• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    'Natuurlijk zet je mijn wereld op zijn kop. Maar dat deed je al vanaf toen ik je als elfjarig, verdwaald jongetje zag en ik jou ogen keek.' Mijn hart maakte een sprongetje tijdens zijn woorden en ik kreeg een raar gevoel in mijn buik waarna ik stopte met duwen en een hand op zijn borstkas bleef rusten waardoor ik zijn hartslag kon voelen.
    'Maar wie zegt dat ik dat erg vind? En als je het wilt weten: Ik heb Brooke de waarheid verteld. Ze verdient het niet voorgelogen te worden. Maar ik hou alleen van jou.’ Waarna hij zijn armen om me heen slaat en recht in mijn ogen kijkt waardoor ik zijn mooie fel blauwe ogen kan zien.
    Hij keek weg en opeens gaat hij rechtop zitten en voordat ik iets kon doen trok hij de deken bij mij weg. ‘Campbell! Waarom zei je niets?’
    Ik schrok van zijn woorden en vooral door zijn tranen. Ik wilde niet dat hij mijn afgrijselijk lelijke lichaam zag. Met mijn handen probeerde ik het te bedekken maar het lukte niet.
    Met mijn voet schopte ik de deken een beetje omhoog zodat ik hem kon pakken en om me heen slaan terwijl ik hem strak om me heen trok en probeerde overeind te komen wat net lukte.
    ‘Ik wil je niet misselijk laten worden door mijn mislukte lichaam.’ Ik keek gauw weg om mijn tranen te bedwingen. Hij vond mijn lichaam ook lelijk; anders moest hij niet huilen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Camp is een drama queen ^^ Im so mean!!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    [Camp is een drama queen ^^ Im so mean!!]


    [ Tss. Dat krijg je als je homo bent ja x') Maar Robert is mijn 'mannelijke.' kuch karakter dus :P Moet je het maar mee doen Isabelle ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    [ Tss. Dat krijg je als je homo bent ja x') Maar Robert is mijn 'mannelijke.' kuch karakter dus :P Moet je het maar mee doen Isabelle ]


    [Ja maar Demi moet nog om gaan met Camp en Scorp! Ughh life is hard as a bitch...K heb nu al zin in die lessen xD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    (...)

    [Ja maar Demi moet nog om gaan met Camp en Scorp! Ughh life is hard as a bitch...K heb nu al zin in die lessen xD]


    [Ze past zich maar aan; wij moeten ook aan haar aanpassen met haar bisexuele gedrag ('x haha sorry wou ik ff zeggen :P. Ik heb ook zin in de lessen <3 Toverdranken. muwahaha ^^]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, seeker - klassenoudste

    Hij slaat de deken om zich heen zodat ik alleen nog zijn gezicht kan zien. 'Ik wil je niet misselik zien worden door mijn mislukte lichaam.' Nu beginnen de tranen pas echt te stromen. 'Ik moest huilen door hoe jij jezelf behandeld hebt. Jij of iemand anders heeft je lichaam zo toegetakelt.' Ik sla mijn armen stevig om hem heen. 'Ik wil niet dat je van jezelf denkt dat je niks waard bent. Je bent voor mij alles. Ik weet dat jij ook van mij houdt. Ik wil niet dat je denkt dat je niet goed genoeg voor mij bent. Kijk dan naar mij: Iedereen verwacht dat ik aan mijn vader kan tippen. Iedereen verwacht van mij dat ik Huffelpuf naar de top kan brengen. Maar wat ik ook doe: het zal nooit goed genoeg zijn voor mijn vader. Ik ben zijn enige zoon. Een echte teleurstelling. Hij heeft vaak genoeg tegen me gezegt dat ik een mislukking ben. Dat hij zou willen dat ik nooit geboren was. Maar ik weet dat het jou niet uitmaakt. En ik hou van je Campbell. Meer dan dat ik ooit van iemand anders gehouden heb.' Ik druk mijn lippen op de zijne voordat hij een antwoord gaat geven dat het moment verpest.

    Dat was Scorpius' preek.
    Ik zou het erg grappig vinden als ze nu binnenlopen en iedereen zo denkt van: WTF!?!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    [Ze past zich maar aan; wij moeten ook aan haar aanpassen met haar bisexuele gedrag ('x haha sorry wou ik ff zeggen :P. Ik heb ook zin in de lessen <3 Toverdranken. muwahaha ^^]


    [Volgens mij is iedereen in de puberteit bisexueel. Want in de puberteit ontwikkel jij je en weet je niet of je op jongens of meisjes valt of beide. OHHH!!!! En ghegheghe :Y)
    Hebben jullie trouwens 1 van mijn mooie rollen nodig?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    (...)

    [Volgens mij is iedereen in de puberteit bisexueel. Want in de puberteit ontwikkel jij je en weet je niet of je op jongens of meisjes valt of beide. OHHH!!!! En ghegheghe :Y)
    Hebben jullie trouwens 1 van mijn mooie rollen nodig?]


    Isabelle kan heel Awkwardly naar Robert, Amy en Finnick gaan? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [She knows better, nahh ik moet eerst een stukje schrijven aan mn eigen rpg xD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    'Ik moest huilen door hoe jij jezelf behandeld hebt. Jij of iemand anders heeft je lichaam zo toegetakelt.' Ik voel zijn armen weer om mij heen wat steviger als daarnet.
    Scorpius begon opeens heel snel te praten en met de woorden van hem voelde ik mij schuldiger; waarom verpest ik nou alles; Scorpius had het pas moeilijk en dan kom ik hier met geen problemen eigenlijk. Ik hield van mijn vader.
    ‘…Maar ik weet dat het jou niet uitmaakt. En ik hou van je Campbell. Meer dan dat ik ooit van iemand anders gehouden heb.’ Plotseling drukte hij zijn lippen op de mijne. Zijn lieve woorden maakte me week maar ook schuldig. Ik kuste terug terwijl er tranen van mijn gezicht afgleden; als hij zou weten waarom ik al deze littekens zou hebben zou hij me geen tweede keer kussen.
    Ik stopte de zoen en wreef met mijn hoofd langs zijn kin waarna ik mijn hoofd tegen zijn borstkast legde. Ik wilde zijn gezicht niet van afschuw zien. ‘Ik heb iemand vermoord; Scorpius.’

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 23:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [BOEM! CLIFFHANGER!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    [BOEM! CLIFFHANGER!]


    [ Haha ik hou ervan om cliffhangers te maken (': Als het echter bij mij gebeurt zit ik echt zo achter de pc $%@!]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, seeker - klassenoudste

    Nu moet hij ook huilen. Hij legt zijn hoofd tegen mijn borstkas en ik ga met mijn hand door zijn bruine haar. 'Ik heb iemamd vermoord, Scorpius.' Ik weet niet wat ik moet doen of zeggen dus zeg ik even niet en ga ik gewoon nog steeds door zijn haar met mijn hand. 'Wie? Waarom deed je dat?' vraag ik niet erg subtiel. Maar ik doe al moeite om te verbergen dat het moeilijk te verdragen is. Hij heeft iemand vermoordt. Mijn vriendje is een moordenaar. 'Het maakt me niet uit wie of wat je bent Campie, ik hou van je. Je bent nu eenmaal de jongen aan wie ik mijn volledige hart heb toevertrouwd. Natuurlijk verwacht ik dat het in goede handen is,' zeg ik. Ik druk een kusje op zijn kruin.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    [ Haha ik hou ervan om cliffhangers te maken (': Als het echter bij mij gebeurt zit ik echt zo achter de pc $%@!]


    (ik doe dat ook wel eens. Dat er iets gebeurt wat niemand verwacht had en dan stop ik
    Maar zelf vind ik het juist leuk :'D)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Campie.... HAHAHAHA x'd Oke sorry ik moest echt heel hard lachen toen ik dat las (':]


    "We accept the love we think we deserve."