• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    hoe meld je aan ik m0et gwn dat kutfeest Winnen !! *wordtn0gbozer*

    Sjeezes, kalmeer effe.
    Naar een site gaan [weet link niet vanbuiten]
    en gewoon gegevens invullen.


    One man's fun is another's hell.

    ja,ik ben 12,en ik word 10 dage voor de party 13,3 stome jaren te jong!!
    vind da dus nie eerlijk!

    kutgodverdomme!


    Lalalalalalalala.

    Kou eerst me zelf doen..

    maar toen deed ik voor een vriendin die is wel net 16 leuks verjaardags kado als we worden gekozen :P

    kutgodverdomme!

    Heeheeeheee xD


    I recycle my thoughts.

    Ik heb een vraag.
    Als ik nu mijn vader inschrijf (Als ik win is hij mijn vervoer dus ik zou hem dan ook mee naar binnen nemen, want anders zit ie daar zo alleen in de auto xD)
    Nja ik ben dus 13, en als ik m'n vader dat inschrijf, hij wint en neemt mij mee, mag ik dan binnen?


    Let the Night embrace you

    Weetje @ eerdere reactie

    Ik denk niet dat ze moeders van 42 jaar ofzo uitkiezen. |: [/mijn gedachtegang]


    Een systeem kiest de winnaars uit. Niet echte mensen ofzo x)


    Let the Night embrace you

    (...)

    Een systeem kiest de winnaars uit. Niet echte mensen ofzo x)

    klopt, ze worden uitgekozen máár daarna kijken ze er eerst nog naar en dan maken ze het pas bekend ;)

    (...)
    klopt, ze worden uitgekozen máár daarna kijken ze er eerst nog naar en dan maken ze het pas bekend ;)


    Oh -.-
    Bye Bye, Kan ik m'n pa ook al niet inschrijven -.-


    Let the Night embrace you

    Ja sorry, maar ik zeg het maar gewoon ._.

    Sorry, ik wou niet zo bot overkomen :$
    Maar ik vind het zo rot, hebben ze een award, hebben ze een feestje, ben je superblij, wacht je tot de wedstrijd begint en dan is het nog eens 16+

    Dat is echt om het van te krijgen...


    Let the Night embrace you

    Dat is gewoon omdat het met kleine kids wat minder een echte party is.
    en ja, het is toch ook niet leuk als je daar bent en alleen limonade mag terwijl de rest aan de baco's zit? :')

    Dat zou me niet veel boeien, want als eerste ik zie niets in Alcohol en ten tweede ik lust dat niet eens xD


    Let the Night embrace you

    das sppr kut


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Maar het is toch niet zo dat alle mensen die 16 jaar en ouder zijn drinken? En of iedereen onder de 16 nooit drinkt [/ikweetdatdatnietmagvolgensdewetmaarnouen >.<]
    Ik vind het raar dat het aan de alcohol licht, want het gaat toch om de muziek waar je van houd en de band die je leuk vind? Dan vind ik dat iedereen daar een eerlijke kan voor moet krijgen!

    En ik heb een vraagje: Tot hoe oud zouden ze denk je de leeftijd leggen? Ik bedoel, als iemand zich inschrijft en die is 33. Zouden ze die er dan ook uitpikken of zouden ze het maar tot een bepaalde leeftijd doen?

    <3


    bla bla bla