• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    Schat ze vragen ej ID x'D


    Ik jat de ID wel van me moeder, mensen zeggen altijd dat ik erug op me moeder lijk, onder het zwarte haar de laag meke-up die ik op heb, en ik een kop kleiner ben dan me moeder dan! [A]


    Dunno ><

    (...)

    Whaha!! Ik heb da ook gedaan! Alleen moet ik 3 jaar wachten voor ik 16 ben!! xD
    Maar ik weet sowieso dat ik geen kans heb! x]
    En ik had da ding nie goe gelezn, en direct ingevuld tot ik vandaag zag dat het boven de 16 is! x]


    Ik word 16 13/01 -_-'


    *He's the one.

    (...)

    Ik jat de ID wel van me moeder, mensen zeggen altijd dat ik erug op me moeder lijk, onder het zwarte haar de laag meke-up die ik op heb, en ik een kop kleiner ben dan me moeder dan! [A]


    dat gaat niet, alles moet 100% klopen ze zettenal je info op je inkomkaart en dat moet 100% kloppen met je ID anders mag je er niet in!


    *He's the one.

    (...)

    ja ze komen op treden en er zullen ongveer 520mensen heen kunnen gaan!!


    520 mensen van de 1.000.000.000.000 fans! xD
    min de mensn die niet meedoen, of geen pc hebben tralalala
    min de mensen die onder 16 zijn, blablabal

    Er schieten dan no steeds veel over, dus we hebben echt weinig kans... >.>


    You'll never dream alone. <3

    haha x'D ja inderdaad.<3


    *He's the one.

    o,, ik dagt dat het wel een goed iedee was, maar dan kan ik hem dus ook niet verkopen me kaartje.. Omg.
    Ik haat Hun zo hard he!!!!!!!!
    Grr. Nu moet ik 3 jaar wachten!! O.o


    Dunno ><

    (...)

    dat gaat niet, alles moet 100% klopen ze zettenal je info op je inkomkaart en dat moet 100% kloppen met je ID anders mag je er niet in!

    Dan zeg je gewoon dat je gekrompen bent, en je haar hebt gekleurd, en van make-up styl bent veranderd! x]


    You'll never dream alone. <3

    -.-


    don't Worry...Be gay.

    o,, ik dagt dat het wel een goed iedee was, maar dan kan ik hem dus ook niet verkopen me kaartje.. Omg.
    Ik haat Hun zo hard he!!!!!!!!
    Grr. Nu moet ik 3 jaar wachten!! O.o


    Als je ze wint, moet je nog geluk hebben dat ze 3 jaar later ook zo'n fan party onganiseren, en dat ze nog geldig zijn! =]

    Xx


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Dan zeg je gewoon dat je gekrompen bent, en je haar hebt gekleurd, en van make-up styl bent veranderd! x]

    Ja want op mijn Id foto, ben ik ook nog heel klein!! en ik lijk er egt niet meer op!!
    Dus we kunnen het altijd proberen! ..xD


    Dunno ><

    (...)
    Dan zeg je gewoon dat je gekrompen bent, en je haar hebt gekleurd, en van make-up styl bent veranderd! x]


    Maar ik lijk niet op me ma x'D


    *He's the one.

    (...)

    Als je ze wint, moet je nog geluk hebben dat ze 3 jaar later ook zo'n fan party onganiseren, en dat ze nog geldig zijn! =]

    Xx


    Tuurlijk s hij dan nog geldig!! :D
    Vind ik even. :P
    Maar het zou egt zoo lullig zijn he, als ik ze dan nu wel zou winnene.. XD
    Maar ik denk dat heel th ofer 3 jaar niet eens meer bestaad, dus dan heb ik er alsnog niks aan!!


    Dunno ><

    jaaa, dn mag het ckr ni:(

    (...)

    Maar ik lijk niet op me ma x'D

    Ike lekker wel,, tewel ik vind van niet. maar andere mensen zeggen weer van wel, Behalfen met me Stijl dan. :P


    Dunno ><

    OMG Ö
    wrm moet ge 16 zyn? da"s tog totaal nii eerlijk !
    :@


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California