• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bullshit, je gaat geen SEH sluiten in een stad van 80.000 inwoners.


    Your make-up is terrible

    Je zegt dat je niks over me zegt of gaat schrijven, maar ondertussen zit je wel van alles vol te spammen wat betrekking tot mij heeft. Ga er nou niet op reageren of een hele drama musical van maken, want dat is wel het laatste waar ik zin in heb. Seriously dude, get the fuck over it. Ik word hier echt gek van. Ik kan geen eens normaal mijn dingen doen of jij zit weer te zeiken. Duizenden keren is het uitgelegd en als je nog durft te beweren dat het niet zo is, dan ben je echt dommer dan ik dacht. Altijd alleen maar horen of lezen wat jijzelf wilt. En ga nou niet doen of jij het slachtoffer bent, want daar heb ik al helemaal een hekel aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij zitten op Q echt mensen die hier niet horen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soms vraag ik me echt af of ik wel de juiste richting gekozen heb.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan me zo goed voelen en geïrriteerd als mensen zeggen dat ik lief ben :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    oke im gone (:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hehe, eindelijk een beetje inspiratie.


    Your make-up is terrible

    Why'd you only call me when you're high...


    i put the fun in funeral

    Het vak waarvan ik dacht dat ik zou falen heb ik een 6. Het vak waarvan ik dacht dat ik het zou halen heb ik een 5. Echt weer mijn leven (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een vreselijke film.


    You are beautiful, you are love.

    Waarom maakt mijn computer prrrft geluidjes in mijn koptelefoon? HET IS ZO IRRITANT EN STOREND. D:


    Your make-up is terrible

    Waarom kan ik mijn verhaal niet gewoon schrijven zoals ik wil en doe ik het altijd anders. (cat) Nu heb ik dat nog steeds niet geschreven en moet ik het ergens tussen werken.


    Your make-up is terrible

    Zo moe, maar ik kan niet slapen met een lege buik. Ugh. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whoop whoop, eerste twee uur vielen uit ^^
    Internet is toch dood, dus dan ga ik maar schrijven :')


    Stenenlikker

    Kom op! Als je niet zo druk bezig was met jezelf schouderklopjes geven, zou jij ook zien dat dit een beter idee is.


    Tijd voor koffie.