• Hoi, ik heb een cover nodig voor mijn story Love Is Wonderful, Right?
    Ik wil graag dit en dit plaatje er in. Als je nog ergens een super schattig plaatje hebt van twee meisjes die een beetje op die twee van het plaatje lijken, die knuffelen, dan zou ik die er ook graag in willen hebben. Verder wil ik ook graag dat mijn username, Rawiyah, ook ergens klein in een hoek staat.
    Wat krijg ik als mijn cover de uiteindelijke cover word? je maakt mij blij, en ik zal er bij zetten dat jij de cover hebt gemaakt.
    Als je vragen hebt, stel ze maar gewoon (:
    Alvast bedankt :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hier heb je een foto:)
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWWaoKiVFmQ7p1iCVAiPg8qJYVhB_72b2D0nzg5pIXw5EOtuP9

    En deze:)
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsJMr-fSiccvq986SLx4kkHGtqcWUjcISb9dD-a1yHBr7L7h_aOw

    Echt zo leuk;)


    tiptoe through the tulips...

    CiskeDeRat schreef:
    Hier heb je een foto:)
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWWaoKiVFmQ7p1iCVAiPg8qJYVhB_72b2D0nzg5pIXw5EOtuP9

    En deze:)
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsJMr-fSiccvq986SLx4kkHGtqcWUjcISb9dD-a1yHBr7L7h_aOw

    Echt zo leuk;)


    Het is eigenlijk de bedoeling dat het twee meisjes zijn, dus hier heb ik niet veel aan, sorry.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oké, ik heb gefaald. Vind ik dan. Ik vind de covers van de rest veel mooier; de kans is ook zeer groot dat je die van Justine gaat kiezen btw, maar hier is dus de mijne. Verwacht nooit veel van me..

    Kleur:



    Zwart-wit:



    Sepia:



    Voor als je het niet ziet, je username staat rechtsboven :')


    Some people are art and do art at the same time

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ik vind em wel leuk (: Het is wel een beetje overheersend blauw, zou je misschien de gezichten de originele kleur kunnen doen?


    Ik had dat niet gedaan omdat ik dan de kleuren i het geheel te overheersend en druk vind, wel heb ik hier nog een versie die iets kleurrijker is :P


    Credendo Vides

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Maar ik wil graag met dat licht, dan is dat toch anders dan de 2e?

    Het punt is dat die derde hetzelfde is als de tweede, maar door dat licht worden de gezichten automatisch donkerder in vergelijking tot de voorgrond zegmaar. Ik kan proberen de lichtinval te veranderen, maar ik weet niet of dat helpt.


    :)

    Kan ik het ook nog aan het eind van de week proberen? ;$

    Journals schreef:
    Kan ik het ook nog aan het eind van de week proberen? ;$


    ja hoor
    Ik denk dat ik rond 5 maart kies. Dus dan heb je nog een week volgensmij.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Maestum schreef:
    Oké, ik heb gefaald. Vind ik dan. Ik vind de covers van de rest veel mooier; de kans is ook zeer groot dat je die van Justine gaat kiezen btw, maar hier is dus de mijne. Verwacht nooit veel van me..

    Kleur:



    Zwart-wit:



    Sepia:



    Voor als je het niet ziet, je username staat rechtsboven :')


    Ik vind em ook heel leuk, maar dan heb ik och liever dat zonder het van Quizlet. Dan is ie echt goed.
    Misschien kan je nog iets onderaan toevoegen? Misschien een lintje ofzo, iets wat je er mooi bij vind staan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik had dat niet gedaan omdat ik dan de kleuren i het geheel te overheersend en druk vind, wel heb ik hier nog een versie die iets kleurrijker is :P



    Deze is ook leuk!
    Het gaat echt moeilijk worden om te kiezen....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ik vind em ook heel leuk, maar dan heb ik och liever dat zonder het van Quizlet. Dan is ie echt goed.
    Misschien kan je nog iets onderaan toevoegen? Misschien een lintje ofzo, iets wat je er mooi bij vind staan.


    Ik zal dat Quizletgedoe weghalen en proberen iets toe te voegen :3


    Some people are art and do art at the same time

    Welkeie vond je trouwens het leukst, sepia, zwartwit of kleur? Dan hoef ik niet weer drie versies te maken :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Welkeie vond je trouwens het leukst, sepia, zwartwit of kleur? Dan hoef ik niet weer drie versies te maken :'D


    Kleur

    Ik vind kleur wat vrolijker, sowieso hoeven jullie geen zwart-wit/sepia erbij te maken. Ik kies dan toch altijd voor de kleur ;)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nou, nu zit ik vast. Het Quizlet gedeelte is weggehaald, maar heb geen idee wat ik kan toevoegen. Kan trouwens ook niets leuks vinden. :l


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Nou, nu zit ik vast. Het Quizlet gedeelte is weggehaald, maar heb geen idee wat ik kan toevoegen. Kan trouwens ook niets leuks vinden. :l


    deze misschien?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    deze misschien?


    Zoals je wil.


    Some people are art and do art at the same time