• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Nightingalex
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors.)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Nightingalex 1.1
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!


    Het begin:

    Minevra McGonagall.

    Ik stond op van mijn stoel en ging voor de docenten staan in het zicht van de leerlingen. 'Danku professor Dorwin voor de sorteersermonie.'Begon ik. Mijn blik vestigde op een leerling en ging zo langs velen. 'Welkom nieuwe leerlingen, en welkom terug andere leerlingen. Dit nieuwe jaar op Hogwarts, heeft vele kansen voor jullie. Jullie zullen gelukkige momenten hebben en minder gelukkige. Maar ik wil jullie allen waarschuwen. Het ministerie is het er niet mee eens dat ik studenten dit vertel. En mijn mening is dat studenten de gevaren van de echte wereld moeten kennen.'Sommige blikken van de eerste jaars werden beangstigend. 'Iedere dag of zelfs uur proberen de deatheathers Hogwarts binnen te komen. Misschien wel op dit moment. De deatheathers hebben zich weer bij zich gevoegd en willen nu de wereld overnemen voor hun doode en zogenaamde baas. Hij werd altijd You-Know-Who genoemd. Maar iedereen kent zijn echte naam;Voldemort. Net zoals jullie zat hij ongeveer 60 jaar of 70 jaar geleden op deze school. Ik wil jullie 1 ding zeggen; Let goed op jezelf en mede studenten. En vertrouw je vrienden in deze tijden.'Een paar vierde jaars zaten wat met elkaar te fluisteren. 'Maar goed. Naar de feest sfeer. Eet smakelijk!'Een kleine en flauwe glimlach sierde mijn mond. Ik klapte in mijn handen en het avondmaal verscheen. Gemompel en geroezemoes doemde op en ik ging weer op mijn plek zitten.

    Iedereen is dus in the Great Hall aka Groote Zaal. En heeft de toespraak gehoord.

    De roosters(Gemaakt door Fabiënne aka Lacey) :

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 18:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alaska Hazel Mills.

    Harry haakt zijn arm door de mijne en deelt Cheryl en Niall mee dat we zijn bezem gaan halen. Hij trekt me mee naar de Common Room van Gryffindor waar hij de Fat Lady beleefd vraag hoe haar vakantie is geweest. Waarschijnlijk ziet ze dat als toestemming om meteen te praten over al de dingen die ze heeft gedaan en na een tijdje luister ik al nieteens meer – totdat Harry haar het Gryffindor wachtwoord geeft en ze mij ook opmerkt.
    "Neem je die Slytherin mee naar binnen?" Vraagt ze. Ik zucht zachtjes – blijkblaar hebben we zelfs een slechte naam onder de schilderijen, maarja, die hebben toch niets anders te doen dan de leerlingen te bespioneren. "Ik neem haar zelfs mee naar mijn kamer."
    De Fat Lady houdt haar adem in en grijnzend stap ik de Common Room in. Om eerlijk te zijn ziet deze er veel warmer uit dan die van Slytherin – maar ik voel me er niet echt thuis. Er zitten maar twee leerlingen in de Common Room, de rest zit waarschijnlijk nog in de Great Hall. Ze kijken me argwanend aan maar als ik ze een arrogante blik schenk kijken ze weer weg. Harry neemt me mee naar ziijn kamer om zijn bezem te pakken. Als hij bezig is, laat ik me op zijn bed vallen.
    "Alles ziet er hier veel warmer uit dan bij Slytherin," geef ik toe.
    "Waarom ben je eigenlijk niet bij Louis gebleven? Volgens mij ziet hij je wel zitten, hoor." Zegt Harry dan. Ik schiet in de lach.
    "We kregen net ruzie, over die Deatheaters en over Zayn, hij vertrouwt Zayn volledig maar ik niet. Daarna werd hij boos omdat ik jouw vertrouwde, maar jij bent een Gryffindor én hij haat Gryffindors. Hij liep weg en ik liep achter hem aan naar de Common Room, maar voor de tijd dat ik daar arriveerde lag hij alweer bijna te neuken met een ander meisje." Vat ik alle gebeurtenissen van net samen – daarbij zie ik niks in Louis, hij is mijn beste vriend, maar een té erge Slytherin.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 18:54 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Harry Edward Styles

    "Alles ziet er hier veel warmer uit dan bij Slytherin," gaf Alaska toe, terwijl ze zich op mijn bed liet vallen en het zichzelf allemaal gemakkelijk maakte. Ik vond het niet erg; ik was het gewend dat er meisjes op mijn kamer rondzwierven.
    "Hm, dat is waar, hoewel ik het bij Slytherin ook niet ongezellig vind. Iedereen is daar lekker tegen elkaar aan het katten, net alsof ik een serie aan het volgen ben." Vorig jaar had ik een vriendinnetje gehad die toevallig een Slytherin was: Ivy. Op het eerste gezicht leek het een tenger en liefkozend meisje, maar als je haar beter leerde kennen, zag je een totaal andere kant van haar. Dit was ook een van de redenen geweest waarom ik het snel met haar had uitgemaakt.
    Alaska vatte samen waarom ze bij Louis was weggelopen en ik grinnikte eventjes toen bleek dat de jongeman op het punt stond om seks te hebben met een ander meisje, waarna ik mijn hoofd eventjes schudde en naast Alaska op het bed plofte. Ze leek er niet bepaald door ontdaan, dus volgens mij vond zij Louis niet bepaald interessant. Of in ieder geval, niet op de manier zoals ik het had aangekondigd.
    "Ik zou Zayn ook niet vertrouwen als ik jou was. Ik en Cheryl hadden het daarstraks ook al over de Deatheaters." Dat wij Louis ook ervan verdachten, liet ik maar even achterwege. "Ik zou maar oppassen als ik jou was, Alaska. Ik mag dan wel een Pureblood zijn, maar dat betekent niet dat elke Deatheater een groot fan is van een Slytherin die bevriend is met een Gryffindor."


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alaska Hazel Mills.

    "Hm, dat is waar, hoewel ik het bij Slytherin ook niet ongezellig vind. Iedereen is daar lekker tegen elkaar aan het katten, net alsof ik een serie aan het volgen ben." Ik grijns. Dat is waar, daarom verliezen we ook veel huispunten. Dus meestal staan er een paar Slytherin's op de uitkijk en dan gaan de anderen duelleren. Ik heb weleens geduelleert met een mede-Slytherin – er hadden zelfs mensen op ons gewed! Ik had gelukkig gewonnen, gewoon, met een simpele verlammingsspreuk. Één keer is het bijna te ver gegaan, toen werden we gelukkig betrapt, helaas werden er honderd punten van ons afgetrokken, volgens mij was dat in mijn vierde jaar.
    Na mijn uitleg over Louis grinnikt Harry en komt hij naast me op zijn bed zitten. "Ik zou Zayn ook niet vertrouwen als ik jou was. Ik en Cheryl hadden het daarstraks ook al over de Deatheaters. Ik zou maar oppassen als ik jou was, Alaska. Ik mag dan wel een Pureblood zijn, maar dat betekent niet dat elke Deatheater een groot fan is van een Slytherin die bevriend is met een Gryffindor."
    Ik knik en slik hoorbaar – daar had ik nog niet aan gedacht. Als zelfs leerlingen al met mij gingen duelleren hierom, dan zouden de Deatheaters het echt niet erg vinden om mij te doden. Hoewel, dat duelleren viel de laatste jaren erg mee. Ik ben namelijk redelijk sterk in duelleren en langzaamaan bemoeiden ze zich niet meer met mij – en sommigen, vooral eerstejaars, zijn bang voor me. Even verschijnt er een glimlach op mijn gezicht.
    "Doe ik. Eigenlijk was ik van plan om Zayn, na het vliegen, te volgen. Hij vroeg Louis om wat raad en ik heb geen idee wat hij van Louis moet, ik hoop dat hij hem niets aan doet." Ik geef het eerlijk toe, al weet ik niet of dat heel slim van me is – maar ik ga het sowieso doen, als ik iets in mijn hoofd heb dan doe ik het ook, een ongelukkige Slytherin eigenschap. Plotseling vakt zijn bezem nu pas op. "Wow," zeg ik. Hoewel ik niet erg goed ben in Zwerkbal vind ik het een fantastische sport.
    "Wat is dat voor een model?"


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Liam James Payne.

    Met een grimas komt ze overeind en pakt ze het kussen van Maaren, en legt het terug, waarna ze mij nieuwsgierig aan kijkt. Blijkbaar wilt ze dat we iets gaan doen, maar wat? We kunnen moeilijk zwerkbal spelen – met al die Deatheaters die proberen binnen te dringen. Het Verboden Bos lijkt me ook geen goed idee, voornamelijk omdat de naam het al zegt, "verboden". Plotseling knort mijn maag; ik heb nog niets gegeten! Toen ik wilde eten liep Maeve de Great Hall uit en ben ik haar gevolgd. "Ik ben zo terug," glimlach ik. Ik ren met een grijns de kamer uit, door de Common Room – die tevens al voller wordt, en loop dan naar de keukens toe. Ik ken één van de Huiselfen die hier werken; Winky. Ik zie haar meteen al en zij merkt mij ook op. Ze begroet me vrolijk en vraagt me wat ik hier doe. Ik vraag om wat te eten en als ze vraagt waarom vertel ik haar de waarheid – ik vind het vreselijk om te liegen. Ze geeft me wat desserts mee op een bord en ik smokkel het mee de Common Room in, zonder dat iemand het ziet. Daarna ren ik mijn kamer in.
    "Ik heb wat eten gehaald," deel ik vrolijk mee aan Maeve. "Naja, eten.. Desserts."
    Grijnzend ga ik op mijn bed zitten en ik tik ol de plaats naast me als teken dat ze naast me moet komen zitten. Ik zet het dienblad voor me – het is redelijk veel en ik weet niet of we het samen wel opkunnen, maar anders kan Maarten de rest opeten ofzo. Ik pak één van de twee lepeltjes en schep wat taart op. Ik geef de andere lepel aan Maeve, zodat zij ook kan eten. Ik neem een hap van de taart.
    "Oh, dit is goddelijk."


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Harry Edward Styles

    Alaska knikte en slikte hoorbaar, waardoor ik haar eventjes bezorgd aankeek. Ik maakte het niet snel mee dat een Slytherin bang of ongerust was, waardoor ik nu toch wel een steek van meelij door mijn hart voelde gaan. Ik mocht Alaska, en ik zou voor geen goud willen dat haar iets overkwam. En nu ik beloofd had om Cheryl te beschermen, zou ik dat ook voor haar doen. ""Doe ik. Eigenlijk was ik van plan om Zayn, na het vliegen, te volgen. Hij vroeg Louis om wat raad en ik heb geen idee wat hij van Louis moet, ik hoop dat hij hem niets aan doet," gaf ze toe.
    Ik keek haar nieuwsgierig aan en likte eventjes over mijn lippen, waarna ik nadenkend richting de muren keek en uiteindelijk langzaam knikte. "Gaan ze naar de Uilentoren? Ik zou je wel een lift kunnen geven. En daarbij, nu je het me toch verteld hebt, moet je niet denken dat ik je alleen laat gaan. Ik ben namelijk best benieuwd wat Zayn achter zijn mysterieuze masker verstopt." Ik was niet voor niets een Gryffindor; ik was nieuwsgierig en dapper genoeg om Alaska een handje te helpen. Misschien kwam dat nog wel van pas.
    Opeens richtte de blondine zich op mijn bezem, die ze verwonderd bekeek en me uiteindelijk vroeg welk model het was, waardoor ik haar glimlachend aankeek. Mijn moeder had in de vakantie haar bezem aan mij gegeven, aangezien dit mijn laatste jaar als Chaser zou zijn. Ze wilde dat ik dit jaar als aanvoerder spectaculair zou afsluiten. "Het is een Firebolt 3.0. Eén van de beste modellen in de tovenaarswereld. Ik heb hem van mijn moeder gekregen, aangezien ze een aantal jaren geleden is gestopt met het spelen van Quidditch." Ik was trots op mijn moeder, aangezien zij ook een Chaser van Gryffindor was geweest. Mijn vader daarentegen interesseerde zich niet zo voor bezems en toebehorenden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maeve Demetria Curtis

    Opeens begon Liam's maag te knorren. Ik keek hem opgewekt aan en grinnikte geluidloos, hoewel dat er voor sommigen een beetje vreemd uitzag, was het voor mij de meest normale gang van zaken. Alles wat ik deed, deed ik in stilte. Lachen, huilen en zelfs schreeuwen; je hoorde me niet. Om eerlijk te zijn was ik best nieuwsgierig of ik onder invloed van de Cruciatus Curse ook geen geluid zou maken, hoewel ik het aan de andere kant niet eens wilde weten. Het zou me echt vreselijk lijken, mocht ik ooit vervloekt worden doormiddel van één van de Unforgivable Curses.
    Liam kwam overeind en zei dat hij zo meteen terug zou zijn, waardoor ik eventjes knikte en hem nakeek terwijl hij de kamer verliet, om vervolgens rond te gaan lopen totdat ik voetstappen op de trap hoorde. Tot mijn verbazing was het niet Liam, maar één van zijn kamergenoten, die mij verrast aankeek.
    "Jij bent Maeve, niet?" vroeg hij nieuwsgierig, waardoor ik knikte. "Oh, dus jij bent het vriendinnetje van Liam."
    Een klein glimlachje krulde rondom mijn lippen, waarna ik mijn hoofd schudde en hem zo vriendelijk mogelijk aankeek, hoewel de jongen mijn hint niet leek op te vatten. Hij pakte zijn chocoladekikkers van zijn nachtkastje en zwaaide naar me voordat hij de slaapkamer weer verliet, waarna ik op Liam's bed ging zitten en hem hoofdschuddend nakeek.
    Na een tijdje kwam Liam wél terug. Hij had een gros aantal lekkernijen meegenomen en zette alles netjes neer, waarna hij op de plaats naast de zijne tikte als teken dat ik daar moest gaan zitten. Gewillig deed ik wat hij vroeg en nam ik de lepel dankbaar aan, om vervolgens een hap te nemen van een willekeurig iets; chocolade-pompoentaart. Hoewel ik normaal gesproken niet veel at, moest ik toegeven dat de huiselven uitstekend konden koken. Ze maakten dingen die misschien een beetje smerig klonken, maar als je het proefde, smolt het glazuur op je tong. Soms kon je er wel van blijven eten, totdat je erbij neerviel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alaska Hazel Mills.

    Nadat ik slik kijkt hij me bezorgd aan, waardoor ik snel een glimlach op mijn gezicht tover – figuurlijk. Nadat ik toegeef dat ik Zayn wil gaan volgen, likt hij kort over zijn lippen. "Gaan ze naar de Uilentoren? Ik zou je wel een lift kunnen geven. En daarbij, nu je het me toch verteld hebt, moet je niet denken dat ik je alleen laat gaan. Ik ben namelijk best benieuwd wat Zayn achter zijn mysterieuze masker verstopt." Grijnzend draai ik me naar hem toe, dat kon ik ook wel verwachten eigenlijk.
    "Ik weet niet zeker of ze naar de Uilentoren gaan – hoewel het niet slim zou zijn als ze in de Common Room blijven. Maar ik denk dat het pas later deze avond gebeurd aangezien ze beiden, Zayn én Louis, nog van plan waren om wat plezier te hebben met die meisjes," zeg ik glimlachend – sneue meisjes. Die worden toch wel weer gedumpt en daarbij heb ik medelijde met degene die bij Zayn op de kamer slaapt. Ik lach wat in mezelf en richt me weer op Harry.
    "Het is een Firebolt 3.0. Eén van de beste modellen in de tovenaarswereld. Ik heb hem van mijn moeder gekregen, aangezien ze een aantal jaren geleden is gestopt met het spelen van Quidditch." Ik kan zien dat hij trots erop is. "Quidditch is een fantastische sport – jammer dat ik niet kan vliegen, kut bezems." Zeg ik met een grijns. Écht die bezems willen maar niet naar me luisteren, ik heb een keer zelfs een gekneusde pols gehad doordat ik was gevallen, gelukkig had het erger af kunnen lopen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Harry Edward Styles

    Ik trok een vies gezicht toen ik hoorde dat Zayn én Louis beiden van plan waren om seks te hebben met twee meisjes. Wie wilde er nou seks met één van hen hebben? Oké, Louis zou ik misschien ook nog bespringen, maar Zayn was ronduit eng. Je wist nooit wat je van die jongen kon verwachten. Al snel realiseerde ik me wat ik daarnet over Louis dacht en kroop er een blos op mijn wangen, waardoor ik mijn hoofd eventjes schudde en Alaska weer zo serieus mogelijk aankeek. "Heb je een uil? Stuur me anders een briefje als Zayn en Louis de Common Room verlaten. Ik zorg ervoor dat ik dan mét mijn bezem in het trappenhuis te vinden ben. Ik zal wel op de trap richting de toren van Slytherin staan, je kunt me niet missen." Ik had namelijk geen uil, maar een kat, waardoor ik niet zo snel berichtjes kon rondsturen. Ik leende die van mijn kamergenoot, Victor, wel eens als ik liefdesbriefjes of nieuwsberichtjes wilde rondsturen. Mijn kat kon ook wel een briefje bij iemand afleveren, maar meestal treuzelde ze erg lang of kreeg de verkeerde persoon het briefje. En als ik een pikant getinte tekst had geschreven, was dat nogal beschamend.
    Al snel sloeg Alaska het roer om en kwamen we weer uit op de bezemsteel, waardoor ik vaagjes knikte en haar uiteindelijk meelevend aankeek. Ikzelf kon niet meer zonder Quidditch; het was een onderdeel van mijn leven geworden. "Die van mij is heel makkelijk te besturen, hoor. Zelfs een kluns zoals jij zou daar nog een rondje op kunnen vliegen. Over vliegen gesproken; gaan we nog? Ik wil wel eens zien of Madam Hooch me bijhoudt."


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alaska Hazel Mills.

    Ik zie heus wel dat Harry een rood hoofd krijgt, waardoor er een grijns op mijn gezicht onstaat, hierna probeerde hij het te verbergen door me zo serieus mogelijk aan te kijken. Lachend prik ik hem in zijn buik. "Dus, meneer Styles, waar dacht je aan? Ik zag het heus wel."
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hij is duidelijk niet erg goed in zijn gevoelens te verbergen, maar dat wist ik al. "Heb je een uil? Stuur me anders een briefje als Zayn en Louis de Common Room verlaten. Ik zorg ervoor dat ik dan mét mijn bezem in het trappenhuis te vinden ben. Ik zal wel op de trap richting de toren van Slytherin staan, je kunt me niet missen." Zegt hij.
    Ik heb een uil dus dat gaat wel goedkomen – maar hij moet niet snel van onderwerp veranderen. Ik hoop alleen dat mijn uit, Mallory, snel genoeg is. Toen ik naar Hogwarts mocht wilde ik een uil uitkiezen maar ze haat me, helaas.
    "Die van mij is heel makkelijk te besturen, hoor. Zelfs een kluns zoals jij zou daar nog een rondje op kunnen vliegen. Over vliegen gesproken; gaan we nog? Ik wil wel eens zien of Madam Hooch me bijhoudt."
    "Bedankt dat je me een kluns vindt, dat kan ik echt waarderen," zeg ik sarcastisch. Hij heeft gelijk, ik ben echt de grootste kluns die er bestaat.

    • Ik ben zo moe, ik denk dat ik zo ga slapen. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Cheryl Greene

    Harry en Alaska lopen weg waarna ik Niall afwachtend aan kijk. ''Zullen we eerst jouwn bezem halen?''Vroeg ik hem. In eens kwam Louis op me aflopen. ''Loop nu mee halfblood of ik die jouwn vriendje wat aan.''Siste hij. Kort knikte ik en volgde hem. Met eerst nog een verontschuldigende blik op Niall. In de gang werd ik meteen tegen de muur aangeduwd. ''Waar is Alaska?''Vroeg hij op een dreigende toon. ''Weet ik veel.''Antwoordde ik met een opgetrokken wenkbrauw. ''Jij bent vriendjes met Styles toch?''Vroeg hij normaal. Ik knikte. ''Ze is bevriend met hem. En waarschijnlijk naar hem gegaan. Klopt dat?''Geïrriteerd keek ik hem aan. ''Wat boeit jou dat? Ik hoef niet te antwoordden.''En ik wilde me omdraaien. Ruw pakte hij mijn pols en hield die stevig vast. ''Jij vertelt mij nu waar Alaska is,bitch, of anders doe ik Styles wat aan.''Boos keek hij me aan. ''Ik weet niet waar Alaska is!''Riep ik uit. ''En laat me los.''Siste ik. ''Waarom zou ik smerige halfbloed.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry Edward Styles

    Toen Alaska vroeg waar ik aan dacht, besloot ik om heel nonchalant en brutaal te reageren, zodat ze het al snel voor gezien zou houden. "Ik dacht aan jou. Wil je weten welke kleding je droeg, of zullen we dat maar achterwege laten?" vroeg ik zo luchtig mogelijk, om vervolgens op te merken dat Alaska het niet zo leuk vond, dat ik ineens naar een ander onderwerp was gesprongen. Ik vond het eigenlijk niet meer dan logisch, aangezien ik niet graag over mijn gedachtekronkels praatte. Zelfs Cheryl moest er niet naar vragen, aangezien ik het onderwerp zo veel mogelijk probeerde te vermijden. Als mensen erachter kwamen wat er door mijn hoofd spookte, was ik nog lang niet jarig.
    Over mijn opmerking over de bezem leek Alaska zich niet veel aan te trekken, hoewel ze het niet kon laten om een sarcastische reactie te geven: "Bedankt dat je me een kluns vindt, dat kan ik echt waarderen."
    Hierdoor keek ik haar op een opgewekte manier aan, waarna ik haar plagend in een knuffel trok. "Lieve, lieve Alaska, hoewel je de grootste kluns van Slytherin bent, hou ik nog steeds heel veel van je," zei ik met een liefkozende ondertoon, waarna ik een kus op haar wang drukte en vervolgens met een nonchalante beweging mijn bezemsteel pakte. Met mijn andere, vrije hand pakte ik Alaska's hand vast - Ik was erg gehecht aan lichamelijk contact met mensen, ook al was dat een beetje raar - en leidde ik haar de Common Room van Gryffindor uit. Ik begroette de Fat Lady nogmaals en begon door het trappenhuis richting de Great Hall te lopen, waar we eerst langs zouden moeten om naar buiten te kunnen. Maar toen ik op mijn weg naar buiten het boze geschreeuw van Cheryl hoorde, liet ik Alaska direct los en ging ik nadenkend af op het geluid. En raad eens wie we daar tegenkwamen? Juist, ja, Louis Tomlinson.
    Ik griste mijn toverstok onder mijn gewaad vandaan en hield deze op Louis gericht, terwijl ik hem waarschuwend aankeek. "Laat Cheryl met rust, Tomlinson. Je moet haar toch niet hebben?"

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 14:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zayn Malik
    Ik pakte Amy's hand vast en drukte nog een kus op haar lippen voor ik opstond en haar voorzichtig meetrok naar de Slytherin Common Room. Harley rende vrolijk voor ons uit door de hallen. Onder het lopen legde ik mijn arm om haar middel en liet mijn vingers over een klein stukje blote huid wat ik had gecreerd gaan net boven haar broekband. Die gewaden waren erg lelijk, maar gelukkig bestonden we wel uit een los shirt en een losse broek. Zo kon ik dit tenminste doen. In had het namelijk erg gemist in de vakantie. Ik had Amy extreem gemist in de vakantie. Jammer genoeg woonden we erg ver van elkaar vandaan en daarbij kon ik haar moeilijk in mijn huis uitnodigen, hoe groot het ook was, omdat ze dan achter mijn ware ik kwam voor het einde van mijn schooltijd. Harley bleef staan bij een hoek en dat liet bij mij al alarmbellen rinkelen. Het schilderij zou hem zoizo doorlaten, na die ene keer dat ik het bijbna had opgeblazen, dus normaal zou hij pas stoppen als hij bovenop een bank of mijn bed zat of voor het haardvuur lag. Dit was dus niets voor hem. Zelfs als hij een bekende zag zou hij tegen hem of haar opspringen en niet stilstaan. Alleen om Filtch en Mrs. Norris liep hij heen, maar stilstaan deed hij niet, dat had hij ook wel door nu. Ik stopte dus met het aaien van Amy haar zij en pakte mijn toverstok vast stevig vast. Toen we de hoek om draaide zag ik Louis bezig zijn met een of ander goor halfbloedje en een modderbloedjes lievende Gryffindor hem bedrijgen met een stok. Ik trok de mijne dus en duwde Amy beschermend achter me. "Waag het eens om een spreuk op hem af te vuren, bloedverrader, of je bent er geweest." siste ik drijgend. Dit waren geen loze woorden. Het was een geluk dat mijn vader bij het ministerie werkte, waardoor ik buiten school gewoon magie kon gebruiken en ook wist hoe onvergefelijke en verboden spreuken moesten. Ik zou hem in een oogwenk kunnen laten kreperen van de pijn, mocht hij een poging doen mijn vriend, hond of vriendinnetje pijn te doen. Ik kon deze spreuken nog niet afvuren zonder ze uit te spreken, maar ik was er mee bezig. Voor nu zou ik dan door de mand vallen, maar hopelijk genoeg angst versprijden dat ze het niet zouden doorgeven.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    "Waag het eens om een spreuk op heb af te vuren, bloedverrader, of je bent er geweest!" hoorde ik ineens iemand achter me sissen, waardoor ik de neiging had om hem voor Sisseltong uit te maken, totdat ik besefte wie me aan het bedreigen was. Zayn fucking Malik. Die gozer wist ook overal uit het niets op te duiken.
    Het feit dat hij me een bloedverrader noemde was één, maar aangezien ik wist dat hij op Cheryl, een halfbloed, doelde, begon mijn bloed te koken. Ik besefte heus wel dat Zayn me zonder moeite zou kunnen vervloeken en niet zou terugdeinzen om één van de Unforgivable Curses te gebruiken, maar dat betekende niet dat ik over me heen zou laten lopen.
    "Gaan we dreigen, Malik?" vroeg ik met een kalme ondertoon, mijn toverstok nog steeds op Louis gericht. Als Zayn besloot om toch een spreuk te gebruiken, vuurde ik er net zo goed eentje op Louis af. "Ik dacht dat Slytherins sterk genoeg waren om hun eigen boontjes te doppen, maar blijkbaar kan je vriendje het niet alleen aan. Triest, zeg."
    Alaska stond nog steeds naast me, en aangezien ik Zayn absoluut niet vertrouwde, trok ik haar een stukje naar me toe in geval van nood. Alaska mocht dan wel een Slytherin zijn, maar dat betekende niet dat Zayn te vertrouwen was. Vooral niet nu mijn vermoedens langzaamaan bevestigd werden. Ik was er bijna zeker van dat Zayn wel degelijk een Deatheater was.
    "Ik wil alleen maar dat Louis Cheryl met rust laat. En we weten allebei dat -dat de beste optie is, Zayn. Of wil je soms dat wij allemaal, inclusief een halfbloed die tevens net zoals mij een Gryffindor is, in één lokaal worden gezet om na te blijven? Ik denk niet dat je dat op prijs zult stellen, is het niet?"


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Louis Tomlinson

    ''Lou-''De stem van Alaska drong mijn gehoorgangen in,en al snel volgde een klap. Meteen verbrak ik de zoen met Eleanor en duwde haar van mijn schoot. Ik stond op en rende de commonroom uit. ''ALASKA!''Riep ik. Ik rende door de gangen. Maar aangezien dit kasteel reusachtig was vond ik haar niet. Ergens in de Great Hall zag ik dat halfbloedje staan die aldoor met Styles omgaat. Ik liep naar haar toe en dreigde wat. Ze liep mee en antwoorde schreeuwend op me dat ze niet wist waar Alaska was. Ik wilde mijn wand pakken totdat ik een stem hoorde. ''Laat Cheryl met rust, Tomlinson. Je moet haar toch niet hebben?"Styles. Bij hem stond Alaska. Fine. Hij had zijn wand op mij gericht.''Wat gaat jou dat aan Styles?''Vroeg ik geërgerd. "Waag het eens om een spreuk op hem af te vuren, bloedverrader, of je bent er geweest."Siste de stem van Zayn die zijn wand op Harry richtte. ''Noem hem geen bloedverrader!''Zei het halfbloedje met een kille ondertoon. ''Jij moet je bek houden!''Beet ik haar toe. "Gaan we dreigen, Malik?"Zei Styles tegen Zayn. "Ik dacht dat Slytherins sterk genoeg waren om hun eigen boontjes te doppen, maar blijkbaar kan je vriendje het niet alleen aan. Triest, zeg."Ik voelde woede in mijn lichaam razen. ''Moet jij nodig zeggen. Jouwn halfbloed vriendinnetje kan het ook niet aan. En dan noemen ze Gryffindors dapper.''Lachte ik spottend. Het halfbloedje keek me boos aan. "Ik wil alleen maar dat Louis Cheryl met rust laat. En we weten allebei dat -dat de beste optie is, Zayn. Of wil je soms dat wij allemaal, inclusief een halfbloed die tevens net zoals mij een Gryffindor is, in één lokaal worden gezet om na te blijven? Ik denk niet dat je dat op prijs zult stellen, is het niet?"Zei Styles. Het halfbloedje wou naar Styles en Alaska lopen maar ik wierp een kille blik op haar. ''Dan moet dat halfbloedje maar geen grote bek hebben!''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alaska Hazel Mills.

    "Ik dacht aan jou. Wil je weten welke kleding je droeg, of zullen we dat maar achterwege laten?" Vraagt hij brutaal waardoor ik moet grijnzen. Slytherins weten beter dan elk ander huis wanneer je liegt – maar ik besluit er niet op in te gaan, anders had hij wel wat gezegd. "Lieve, lieve Alaska, hoewel je de grootste kluns van Slytherin bent, hou ik nog steeds heel veel van je." Zegt Harry, waarna hij me in een knuffel trekt.
    "Nou, dat vindt ik héél aardig," glimlach ik. Harry pakt mijn hand beet en leid me weer mee naar beneden – totdat we plotseling geluid horen. Nog voordat ik alles goed heb opgenomen trekt Harry zijn toverstok en richt hij die op niemand minder dan Louis. "Laat Cheryl met rust, Tomlinson. Je moet haar toch niet hebben?" Zegt Harry boos.
    Plotseling komt ook Zayn erbij. "Waag het eens om een spreuk op hem af te vuren, bloedverrader, of je bent er geweest."
    Mijn bloed kolkt en nijdig staar ik hem aan. Harry zegt nog wat tegen Zayn en duwt me dan achter zijn rug. Plotseling mengt ook Louis zich in het gesprek. ''Dan moet dat halfbloedje maar geen grote bek hebben!''
    Geïrriteerd stap ik achter Harry's rug vandaan – ik ben en blijf een Slytherin. Ik pak mijn toverstok erbij en richt die op de anderen. "Expelliarmus," roep ik en meteem vliegen hun toverstokken naar mij toe.
    "Louis, doe is normaal. Je had het gewoon aan haar kunnen vragen – en Zayn jij moet je niet met iets bemoeien wat niet jouw zaken zijn." Ik geef Harry zijn toverstok terug en geef ze uiteindelijk ook aan Zayn en Louis.
    "Nou, Louis, je wilde met me praten?"


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "