• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    OMG das super idee maar ik woon in Be x'D


    *He's the one.

    ik word a.s maandag 17 (A) :D

    Gelukzak ik over 76 dagen 16.<3


    *He's the one.

    hmm ik ga gewoon hoor xD
    Be n nog niet zestien pas 4 dec eigenlijk maar pff k ga gewoon x)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Als ik win ga ik ook gwn, en als ze me ni binnen laten dna bel ik de koning van België oop x'D


    *He's the one.

    Ike was te laat. ik kon gistere niet op het internet want dat lag er uit!
    en toen was ik ook pisiig. Maar nu zou het niet eens meer uit hebben gemaakt dus!
    En ik vind het egt lullig!!!
    Hoezo zou je 16 of ouder moeten zijn, om je iedolen te ontmoeten >.<
    Ze zijn zekker bang dat Tom zich niet kan inhouden, en een meisjes van 13 mee vraagt ofzo. xD


    Dunno ><

    ja akn ej nog inschrijven hoor en elke dag kan ej opnieuw wnt elke dag wordne er 10winnaars gekozen je akn aelke dag tot 24November mee doen!


    *He's the one.

    ze zijn gwn allemaal bang dat hij In love met mij gaat vallen das logisch!


    *He's the one.

    NOU


    don't Worry...Be gay.

    wat ALSOF ik doe ALSOF ik 17 ben =D?


    don't Worry...Be gay.

    T gaat hier ovver 1 of andere TH party... Is TH daar zelf ook?! :O

    Schat ze vragen ej ID x'D


    *He's the one.

    T gaat hier ovver 1 of andere TH party... Is TH daar zelf ook?! :O


    ja ze komen op treden en er zullen ongveer 520mensen heen kunnen gaan!!


    *He's the one.

    O wist ik niet, want ik ging kijken, en aangezien mijn engels nogal Suckst.. xD
    Ik heb wel wat ingevult, en toen heb ik PERONGELUK tog 1993 aangeklikt. omdat ik 1995 intyoen en toen niet vedder heb gekeken wat er kwam te styaan -_-
    Maar zowiezo ik word tog niet gekozen, en zo wel. mag ik dus lekker mijn kaartje gaan verkopen, want ik kom er tog niet in!
    Mensen, hoefeel zal ik er voor vraGEN?!. Xd
    sORRY, Ben een bttje melig.
    Maar ik denk wel dat het daar aan ligt ofzo hoor, dat ze gaan geilen op een 13 jarige ofzo :P
    Maar ik vind het alsnog egt heel genait!!


    Dunno ><

    (...)
    Ja ik ook ik heb ma 1cijfer veranderd die 2 van 1992 moet normaal een 3 zijn!!!

    das strafbaar zei me ma x'D


    Whaha!! Ik heb da ook gedaan! Alleen moet ik 3 jaar wachten voor ik 16 ben!! xD
    Maar ik weet sowieso dat ik geen kans heb! x]
    En ik had da ding nie goe gelezn, en direct ingevuld tot ik vandaag zag dat het boven de 16 is! x]


    You'll never dream alone. <3