• De nieuwe bèta readers zijn bekend! Na een periode van hard werken en veel overleggen zijn we er uit. Het zijn er 3 geworden. Wij heten de volgende mensen welkom in ons team:

    OakenshieId
    Grohl
    Ivyrise

    Gefeliciteerd! ^^ We willen iedereen die zich heeft ingeschreven bedanken voor het mee doen (Y).

    Nou, ik vind je reacties in ieder geval altijd fijn. Lap tekst of niet, je neemt de tijd voor iets in duidelijke zinnen en je legt alles tenminste zo duidelijk mogelijk uit zonder ergens omheen te draaien. Ik ga zo even op je reactie reageren trouwens, ik ben even lui.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:23 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn God, mensen, ik had al die complimenten opeens echt niet zien aankomen, maar bedankt. Echt, ik ben blij te horen dat jullie vinden dat ik het goed doe. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Proficiat aan de drie winnaars! :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gefeliciteerd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd winnaars! (:

    Novoselic schreef:
    Omfg, Leah! Ik had ergens wel verwacht dat je door zou zijn. En de andere twee ook gefeliciteerd, natuurlijk! ;D


    Dit berichtje had ik nog niet gezien. Echt waar, super bedankt, ik had het ergens niet verwacht, haha.
    En @iedereen anders: jullie natuurlijk ook <3

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 7:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd iedereen!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd alle drie! Ik dacht echt dat het er vijf zouden worden, maar daar zal vast wel een reden voor zijn geweest! Geniet ervan! ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wauw Leaaaaaaah!!!!
    Super goed gedaan^^

    En de rest natuurlijk ook gefeliciteerd :D


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Memoria schreef:
    Gefeliciteerd alle drie! Ik dacht echt dat het er vijf zouden worden, maar daar zal vast wel een reden voor zijn geweest! Geniet ervan! ;D


    Dat was inderdaad de richtlijn, maar er werd ook gezegd dat we daar van af konden wijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Congratz allemaal ;3.

    Congratulationsss!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Proficiat allemaal!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gefeliciteerd nieuwe betareaders! ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Gefeliciteerd nieuwe bèta-readers. Bereid je maar voor op lappen tekst vol met fouten! Sterkte. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"