• De nieuwe bèta readers zijn bekend! Na een periode van hard werken en veel overleggen zijn we er uit. Het zijn er 3 geworden. Wij heten de volgende mensen welkom in ons team:

    OakenshieId
    Grohl
    Ivyrise

    Gefeliciteerd! ^^ We willen iedereen die zich heeft ingeschreven bedanken voor het mee doen (Y).

    Oh, dat is gaaf. Vooral van Leah, aangezien ik die via via een beetje ken, ghehe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    From these ashes, I will rise

    No way. Ik ben hier helemaal aan het flippen.
    Zo hard bedankt!
    Serieus, je zou mij hier moeten bezig zien. Ik heb het net ontdekt door Sylvies bericht in het wedstrijdtopic. Ik zit hier echt helemaal spastisch te wezen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wacht wat. Sinds wanneer ben jij geen bèta meer, Jip? :o

    Sinds... twee seconden geleden, ongeveer. Ik was al een tijdje van plan om te stoppen, maar ik heb nog wel meegeholpen met de verkiezingen, omdat dat gewoon een hoop werk is.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 20:24 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lissandra schreef:
    Ik was ook door naar de tweede ronde en ik voel dat ik gefaald heb.


    Je hebt zeker niet gefaald. Dat je door was naar de tweede ronde betekent juist dat je een van de beste kandidaten was. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beifong schreef:
    Oh, dat is gaaf. Vooral van Leah, aangezien ik die via via een beetje ken, ghehe.


    Aw, bedankt <3
    Ik dacht eigenlijk dat je me niet mocht, ik weet niet waarom, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Beifong schreef:
    Oh, dat is gaaf. Vooral van Leah, aangezien ik die via via een beetje ken, ghehe.

    Gehe. (A)


    :)

    Wauw! Ik ben er sprakeloos van, super gaaf!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lol, van die drie herkende ik alleen Leah. ^^


    -

    Wiarda schreef:
    (...)
    Sinds... twee seconden geleden, ongeveer. Ik was al een tijdje van plan om te stoppen, maar ik heb nog wel meegeholpen met de verkiezingen, omdat dat gewoon een hoop werk is.
    Ik ben nu dus nog stilletjes aan het nagenieten van de laatste paar minuten in de crewlijst. :')

    Nahw, wat jammer. Seriously, het is echt raar om jouw naam nu in het rood bij mij zijn alle linkjes rood door m'n template te zien. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    (...)
    Sinds... twee seconden geleden, ongeveer. Ik was al een tijdje van plan om te stoppen, maar ik heb nog wel meegeholpen met de verkiezingen, omdat dat gewoon een hoop werk is.


    Nu moeten jullie iemand anders aannemen, oh nee!
    Nee, flauw grapje, maar ik ben er wel erg van geschrokken, eigenlijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Het is erg wennen om jullie drie nu met paarse namen te zien, haha. Maar jullie verdienen het echt, allemaal.


    :)

    Wauw, ik had dit echt niet verwacht en dan ook echt niet. Ik zit helemaal te trillen, haha.


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd Anne, ik weet zeker dat je het geweldig zal doen! :3


    Your make-up is terrible