• Hay,

    volgens mij is de titel wel duidelijk genoeg, wie kijkt hier naar Teen Wolf?
    Ik ben echt helemaal asdfghjklm door de serie en ben nog steeds niet over het gebeuren met Stiles.

    Als jullie het zouden kijken, wie is jullie favoriete speler en wat vinden jullie gewoon van de serie?

    liefs x

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 12:29 ]

    Ja, ik ook. Ik kan het echt niet geloven gewoon. ;c


    To love is to destroy.

    this is me:



    haha, maar serieus, ik zag interviews met Chrystal* en het was zo zielig,

    "I just have to say that Allison- it's so hard for me to let go of her. And I just went into, like, a week of mourning because a part of me left with a part of her. She'll always be there with me. I'm so proud of her. I don't think I would have been upset that she died if she wasn't so special to me. But she really was. It's so sad. I don't know what to say. I definitely feel it too, I feel it."


    Oh damn, ze is echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:43 ]

    Haar naam is Crystal :').

    En damn ik heb echt gejankt toen ze in Scott's armen lag. Ik vond haar leuk met Scott en Isaac, en Chris is nu helemaal alleen... :'c


    Edit: Mijn fave karakters is sowieso Peter, geweldig sassy en alles. En daarnaast Scott.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:16 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    HaIeb schreef:
    this is me:



    haha, maar serieus, ik zag interviews met Christal en het was zo zielig,

    "I just have to say that Allison- it's so hard for me to let go of her. And I just went into, like, a week of mourning because a part of me left with a part of her. She'll always be there with me. I'm so proud of her. I don't think I would have been upset that she died if she wasn't so special to me. But she really was. It's so sad. I don't know what to say. I definitely feel it too, I feel it."


    Oh damn, ze is echt geweldig!


    Aaah ja, ze is echt geweldig inderdaad. Hoe ze het ook verwoord.. heel mooi. (:


    To love is to destroy.

    Ik had het echt niet zien aankomen. Ik had gedacht dat Scallison endgame zou zijn, levend. ;c


    To love is to destroy.

    HaIeb schreef:
    Hebben jullie de laatste aflevering gezien? Ik ben in shock ;o

    Ja, ik heb de laatste aflevering gezien maar nee, ik kan niet zeggen dat ik geschrokken ben door wat er gebeurd is. De dood van dat personage zag ik eigenlijk al aankomen, maar ik dacht dat Jeff een plottwist zou doen omdat het misschien te voorspelbaar zou zijn, maar dat deed hij dus niet.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ja, ik heb de laatste aflevering gezien maar nee, ik kan niet zeggen dat ik geschrokken ben door wat er gebeurd is. De dood van dat personage zag ik eigenlijk al aankomen, maar ik dacht dat Jeff een plottwist zou doen omdat het misschien te voorspelbaar zou zijn, maar dat deed hij dus niet.


    Eigenlijk hadden we het inderdaad wel kunnen verwachten. Allison bleef dit seizoen maar een beetje op de achtergrond, en met haar en Isaac gebeurde er nou ook niet echt iets. Ze werd langzaamaan vervangen door Kira.


    To love is to destroy.

    DE LAATSTE AFLEVERING THOUGH, ik ga hier gewoon niet overheen komen. Damm Alison.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:52 ]

    CaptainSwan schreef:
    (...)

    Eigenlijk hadden we het inderdaad wel kunnen verwachten. Allison bleef dit seizoen maar een beetje op de achtergrond, en met haar en Isaac gebeurde er nou ook niet echt iets. Ze werd langzaamaan vervangen door Kira.


    Dat en om eerlijk te zijn zag ik zelf ook helemaal geen verhalenlijn meer in haar personage van waar ze nog naar toe kon groeien en vond ik haar wat saai worden...(Haat me hiervoor niet alsjeblieft)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Dat en om eerlijk te zijn zag ik zelf ook helemaal geen verhalenlijn meer in haar personage van waar ze nog naar toe kon groeien en vond ik haar wat saai worden...(Haat me hiervoor niet alsjeblieft)


    Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Elk personage in de serie leefde ergens naar toe, behalve Allison. Ze had een beter eind verdiend vind ik, ipv zo naar de achtergrond te worden geschoven.


    To love is to destroy.

    R0MANOVA schreef:
    Haar naam is Crystal :').

    En damn ik heb echt gejankt toen ze in Scott's armen lag. Ik vond haar leuk met Scott en Isaac, en Chris is nu helemaal alleen... :'c


    Edit: Mijn fave karakters is sowieso Peter, geweldig sassy en alles. En daarnaast Scott.


    oeps, sorry was met het snel zijn haha ;$

    CaptainSwan schreef:
    (...)

    Eigenlijk hadden we het inderdaad wel kunnen verwachten. Allison bleef dit seizoen maar een beetje op de achtergrond, en met haar en Isaac gebeurde er nou ook niet echt iets. Ze werd langzaamaan vervangen door Kira.


    Ja inderdaad, nu ik er ook meer aan denk heb je gelijk,
    maar ik vond haar zo leuk, misschien wilde ik het gewoon niet in zien (:

    Me, als Isaac fan, vind het jammer dat ze niet meer om Isaac heeft gevraagd. En Chris en Lydia omg, die beelden. :c


    Danmarks Dynamite.

    CaptainSwan schreef:
    (...)

    Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Elk personage in de serie leefde ergens naar toe, behalve Allison. Ze had een beter eind verdiend vind ik, ipv zo naar de achtergrond te worden geschoven.


    Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik zag op Twitter dat Crystal niet meer 'happy' was (en ik denk dus ook niet meer met haar rol als Allison).
    "Linden Ashby ‏@lindenashby
    @MTVteenwolf TW is a family. And the fact that Jeff Davis let an actress out of her contract for her happiness pretty much says it all."


    @Gevaudan
    She gave her last arrow to Isaac and her last breath to Scott. Ik denk wel dat Isaac er kapot van is om te horen dat ze eigenlijk toegaf dat ze niet écht van hem hield (ze zei dat ze van Scott hield en helemaal niks over Isaac), dat moet vast pijn doen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik zag op Twitter dat Crystal niet meer 'happy' was (en ik denk dus ook niet meer met haar rol als Allison).
    "Linden Ashby ‏@lindenashby
    @MTVteenwolf TW is a family. And the fact that Jeff Davis let an actress out of her contract for her happiness pretty much says it all."


    @Gevaudan
    She gave her last arrow to Isaac and her last breath to Scott. Ik denk wel dat Isaac er kapot van is om te horen dat ze eigenlijk toegaf dat ze niet écht van hem hield (ze zei dat ze van Scott hield en helemaal niks over Isaac), dat moet vast pijn doen.


    Ja, she saved his life and jaa, dat denk ik ook.. Ik ben benieuwd hoe die dat gaat hendelen.
    Oh btw, er is een stukje op twitter waar in wordt gezegd dat ze liever groter werk gaat doen en dat ze meer creatief wil worden en dus eigenlijk door. Ik denk dat het voor haar ook moeilijk was, omdat ze zich er hetzelfde als die rol voelden enzo..
    Dusja.


    Danmarks Dynamite.