• De nieuwe bèta readers zijn bekend! Na een periode van hard werken en veel overleggen zijn we er uit. Het zijn er 3 geworden. Wij heten de volgende mensen welkom in ons team:

    OakenshieId
    Grohl
    Ivyrise

    Gefeliciteerd! ^^ We willen iedereen die zich heeft ingeschreven bedanken voor het mee doen (Y).

    Gefeliciteerd aan alle drie! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd! Wennen met dat nieuwe kleurtje. Jullie zijn in proefperiode, toch? Wel, veel succes dan alle drie! Zelf was ik niet eens door. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Serieus, ik ben echt helemaal over mijn toeren. Ik zit hier gewoon bijna te wenen... Jezus.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yes, Ivyrise.
    Die titel verdien je echt!
    - En de rest ook natuurlijk^^

    GEFELICITEERD!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 20:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd alle drie! *O*

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 20:58 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Er zijn er maar drie door, nu vraag ik me af in hoeverre ik toch gelijk gehad heb. (bloos)
    Oh, dat hoef ik me niet eens af te vragen, want dat het er drie zijn zegt genoeg, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er zijn er maar drie door, nu vraag ik me af in hoeverre ik toch gelijk gehad heb. (bloos)
    Oh, dat hoef ik me niet eens af te vragen, want dat het er drie zijn zegt genoeg, ghehe.


    Gelijk met wat precies? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gelijk met wat precies? (krul)


    Dingen die jullie negeren en vragen die jullie toch niet beantwoord hebben in vorige topics. (cat)


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Gelijk met wat precies? (krul)

    nvm.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 20:33 ]


    -

    Congratulations!


    Tijd voor koffie.

    Gefeliciteerd allemaal! En voor de mensen die niet door zijn na de tweede ronde: de volgende keer heb je vast meer geluk, je bent nu namelijk al erg ver gekomen!


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd, alle 3!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dingen die jullie negeren en vragen die jullie toch niet beantwoord hebben in vorige topics. (cat)


    Oké dan. :'D
    I weet het niet hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik persoonlijk ooit opzettelijk een vraag genegeerd heb. Zelfs als ik ergens niet op kan antwoorden zeg ik dat normaal gesproken gewoon en als het anders overkomt mag je me daar altijd op aanspreken, want het is niet mijn bedoeling wat dan ook te negeren. Het enige wat ik me kan herinneren is dat je op de laatste paar pagina's van het meest recente topic iets over de bemiddelaars zei, maar dat heeft niet veel met bèta's te maken, dus ik heb eerlijk waar geen flauw idee waar je dit keer op doelt. Maar het lijkt er sowieso niet echt op dat dit iets is waar je over wilt praten, dus dan kan ik je niet verder helpen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat wordt een grote teleurstelling verwerken!
    Maar heel erg gefeliciteerd alledrie!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.