjes vast. Zo had ik de overmacht en kon hij me niet meer vervloeken. "Je lijkt een klein beetje te hebben geleerd van daarnet, bloedverader, maar niet genoeg." siste ik gevaarlijk. Daarna keek ik om naar Louis. "We hebben het bloed nodig van een onschuldige voorbijganger voor het proces. Zelf heb ik thuis dat van mijn tante gebruikt, maar hij werkt hopelijk nog net iets beter." zei ik met een scheve kwaadaardige grijns. Daarna richtte ik me weer op Harry. "Dus wat kom je hier doen? En niet liegen, anders heb je echt een groot probleem en zijn die druppels bloed nog het minste waar je je zorgen om moet maken." siste ik tegen hem. Hij moest nu echt niet lollig gaan lopen doen of iets proberen, want dan zou ik mijn spreuken op hem gaan oefenen samen met Louis.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Al snel besloot ik dat dit de meest domme actie in mijn hele leven was, nog dommer dan het uitschelden van professor McGonagall voor een oud kreng. Toen ze daar achter was gekomen, had ze het me flink laten bezuren. Achteraf gezien konden we het eigenlijk maar al te goed met elkaar vinden.
    Ik had kunnen weten dat ik niet tegen Zayn en Louis op zou kunnen. Vooral niet als ze met z'n tweetjes waren. Al snel begon Louis tegen me te schreeuwen en wilde ik hem een zwijgspreuk opleggen, maar nog voordat ik met mijn toverstok kon zwaaien, greep Zayn mijn polsen vast. Ik zat klem. Tenzij ik mijn rechterhand wist los te wrikken, was ik helemaal machteloos. Al snel begon Zayn op zijn dooie gemak verder te praten over een bepaald ritueel, waarin hij vertelde dat ze het bloed van een onschuldige voorbijganger nodig hadden. Mijn bloed, dus. Zo onschuldig was ik eigenlijk niet, maar blijkbaar dacht Zayn van wel. Enfin, ik werd dus het onderdeel van een of andere bloederig ritueel. Geweldig. Waarom was ik in godsnaam niet bij Cheryl gebleven?
    "Ik kwam eigenlijk langs om wraak te nemen, maar aangezien ik niet zo welkom ben als gedacht, denk ik dat het beter is als ik weer vertrek," zei ik zonder blikken of blozen, aangezien ik nog niet bang genoeg was om te beginnen met stotteren. "Dus, over dat proces, heb je al eens aan het bloed van een Hufflepuffer gedacht?" Opeens realiseerde ik welke toon ik tegen Zayn aansloeg. Een brutale toon, die misschien met een beetje humor was aangedikt, maar alsnog zo dapper als een Gryffindor hoorde te zijn. In hemelsnaam, Styles, waar ben je mee bezig?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 0:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zayn Malik
    En toen deed Harry iets wat hij niet had moeten doen. Het wrikken van zijn pols was makkelijk tegen te houden door mijn handen nog iets steviger om zijn polsen te klemmen, maar zijn brutale mond liet mijn extreem korte lontje weer doorbranden. Ik liet zijn lege hand los en trok met veel kracht zijn stok uit zijn klauwen te trekken en deze richting Louis zijn hoofd te gooien. Met mijn ene hand greep ik zijn twee polsen vast en de ander sloot ik om zijn nek om lichtjes te knijpen. Gewoon om hem iets ongemakkelijk te laten voelen. "Probeer niet de wijsneus uit te hangen. Ik begrijp zoizo niet waarom je als volbloed met halfbloedjes en modderbloedjes omgaat." De twee termen kwamen gevuld met haat en afgunst uit mijn mond, alsof het ongedierten waren. "Daarbij moet het een voorbijganger zijn. Geen Hufflepuff komt hier ooit langs. Die zijn daar wel slim genoeg voor, maar ik had moeten weten dat een zo genoemd dapper Gryffindortje hier binnen zou komen stormen. Dat is volgens mij geen moed meer, dat is gewoon stom... Maar ik heb misschien nog wel een beter idee..." Ik kreeg een sadistische grijns op mijn gezichten voerde hem mee naar mijn bed waar ik hem ruw opduwde en op vastgepind hield. "Louis, je kent de spreuk. Bind hem even vast, wil je.,. Ik heb wat ideeën hoe we dit meneertje een lesje te leren." Mijn grijns was nu echt puur kwaadaardig, net als het gevoel dat nu door mijn aderen en hart stroomde en wat me een geweldige kick gaf. Ik had een misschien iets te duister plan. Als dat zo zou zijn zou Louis me vast stoppen, maar voor nu mocht hij nog best wel even meewerken. Of vastbinden met een simpele spreuk voor elk van zijn ledematen aan de posten van mijn bed leek me niet verboden. Ook niet volgens zijn handboek.


    Bowties were never Cooler