• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik doe weer eens veel teveel tegelijk. (cat)


    Your make-up is terrible

    En ik maar denken dat het niet erger dan Paradise en Princess of China kon worden, nou, dat nieuwe nummer is ook een dieptepunt zeg. Man, wat ben ik teleurgesteld in Coldplay. Ik kan gewoon bijna huilen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, please. Seizoen 2 :c Ik ben aan een nieuwe begonnen, maar niet zo leuk als die.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk vraag ik me af wat ik heb gedaan, want je bent kwaad, maar ik heb geen idee wat voor grote fouten ik heb gemaakt.

    Botje schreef:
    Eigenlijk vraag ik me af wat ik heb gedaan, want je bent kwaad, maar ik heb geen idee wat voor grote fouten ik heb gemaakt.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb zo'n hekel aan mensen die je verbeteren of willen helpen, maar dit op een heel kwetsende manier doen. Helaas doel ik dan dus ook op vandaag, jij hebt het wel een beetje voor mij verpest. Ik ben er dan ook wel achter gekomen dat mijn karakter zachter is dan ik had gedacht en of dit positief is... ik weet het niet.

    Bitch

    Omdat jij ouder bent betekend dat niet gelijk dat je 'the queen' bent.
    JA, je hebt veel 'volgers', maar dat betekend niet dat iedereen je aardig vind.

    Het is zelfs zo dat de helft alleen maar doet alsof ze je aardig vinden, want jij bent gewoon een verwende egoïstische bitch.



    Zo, dat is eruit. (:

    Dusky schreef:
    Omdat jij ouder bent betekend dat niet gelijk dat je 'the queen' bent.
    JA, je hebt veel 'volgers', maar dat betekend niet dat iedereen je aardig vind.

    Het is zelfs zo dat de helft alleen maar doet alsof ze je aardig vinden, want jij bent gewoon een verwende egoïstische bitch.



    Zo, dat is eruit. (:
    Sinds wanneer caren mensen om hoeveel volgers je hebt? Dafuck :'D

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 21:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Sinds wanneer caren mensen om hoeveel volgers je hebt? Dafuck :'D


    Niet op twitter, ik bedoel met mensen die haar na doen en achter haar aan lopen.

    Alhoewel, bij mij op school betekend dat eigenlijk wel iets, maar dat is niet wat ik hier bedoelde dus.. idkl


    OT: WHOOOOOPP Je linkt me niet, maar je bent het wel met me eens DIT IS FISSA WAARD. M&M ik kom je halen.

    Motivatiebrieven voor mijn buitenlandstage zijn de deur uit.. Nu fingers crossed....

    Zo. Facebook tijdelijk op inactief gesteld. Dit voelt echt al stukken beter. Bah, dat gezeur ook altijd.

    For god's sake dude, leave me alone D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dusky schreef:
    (...)

    Niet op twitter, ik bedoel met mensen die haar na doen en achter haar aan lopen.

    Alhoewel, bij mij op school betekend dat eigenlijk wel iets, maar dat is niet wat ik hier bedoelde dus.. idkl


    OT: WHOOOOOPP Je linkt me niet, maar je bent het wel met me eens DIT IS FISSA WAARD. M&M ik kom je halen.

    Fissa... Oh, god. *insert facepalm*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja, want als ik moet trainen word ik zowat verplicht om dat af te zeggen maar nu jij moet trainen moet ik er mee leven? Ach ga toch weg.


    "Ignite, my love. Ignite."