• New Topic! Alweer bij 12! ^^

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.

    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".

    Bron





    Join us! ;D
    - Parachutes (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    - Ruuji (Kevin) - 20 - MAL
    - Nai (Syll) - 19 - MAL - Hummingbird
    - Mimble (Myrthe) - 16 - MAL
    - Rivaille (Sem) - 18
    - Gomenasai (Minke) - 15 - MAL
    - Midori (Maria) - 19
    - Zaiphon (Maxime) - 14 MAL
    - LyraPhoenix (Lyra) - 18
    - crywithout (Allen) - 17
    - Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    - Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    - Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    - Nekodesu (Chantal) - 18 - MAL
    - Inheritance (Michelle) - 13
    - bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    - Hylophagous (Reina) - 16 - MAL
    -xHappinessx (Suus) - 16

    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shion/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!





    De animes:
    1. Nagi no Asukara
    2. Noragami
    3. Inari, Konkon, Koi Iroha

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 18:29 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Pssst, zal ik mijn username in Yato veranderen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Dirkje, Yeah ik bedoelde pubertijd ;d. Bij ons uitte het zich zo beetje hetzelfde xd.. + je moet zelf weten of je het veranderd in Yato ;o.. Ik zelf zit al tijdje te denken in Hikari ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De beste Pokemon games blijven Pokemon Yellow en Silver die speelde ik vroeger altijd (:. Nu speel ik de pokemon Pearl versie nog wel eens jammer dat je voor de nieuwe Pokemon XY een 3DS moet hebben want ik wil die zo graag spelen !! Ik heb ook nog een Pokemon Mistery Dusgeon spel maar die vind ik iets minder (:. Verder ook helemaal fan van alle Mario games en de Mario en Sonic Games (: Haha goeie tijd Mario Party spelen op de ds en Mario Kart. Maar speel nu altijd Mario games op de Wii. Iemand anders hier die ook graag Mario games speelt ?? Oh Ja ook helemaal fan van de oude Kirby games (: !! Sommige oude games blijven gewoon altijd awesome !! Heb zelf een Tails en Luigi Pluche haha. Vroeger ook een van Pikachu maar die is toen naar mijn nichtje gegaan omdat ik er volgens mij ouders te oud voor was muh. Oh ja ik heb ook nog een Mario Tas zo awesome !! Verder ben ik ook fan van Hello kitty blijft awesome heb er echt van alles van gewone hebben dingetje tot dekbedovertrek haha. (: Lol goeie tijd toen die oude game nog echt cool waren en die oude anime serie nog op tv waren. Mis dit tijd soms wel eens nu komen er bijna alleen nog stomme cartoons op tv en maar heel weinig anime. Ook al komt er op de duitse tv zender meer anime maar die zender kan ik niet ontvangen op mij tv alleen onder op de via ziggo maar daar kijk mijn vader altijd tv -,-. Maar ja jammer genoeg kan ik niet meer terug naar de goeie oude tijd het enige wat ik nog kan doen ik die tijd herbeleven.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Shion schreef:
    @Dirkje, Yeah ik bedoelde pubertijd ;d. Bij ons uitte het zich zo beetje hetzelfde xd.. + je moet zelf weten of je het veranderd in Yato ;o.. Ik zelf zit al tijdje te denken in Hikari ;d.


    Mweh, ik weet het nog niet. :/ Ik heb Yoite ook nog niet zo lang... Ik denk dat ik maar even wacht.
    Oeh, Hikari is leuk! Is dat niet zo iemand uit Nagi no Asukara?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    Pssst, zal ik mijn username in Yato veranderen?

    Zoals Syll al reageerde ik denk dat daar zelf het beste over kunt beslissen. Ik wil misschien ook eens mijn naam verander op quizlet maar ik weet nog niet welke naam ik dan wil pakken twijfel tussen te veel.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik speel Soul Silver op een DS. c:





    En jaaaa.... X.o
    Usernames....
    Die van mij betekent zoiets als:
    "Eating green sprouts as certain insects do."
    Ik weet niet meer waarom ik het koos, en ik heb echt iets nieuws nodig, maar ik baal nog steeds dat Nezumi al bezet is en nu kan ik niets anders meer kiezen. ;x


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Shion schreef:
    Ghehe ik nam het ook niet serieus.
    Ik weet niet eens hoe het bij mij zich uitte.. Waarschijnlijk heeft het er alleen voor gezorgd dat ik emotioneler werd -.-

    Ik ging juist nu door totdat ik een niet kloppend geslacht had xd. Zoals ook bij een Audino roze.. Soort Chansey ofzo.. Is bij mij ook een dude ;D.
    Ik weet niet welke pokemons allemaal tot 351 hoort... Kom nu zelfs nog wel eens pokemons tegen waarvan ik denk; Wie ben jij.. En dan zijn ze van de generatie met cyndaquil en zo... Mijn hoofd is net een vergiet ;d.
    Mja over de originaliteit ligt er maar net aan hoe je erover denk.. De eerste generatie was ook niet echt altijd origineel.
    Rattata,
    Gastly,
    Arbok & Ekans,
    Ponyta.
    Al moet ik er wel bij zeggen dat het beetje erg word met een freaking kaars als pokemon.. Of een bosje sleutels..


    Was even aan het nadenken over mijn boekje xd Echt zo erg, alles loop best lekker, maar als ik bij hoofdstuk 3 komt, heb ik plotseling een enorm gat waar eigenlijk niets origineels gebeurd en eigenlijk meer dient als een soort opbouw van banden xd Ik ga die herschrijven, maar ik weet nog niet naar wat xd
    Maar ja, niet erg relevant qua dit topic xd

    Nou ja, bij de eerste pokemons kon je tenminste nog zeggen dat het zich op moest bouwen en dat het een soort belofte was voor een goede toekomst en ik vond de generatie die daarop volgde ook al wel weer iets beter, hoewel de klassiekers altijd geweldig blijven xd Alleen voor de nostalgie al xd. Maar ik vind dat er meer originele tussen de eerste reeks zitten dan de reeks na de Emerald pokemons. Dus van Diamon en Pearl geloof ik en die daar op volgen. Ik ben daar gewoon niet echt fan van xd

    Trouwens Hikari is wel een leuke naam.
    Betekent toch Licht? :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Suus: Welcome, ^^ Ik heb je erbij gezet. :3 Welke animes heb je gekeken? *^* Myrthe is nieuwschierig!

    @Yoite. No way. I claimed Yato, you claimed Yukine, :3
    Nahww... okay. We can share.... TvT

    @Pokémon gepraat:
    Ben ik de enigste die mijn pokémon gewoon naar de pokémon laat blijven heten.... ? Charmander blijft Charmander en Jigglypuff blijft Jigglypuff?
    De enigste? *kruipt in de Tamaki cornor*

    Jullie spammers! Ik was er twee dagen niet in verband met LARP en ik moet al 6 bladzijdes door lezen! TvT


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    @Slagroom, haha een heel verhaal over spelletjes xd. Soms speel ik ook nog wel Zelda en Mario ;d. Kirby iets minder. Ik ga op een gegeven moment elke keer af.. Mja we moeten niet te ver af dwalen qua spellen xd. Denk niet dat Zelda en Mario en Kirby bij anime horen ;p.

    @Dirkje, dan wacht je eventjes ;d. Denk niet -hoop ik- dat mensjes in deze topic zo laf zijn om het af te jatten. & jup Hikari komt van Nagi no Asukara ;d.
    Hij heeft een plekje gekregen bij mijn favorieten poppetjes ;d. (Samen met Kuroko..)
    Trouwens! Yoite kan je nog altijd weer terug nemen ;D. Daar ben ik wel zo blij mee xd. Want stiekem wil ik wel eens een andere naam maar dan denk ik; ik wil hem niet kwijt D:.. Maar daarna heb ik al weer zo iets van dat je hem nooit echt kwijt raak.. Hij staat voor altijd in het lijstje klaar voor ;D

    @Kevin, Ik heb geen flauw idee wat het betekent eerlijk gezegd.. Maar als het licht betekent vind ik het niet zo gek. Past wel bij hem denk ik.
    Maakt trouwens toch niet uit dat hoofdstuk 3 daarover gaat? Gewoon een opvul momentje ;D. Zie je zo vaak... Ok bij boeken weet ik dat niet en ik hoef geen hele preek over boeken regels alsjeblieft D: !
    Ik weet niet wat ik bij de eerste generatie kon zeggen.. Ik wist bij de eerste generatie niet dat er nog vele generaties bij kwamen xd. Dus een belofte zat er ook niet in naar mijn mening..
    Over Diamond & Pearl hoor ik ook niet zo veel over.. Nooit gespeeld eerlijk gezegd..
    Oh en over hoeveel originele in welk generatie zit kan ik niet over oordelen.. Daar zijn iets te veel pokemons voor en iets te veel generatie..

    @Myrthe, nee hoor normaal doe ik dat ook.. Maar als je je verveelt.. Tjah.. In Crystal heeft op 1 na ook gewoon iedereen zijn eigen naam.

    --



    Even ter zijden.. Op de 1 of ander manier heb ik mijn linker wijsvinger een beetje verbannen van de toetsenbord. ik typ ineens veel meer met mijn middelvinger o-O...

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 15:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mimble schreef:
    @Suus: Welcome, ^^ Ik heb je erbij gezet. :3 Welke animes heb je gekeken? *^* Myrthe is nieuwschierig!

    @Yoite. No way. I claimed Yato, you claimed Yukine, :3
    Nahww... okay. We can share.... TvT

    @Pokémon gepraat:
    Ben ik de enigste die mijn pokémon gewoon naar de pokémon laat blijven heten.... ? Charmander blijft Charmander en Jigglypuff blijft Jigglypuff?
    De enigste? *kruipt in de Tamaki cornor*

    Jullie spammers! Ik was er twee dagen niet in verband met LARP en ik moet al 6 bladzijdes door lezen! TvT


    Oh gelukkig... Ik was zo bang dat je niet wilde delen omdat jij de eerste was die hem claimde. D: *mijn beurt om in de Tamaki corner te kruipen*
    En nee, ik laat de pokémon ook altijd gewoon de naam houden. XD
    LARP? Je doet aan LARP? Omg, dat is zo gaaf! :3 Ik wil dat echt een keer doen in mijn leven. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    (...)

    Oh gelukkig... Ik was zo bang dat je niet wilde delen omdat jij de eerste was die hem claimde. D: *mijn beurt om in de Tamaki corner te kruipen*
    En nee, ik laat de pokémon ook altijd gewoon de naam houden. XD
    LARP? Je doet aan LARP? Omg, dat is zo gaaf! :3 Ik wil dat echt een keer doen in mijn leven. ;d


    Nooooo! Mijn cornor! Kom eruit! *lokt met een manga*

    Slechts kidslarp thou, het is meestal maar 6-7 uur. TvT
    Maar gisteren was heel heel leuk!
    Meestal is het fantasy (magische wezens, zwaarden and such) maar gisteren was het "Wilde jacht" ZOMBIES! En nerf guns, :3 Het was super leuk. Ik ging wel dood..... TvT Nu moet ik een nieuw character maken.
    My roll play character was named Miya. She was the bodyguard of a researcher, and found out lots of usefull things about the master vampire Krosius. But her researcher dared too much, which made her run after her and save her. One time, when she was saving her researcher, the Master vampire Krosius went after her, instand of the researcher. She ran as quick as possible, but a zombie appeared and made a huge wound on her shoulder. She fell and the vampire Krosius could catch her easily, she couldn't fight anymore. Before the vampire pulled her heart out of her body he whispered "You killed my daughter, now you will be possessed. Die." Miya fell on the ground, but her reacherer picked her up (after the vampire and the zombies were gone) and brought her to the hospital. Where she got (MIRACLE) a new heart, and she didn't die. Afterwards she got a trauma, she didn't wanted to see any zombies anymore, she was afraid as fuck, and couldn't protect her researcher, which got wounded immediately and couldn't run anymore (her knee was terriblely wounded). Afterwards a ritual began. They wanted to put the spirit of the daughter of Krosius in a human. The plan was to use the body of Miya, but a stupid vampire fucked up that plan and became the daughter.Leaving Miya in the shadows.After a bunch of other rituals, and running away from zombies, trying to shoot as much as possible (20 bitches, I counted), the end of the hunt was near. With her trauma she fleed to the portal, trying to get away before the 30 zombies who where after her could catch her.But it was already too late. 3 got her and with their claws they cut though her already wounded skin and Miya died. (First they made a wound on her knee, this way she couldn't run anymore. They one on her shoulder, she couldn't fight anymore. And the last one killed her with a sword. Yes. Zombies with swords.)
    The end! ^^

    Dit verhaal spam ik zo wat naar iedereen, :,3 Ik had geen zin om alles nogmaals uit te typen.

    ... Oeps, ik ben afgeweken van het otaku onderwerp, D,:
    Laten we zeggen dat ik door larp ook geen tijd meer had om Black Butler te kijken, en dat ik het miste, c,:

    Als je wilt kan je makkelijk mee, :3 Het is ongeveer 3-5 keer per jaar.
    Het is in Utrecht, of er vlak bij. De fantasy LARP is in een bos, en de "Wilde jacht" speelt zich af op een eilandje met bunkers.
    Het kost wel geld, /: Maar het is echt super leuk, ^^ En ik heb vrienden die makkelijk mensen in de groep opvangen dus je bent welkom. *^* Ga mee.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 16:01 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Shion schreef:
    @Slagroom, haha een heel verhaal over spelletjes xd. Soms speel ik ook nog wel Zelda en Mario ;d. Kirby iets minder. Ik ga op een gegeven moment elke keer af.. Mja we moeten niet te ver af dwalen qua spellen xd. Denk niet dat Zelda en Mario en Kirby bij anime horen ;p.

    @Dirkje, dan wacht je eventjes ;d. Denk niet -hoop ik- dat mensjes in deze topic zo laf zijn om het af te jatten. & jup Hikari komt van Nagi no Asukara ;d.
    Hij heeft een plekje gekregen bij mijn favorieten poppetjes ;d. (Samen met Kuroko..)
    Trouwens! Yoite kan je nog altijd weer terug nemen ;D. Daar ben ik wel zo blij mee xd. Want stiekem wil ik wel eens een andere naam maar dan denk ik; ik wil hem niet kwijt D:.. Maar daarna heb ik al weer zo iets van dat je hem nooit echt kwijt raak.. Hij staat voor altijd in het lijstje klaar voor ;D

    @Kevin, Ik heb geen flauw idee wat het betekent eerlijk gezegd.. Maar als het licht betekent vind ik het niet zo gek. Past wel bij hem denk ik.
    Maakt trouwens toch niet uit dat hoofdstuk 3 daarover gaat? Gewoon een opvul momentje ;D. Zie je zo vaak... Ok bij boeken weet ik dat niet en ik hoef geen hele preek over boeken regels alsjeblieft D: !
    Ik weet niet wat ik bij de eerste generatie kon zeggen.. Ik wist bij de eerste generatie niet dat er nog vele generaties bij kwamen xd. Dus een belofte zat er ook niet in naar mijn mening..
    Over Diamond & Pearl hoor ik ook niet zo veel over.. Nooit gespeeld eerlijk gezegd..
    Oh en over hoeveel originele in welk generatie zit kan ik niet over oordelen.. Daar zijn iets te veel pokemons voor en iets te veel generatie..

    @Myrthe, nee hoor normaal doe ik dat ook.. Maar als je je verveelt.. Tjah.. In Crystal heeft op 1 na ook gewoon iedereen zijn eigen naam.

    --



    Even ter zijden.. Op de 1 of ander manier heb ik mijn linker wijsvinger een beetje verbannen van de toetsenbord. ik typ ineens veel meer met mijn middelvinger o-O...


    Volgens mij betekende Hikari licht of fel licht of iets in die richting. Heb het ooit eens opgezocht xd
    Nou, is wel een probleem eigenlijk, want elk hoofdstuk heeft een functie in het verhaal en ik vind dat hoofdstuk 3 in vergelijking te weinig toevoegt aan het verhaal en dat het beter kan. Ik ben niet zo fan van fillers ook al zie je die zo vaak xd Ik heb mijn preek zo toch nog vrij bescheiden gehouden, vind je niet? xd

    Nou, ik kon wel raden doordat het een grote trend was dat er meer kwam :) En het valt mij gewoon nu op dat de originaliteit naar mijn mening daalt, maar iedereen kan daar anders opkijken. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mimble schreef:
    (...)

    Nooooo! Mijn cornor! Kom eruit! *lokt met een manga*

    Slechts kidslarp thou, het is meestal maar 6-7 uur. TvT
    Maar gisteren was heel heel leuk!
    Meestal is het fantasy (magische wezens, zwaarden and such) maar gisteren was het "Wilde jacht" ZOMBIES! En nerf guns, :3 Het was super leuk. Ik ging wel dood..... TvT Nu moet ik een nieuw character maken.
    My roll play character was named Miya. She was the bodyguard of a researcher, and found out lots of usefull things about the master vampire Krosius. But her researcher dared too much, which made her run after her and save her. One time, when she was saving her researcher, the Master vampire Krosius went after her, instand of the researcher. She ran as quick as possible, but a zombie appeared and made a huge wound on her shoulder. She fell and the vampire Krosius could catch her easily, she couldn't fight anymore. Before the vampire pulled her heart out of her body he whispered "You killed my daughter, now you will be possessed. Die." Miya fell on the ground, but her reacherer picked her up (after the vampire and the zombies were gone) and brought her to the hospital. Where she got (MIRACLE) a new heart, and she didn't die. Afterwards she got a trauma, she didn't wanted to see any zombies anymore, she was afraid as fuck, and couldn't protect her researcher, which got wounded immediately and couldn't run anymore (her knee was terriblely wounded). Afterwards a ritual began. They wanted to put the spirit of the daughter of Krosius in a human. The plan was to use the body of Miya, but a stupid vampire fucked up that plan and became the daughter.Leaving Miya in the shadows.After a bunch of other rituals, and running away from zombies, trying to shoot as much as possible (20 bitches, I counted), the end of the hunt was near. With her trauma she fleed to the portal, trying to get away before the 30 zombies who where after her could catch her.But it was already too late. 3 got her and with their claws they cut though her already wounded skin and Miya died. (First they made a wound on her knee, this way she couldn't run anymore. They one on her shoulder, she couldn't fight anymore. And the last one killed her with a sword. Yes. Zombies with swords.)
    The end! ^^

    Dit verhaal spam ik zo wat naar iedereen, :,3 Ik had geen zin om alles nogmaals uit te typen.

    ... Oeps, ik ben afgeweken van het otaku onderwerp, D,:
    Laten we zeggen dat ik door larp ook geen tijd meer had om Black Butler te kijken, en dat ik het miste, c,:

    Als je wilt kan je makkelijk mee, :3 Het is ongeveer 3-5 keer per jaar.
    Het is in Utrecht, of er vlak bij. De fantasy LARP is in een bos, en de "Wilde jacht" speelt zich af op een eilandje met bunkers.
    Het kost wel geld, /: Maar het is echt super leuk, ^^ En ik heb vrienden die makkelijk mensen in de groep opvangen dus je bent welkom. *^* Ga mee.


    Oh wauw, zo leuk!
    Maar, hoe werkt dat dan precies? Ik heb er namelijk serieus geen verstand van, behalve dat ik ongeveer weet dat het bestaat en dat het me awesome lijkt. xd Ik bedoel, bedenk je samen een 'verhaal' en rollen of zo? En ga je - je ook verkleden en alles dan?
    Wow wacht, serieus, Utrecht? Daar studeer ik, dus daar kom ik makkelijk. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ryuuji schreef:
    (...)

    Volgens mij betekende Hikari licht of fel licht of iets in die richting. Heb het ooit eens opgezocht xd
    Nou, is wel een probleem eigenlijk, want elk hoofdstuk heeft een functie in het verhaal en ik vind dat hoofdstuk 3 in vergelijking te weinig toevoegt aan het verhaal en dat het beter kan. Ik ben niet zo fan van fillers ook al zie je die zo vaak xd Ik heb mijn preek zo toch nog vrij bescheiden gehouden, vind je niet? xd

    Nou, ik kon wel raden doordat het een grote trend was dat er meer kwam :) En het valt mij gewoon nu op dat de originaliteit naar mijn mening daalt, maar iedereen kan daar anders opkijken. :)


    Ik was 7 of jonger I dunno! Daar denk je niet aan van; Oeh een trend er komt meer! ;D.
    Je hebt je preek inderdaad bescheiden gehouden, goedzo! Anders ging ik het niet lezen en smeet ik het Shizuo gif voor je gezicht ;d.
    Mja ik kijk nog wel even welke naam ik neem.. Waarschijnlijk hou ik alsnog deze xd. Want ik wilde ook al iemand van Karneval xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Kevin niet altijd alles hoeft origineel te zijn. Bovendien kunnen hoofdstukken net zo goed zijn als er niets in gebeurt dan hoofdstukken waar heel veel in gebeurt, soms zelfs beter.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)