• Hoi, ik heb een cover nodig voor mijn story Love Is Wonderful, Right?
    Ik wil graag dit en dit plaatje er in. Als je nog ergens een super schattig plaatje hebt van twee meisjes die een beetje op die twee van het plaatje lijken, die knuffelen, dan zou ik die er ook graag in willen hebben. Verder wil ik ook graag dat mijn username, Rawiyah, ook ergens klein in een hoek staat.
    Wat krijg ik als mijn cover de uiteindelijke cover word? je maakt mij blij, en ik zal er bij zetten dat jij de cover hebt gemaakt.
    Als je vragen hebt, stel ze maar gewoon (:
    Alvast bedankt :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Pff nee die van Justine is geweldig, ik was van plan vandaag ermee te starten maar ik zie nu dat ik geen schijn van kans meer maak. Thanks Justine. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn tweede pogingen. Mijn laptop werkte niet echt mee en ik kon het niet veel helderder krijgen dan dit:

    1. De gezichten duidelijker dan eerst, licht in de vorm van hartjes op de achtergrond.



    2. De gezichten nog duidelijker dan bij 1.



    3. De gezichten duidelijker en licht vanuit midden.


    :)

    Maestum schreef:
    Pff nee die van Justine is geweldig, ik was van plan vandaag ermee te starten maar ik zie nu dat ik geen schijn van kans meer maak. Thanks Justine. :'D

    Maar maar maar... je moet gewoon ook een cover maken! Natuurlijk maak je nog een kans, zoals iedereen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Maestum schreef:
    Pff nee die van Justine is geweldig, ik was van plan vandaag ermee te starten maar ik zie nu dat ik geen schijn van kans meer maak. Thanks Justine. :'D


    Iedereen maakt kans hoor (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Gilbertson schreef:
    Mijn tweede pogingen. Mijn laptop werkte niet echt mee en ik kon het niet veel helderder krijgen dan dit:

    1. De gezichten duidelijker dan eerst, licht in de vorm van hartjes op de achtergrond.



    2. De gezichten nog duidelijker dan bij 1.



    3. De gezichten duidelijker en licht vanuit midden.



    Ze zijn echt mooi! Kan je bij de 3e de gezichten nog iets duidelijker maken, en als het mooi is de titel iets groter?
    Ik ben zo veeleisend, sorry


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Valkyries schreef:
    En ik heb ook een probeersel gedaan ^_^



    Ik vind em erg mooi, maar ik heb liever dat ze gezichten even groot zijn, omdat ze even belangrijk zijn. Je zou ze net als Gilbertson naast elkaar kunnen zetten, ik weet niet wat uitkomt. Voorderest is ie goed (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ze zijn echt mooi! Kan je bij de 3e de gezichten nog iets duidelijker maken, en als het mooi is de titel iets groter?
    Ik ben zo veeleisend, sorry

    De titel kan ik nog wel groter krijgen, maar ik ben bang dat als ik de gezichten duidelijker maak, je hetzelfde plaatje als 2 krijgt.


    :)

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ik vind em erg mooi, maar ik heb liever dat ze gezichten even groot zijn, omdat ze even belangrijk zijn. Je zou ze net als Gilbertson naast elkaar kunnen zetten, ik weet niet wat uitkomt. Voorderest is ie goed (:


    Bij Justine's cover zie je je username niet terug. Dat wilde je toch? Of maakt dat niet uit?


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    (...)

    Bij Justine's cover zie je je username niet terug. Dat wilde je toch? Of maakt dat niet uit?


    Het liefst wel, maar niet heel duidelijk. Voor het geval dat ik em nog verander, ook al ben ik van plan deze username te houden.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Gilbertson schreef:
    (...)
    De titel kan ik nog wel groter krijgen, maar ik ben bang dat als ik de gezichten duidelijker maak, je hetzelfde plaatje als 2 krijgt.


    Maar ik wil graag met dat licht, dan is dat toch anders dan de 2e?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Maestum schreef:
    (...)

    Bij Justine's cover zie je je username niet terug. Dat wilde je toch? Of maakt dat niet uit?

    Daar had ik overheen gelezen, en heb ik dus niet toegevoegd :'D Maar dit kan nog altijd gedaan worden, maar m'n cover was toch niet helemaal wat ze zocht, dus ik zie niet direct het nut om het meteen te moeten doen ^_^

    @Rawiyah, ik weet niet of ik nog een andere cover ga maken, hangt echt van m'n tijd en inspi af; maar er zijn nog genoeg andere awesome covers gemaakt inmiddels en er zullen er vast nog een aantal geweldige komen :3
    Misschien dat ik nog iets probeer, maar kan dus echt niks beloven (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Daar had ik overheen gelezen, en heb ik dus niet toegevoegd :'D Maar dit kan nog altijd gedaan worden, maar m'n cover was toch niet helemaal wat ze zocht, dus ik zie niet direct het nut om het meteen te moeten doen ^_^

    @Rawiyah, ik weet niet of ik nog een andere cover ga maken, hangt echt van m'n tijd en inspi af; maar er zijn nog genoeg andere awesome covers gemaakt inmiddels en er zullen er vast nog een aantal geweldige komen :3
    Misschien dat ik nog iets probeer, maar kan dus echt niks beloven (;


    het geeft niet als het niet lukt, ik ben al blij dat je er überhaupt tijd aan besteed hebt (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Met tekst :





    Zonder tekst :



    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Met tekst :




    Zonder tekst :




    Ik vind em wel leuk (: Het is wel een beetje overheersend blauw, zou je misschien de gezichten de originele kleur kunnen doen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het voelt echt heel raar en niet echt goed dat ik jullie zeg wat jullie moeten doen :X


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.