• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog vier dagen en dan ben ik twee jaar trots lid van Quizlet (krul)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ouders, please, ik heb geen zin om jullie preek tegen emancipatie aan te horen. D:<
    Waarom is iedereen toch bitcherig naar mij?!

    UGH! ):


    26 - 02 - '16

    Ik hou niet van wachten.


    :)

    Could I be lost?
    Could I disappear?
    Could I be lost?
    Would you find me here?
    Could I be lost in a secret place?
    Could I rest in the shadow of your face


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet wat ik voor mijn verjaardag wil en mijn ouders willen het vandaag weten om op tijd iets te kunnen bestellen :s

    Echt sommige mensen op Quizlet. Dafuck.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wtf...


    26 - 02 - '16

    Ga alsjeblieft weg met je hond, zodat ik kan eten -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat gebeuren hier de laatste tijd rare dingen..


    26 - 02 - '16

    Misschien was het toch niet zo'n slim idee om Hachi te kijken. Ik weet hoe ik dan eindig. :')

    Jezus. Wanneer houd je nou s op met zeiken? Je beweert altijd dingen die je even later toch weer gaat veranderen. Fucking meeloper. Je laat niet eens je eigen mening zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Typisch dat er maar naar één kant van het verhaal gekeken wordt, zeggen ze. Maar vervolgens laten ze ons niet de andere kant zien. Beetje jammer dit. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Goddamnit ik word helemaal gek van die mensen. Alles wat ik zeg is niet goed en mijn mening doet er voor de rest niet toe. Dat is waarom ik zo'n haat heb aan samenwerken. Mensen doen toch wel waar ze zelf zin in hebben en de mening en inbreng van anderen interessert ze niet. Rot toch allemaal op, man. Echt niet dat ik me aan die topic lijsten ga houden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lissandra schreef:
    Typisch dat er maar naar één kant van het verhaal gekeken wordt, zeggen ze. Maar vervolgens laten ze ons niet de andere kant zien. Beetje jammer dit. (no_chears)


    Ik ken dit soort gevoelens maar al te goed (no_chears) (zie post iets omhoog)

    Waarom zijn mijn ouders/broer/zus soms zulke ellendige ettertjes?!
    WHY?!?!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt