• Hay,

    volgens mij is de titel wel duidelijk genoeg, wie kijkt hier naar Teen Wolf?
    Ik ben echt helemaal asdfghjklm door de serie en ben nog steeds niet over het gebeuren met Stiles.

    Als jullie het zouden kijken, wie is jullie favoriete speler en wat vinden jullie gewoon van de serie?

    liefs x

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 12:29 ]

    Sorry voor het rare taalgebruik, maar dat is omdat ik zo weinig mogelijk namen gebruik ivm met eventuele spoilers. Ik ga die foto nog even zoeken.


    Danmarks Dynamite.

    Gevaudan schreef:
    Sorry voor het rare taalgebruik, maar dat is omdat ik zo weinig mogelijk namen gebruik ivm met eventuele spoilers. Ik ga die foto nog even zoeken.


    Volgens mij bedoel je deze:


    Danmarks Dynamite.

    HaIeb schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoel je deze:



    Ja precies, ik post hem net, alleen andere foto. Haha!


    Danmarks Dynamite.

    Let's talk about Dylan O'Brien amazing acting skills as Nogitsune!Stiles holy crap man.
    (Hij deed me een beetje denken aan The Joker op het laatst) En dat is een groot compliment.

    Zou er nog een character death komen? Ik denk het niet, hoewel we Derek zagen neer gaan (in de trailer) maar weerwolven helen snel [behalve als het wolfsbane is of zilver].

    Ik heb ook gelezen dat de twins Beacon Hills verlaten en Scott wordt gekidnapt naar zuid amerika... Spaanse verhaallijn misschien?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 23:01 ]


    Danmarks Dynamite.

    Stiles of Stilinski is honderd procent mijn favoriet. Dylan O'Brien is echt een goede acteur en hij is nog knap ook. ;o Ik loop een heel seizoen achter, dus ik zald e spoilers maar niet lezen. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    R0MANOVA schreef:
    Let's talk about Dylan O'Brien amazing acting skills as Nogitsune!Stiles holy crap man.
    (Hij deed me een beetje denken aan The Joker op het laatst) En dat is een groot compliment.

    Zou er nog een character death komen? Ik denk het niet, hoewel we Derek zagen neer gaan (in de trailer) maar weerwolven helen snel [behalve als het wolfsbane is of zilver].

    Ik heb ook gelezen dat de twins Beacon Hills verlaten en Scott wordt gekidnapt naar zuid amerika... Spaanse verhaallijn misschien?


    Serieus he,
    hij heeft zoveel talent, ik zie hem echt graag aan het werk. Soms was hij zelfs beangstigend.

    Volgens mij is Allison de enige, ook gewoon omdat crystal er klaarvoor was. Maar nu je het zegt zo'n spaanse verhaallijn lijkt me best wel leuk, nu kan ik het niet laten er wat mythes van op te zoeken xd haha

    Ik kijk niet maar hoor het vaak voorbij komen.

    R0MANOVA schreef:
    Let's talk about Dylan O'Brien amazing acting skills as Nogitsune!Stiles holy crap man.
    (Hij deed me een beetje denken aan The Joker op het laatst) En dat is een groot compliment.

    Zou er nog een character death komen? Ik denk het niet, hoewel we Derek zagen neer gaan (in de trailer) maar weerwolven helen snel [behalve als het wolfsbane is of zilver].

    Ik heb ook gelezen dat de twins Beacon Hills verlaten en Scott wordt gekidnapt naar zuid amerika... Spaanse verhaallijn misschien?


    Dylan is echt een geweldige acteur!
    Ik wil niet dat de twins Beacon Hills verlaten. :o


    To love is to destroy.

    R0MANOVA schreef:
    Let's talk about Dylan O'Brien amazing acting skills as Nogitsune!Stiles holy crap man.
    (Hij deed me een beetje denken aan The Joker op het laatst) En dat is een groot compliment.

    Zou er nog een character death komen? Ik denk het niet, hoewel we Derek zagen neer gaan (in de trailer) maar weerwolven helen snel [behalve als het wolfsbane is of zilver].

    Ik heb ook gelezen dat de twins Beacon Hills verlaten en Scott wordt gekidnapt naar zuid amerika... Spaanse verhaallijn misschien?

    Er gaan geruchten dat de sheriff dood gaat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niet teveel spoilen! Wie zou eigenlijk een fanfic van Teen Wolf met me willen schrijven? Ik heb er ook een topic over...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik niet


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oh dear...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    Oh dear...



    I'm not prepared for another one...