• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Gilbertson
    - Irene White - Bougeotte
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens:
    - Jason Hamelton undentified
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - LegoIas
    - gereserveerd door : Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160638

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 23:45 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ga nu een beginnetje maken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik las net dat dat niet zo erg zou zijn als er twee dezelfde geslachten samen zitten. Iemand een jongenxjongen dingetje doen? Ik kan geen heterojongen zijn, lukt me nooit :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    //

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Ik las net dat dat niet zo erg zou zijn als er twee dezelfde geslachten samen zitten. Iemand een jongenxjongen dingetje doen? Ik kan geen heterojongen zijn, lukt me nooit :/


    Waarom kun je geen hetero jongen zijn? Just being curious. Homoseksuele jongens doen toch hetzelfde als hetero jongens? :$ of zie ik dat verkeerd?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Waarom kun je geen hetero jongen zijn? Just being curious. Homoseksuele jongens doen toch hetzelfde als hetero jongens? :$ of zie ik dat verkeerd?

    Ik weet niet waarom maar ik kan het niet. Ik kan m'n personages niet verliefd laten worden op het andere geslacht :/
    Op een of andere reden raak ik mijn inspiratie heel snel kwijt en ik vind dat awkward ook nog eens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    (...)
    Ik weet niet waarom maar ik kan het niet. Ik kan m'n personages niet verliefd laten worden op het andere geslacht :/
    Op een of andere reden raak ik mijn inspiratie heel snel kwijt en ik vind dat awkward ook nog eens.


    Oke, nouja als er niemand is die jongen jongen wil kun je altijd om hulp vragen ofzo (:
    Ik denk dat het wel goed komt zolang je een goede tegenspeler hebt ^^ en uiteindelijk is het niet écht de bedoeling dat hij verliefd wordt, het kan zijn dat hij het wordt (;


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik had gisteren echt geen tijd meer voor de rol en eigenlijk vandaag ook niet, maar ik zal proberen tijd vrij te maken. ;x


    :)

    Naam: Haar officiële naam is Nike(spreek uit als Nieku) Tzavaras. Maar omdat haar naam in Amerika niet heel bekend was en daardoor niet op de juiste manier uitgesproken werd, heeft Nike liever dat iedereen haar 'Nikki' noemt.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Afkomst: Nike is geboren in een klein Grieks dorpje aan de kust. Op haar zestiende is ze samen met haar moeder - ze is enig kind en haar ouders zijn gescheiden - naar Amerika verhuist om een nieuw leven op te bouwen met meer kansen. Dit vooral omdat haar moeder meer kansen zag voor haar muzikale carrière in Amerika dan in Griekeland.
    Uiterlijk:
    Nike's eigen haarkleur is donkerbruin, maar ze verft het al een tijdje in blond. Ze heeft bruine bambiogen en een zongebruinde huid. Ze is 1,76 meter lang.
    Innerlijk: Nike is een vrolijk maar gesloten meisje. Ze vindt het lastig om haar gevoelens te uiten en heeft geleerd een neutrale blik te hebben en niet te veel emoties door te laten schemeren. Pas als je haar echt goed kent, herken je de tekenen van emoties in haar gezicht.
    Nike kan sarcastisch zijn, maar ze meent het niet altijd verkeerd. Ze komt op voor haar vrienden en dolt gewoon graag met ze.
    Extra: Toen haar vader werd opgepakt in Griekeland voor geweld en illegaal wapenbezit, is ze samen met haar moeder direct plannen gaan maken om naar Amerika te verhuizen. Nike en haar moeder hebben een goede band en zijn als beste vriendinnen voor elkaar.


    :)

    Mag ik een jongen reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Ja natuurlijk, dan ben je de laatste (:
    Daarna kunnen we beginnen ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk, dan ben je de laatste (:
    Daarna kunnen we beginnen ^^


    De nog niet ingevulde rollen moeten toch ook klaat zijn dan?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    De nog niet ingevulde rollen moeten toch ook klaat zijn dan?


    Jaja zeker, ik ben die van mij nu aan het maken en undentified is er ook mee bezig dus die komen zo (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Scarlett Fay Johnson, haar vrienden noemen haar Fay.
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: vrouwelijk
    Afkomst: California
    Uiterlijk:


    Scarlett heeft lang bruin haar dat tot haar middel reikt. Ze heeft 2 helder blauwe ogen waarin je kunt verdrinken. Haar lichaam is goed in verhouding, niet te dun maar ook zeker niet te dik. Scarlett is 1.65, niet erg groot dus.
    Innerlijk: Scarlett is een erg spontaan en vrolijk meisje. Scarlett lacht vrijwel altijd, als ze chagrijnig of verdrietig is is er ook echt iets goed mis. Ondanks dat ze altijd vrolijk is kan ze soms erg arrogant of kort uit de bocht komen. Omdat Scarlett zo spontaan is zegt ze vrijwel overal meteen ja op zonder verder na te denken over eventuele gevolgen. Scarlett kan erg enthousiast zijn. Als Scarlett een doel voor ogen heeft gaat ze er ook helemaal voor, ze houdt er niet van te verliezen. Dansen is haar lust en leven, ze danst al sinds ze goed en wel kon lopen. Ze heeft verschillende lessen gevolgd en studeerd nu aan de dansacademie in New York.
    Extra: Scarlett heeft een navelpiercing.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 15:33 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam:
    Jayden "Jay" Ian McScott
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    20
    Geslacht:
    Man
    Afkomst:
    Los Angeles
    Uiterlijk: (liefst met foto)






    Innerlijk:
    Jay is een echte rokkenjager. Hij houdt ervan om te flirten en doet dit dan ook constant. Meestal is hij te vinden bij zijn vriendin voor die keer, maar een lange relatie kan hij niet echt volhouden. Twee jaar geleden verdween zijn vriendin opeens, waarvan hij heel erg veel hield. hij was helemaal de weg kwijt op dat moment, en durfde niet meer echt van iemand te houden. Op dat moment is hij geworden wat hij nu is, en waar hij totaal niet trots op is. Als hij de tijd zou kunnen terugdraaien, zou hij alles anders doen, maar helaas kan hij dat niet, en zit hij vast in wie hij is, en wat hij doet. Hij houdt bijna geen rekening met anderen, want zelf gaat hij altijd voor. Als iemand probeert hem ervan te weerhouden om iets te doen, dan zal die gene erg in de problemen komen, want dat tolereert Jay dus echt niet. Hij doet lekker wat hij zelf wil, en niemand kan hem daarvan weerhouden. Hij gaat door het leven met een grote grijns op zijn gezicht, maar bijna niemand weet dat die grijns fake is. Iedereen ziet hem als een vrolijke jongen die graag lol wil hebben, maar dat is hij niet. Eigenlijk is hij een jongen met veel verdriet, die niets over zichzelf kwijt wilt. Als iemand teveel vraagt, of gewoon nieuwsgierig is, kan die oprotten. Jay's vertrouwen is bijna niet te winnen. Hij gaat wel om met mensen, maar ziet deze niet als vrienden, maar als tijdverdrijf. Hij lijkt erg oppervlakkig, maar eigenlijk is hij veel dieper. Zijn masker laat hij na twee jaar niet meer vallen, zelfs niet bij diegenen die hij vertrouwt. Hij zal je eerst heel erg lang in de kou laten staan, tot hij realiseert dat je wel echt iets voor hem betekend.
    Extra:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Louisa Hayes
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouwelijk
    Afkomst: Londen, Engeland
    Uiterlijk:


    Louisa heeft lange blonde krullen die tot halverwege haar rug komen. Ze heeft een mooi egaal gezicht met 2 lichtblauwe ogen en mooi gevormde lippen. Ze is 1.72 lang en weegt 57 kilo. Ze is zeer tevreden over haar lichaam en traint dan ook om het zo te houden.
    Innerlijk: Louisa is een rustig en lief meisje. Sinds kort weet ze dat ze op meisjes valt en is hierover erg onzeker, als ze een meisje leuk vindt wordt ze erg verlegen en durft haar er ook niet over te vertellen, bang dat ze afgewezen wordt. Louisa is erg betrouwbaar, ze zal nooit iemand expres willen kwetsen of pijn doen. Louisa houdt erg veel van feestjes, hier kan ze helemaal los gaan en na een paar drankjes zal ze haar remmingen vergeten. Louisa doet aan schermen en ze zwemt 2 keer per week om haar conditie en lichaam om pijl te houden.
    Extra: ze rookt af en toe.



    Naam: Jason Hamelton
    Leeftijd: 21
    Geslacht: mannelijk
    Afkomst: Florida, Amerika
    Uiterlijk:


    Jason heeft kort donkerblond haar en blauwe ogen. Zijn haar doet hij meestal wat gel in om het in model te brengen. Jason is 1.84 lang en is best gespierd.
    Innerlijk: Jason is een vriendelijke vrolijke jongen. Hij weet van zichzelf dat hij er niet verkeerd uitziet en daar makt hij nog wel eens misbruik van. Hij houdt van mooie meisjes en flirt dan ook graag. Hij heeft al meerdere langere relaties gehad maar uiteindelijk liepen ze allemaal stuk. Jason gelooft niet in liefde voor het leven, hij ziet altijd maar hoe lang het duurt en hier legt hij zich dan bij neer. Voor zijn vrienden gaat Hij door het vuur, hij zal er alles aan doen om zijn vrienden en familie te behouden en beschermen. Als Jason je niet mag zal hij je dit ook duidelijk laten merken.
    Extra: hij surft.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire