• Hallooo iedereen,
    ik zit al een tijdje ergens mee, namelijk uitgaan. Ik ben nu 15 jaar oud maar ik ga nog steeds niet uit, ik bedoel naar clubs enzo. Veel mensen uit m'n klas gaan vaak ieder weekend uit, en ik ben nog nooi uitgeweest! Ik weet niet het is niet dat ik het niet wil maar ik vind het eng. Ik ben bang dat ik niet met jongens kan dansen en dat kan je natuurlijk niet vermijden...
    Is het raar dat ik als 15 (bijna 16) jarige nog nooit uit ben geweest? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/hadden? Ik hoor graag van jullie (:

    Waarom zou dat raar zijn, ik vind het juist verstandig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Euh, ik ben bijna 18 en ga ook nooit uit. :'D

    Ik ben 17 en ga ook niet uit. Ik vind er namelijk geen zak aan. :Y)
    Waarom zou je het niet kunnen vermijden om met jongens te dansen? Als gewoon met een clubje vriendinnen gaat hoef je heus niet per se met een jongen te dansen hoor. Dat bepaal je allemaal zelf. (: Er is echt niet heel veel spannends aan, aan uitgaan. Je moet alleen opletten dat er niets in je drankje wordt gegooit, dus als je iets besteld is het handig het bij je te houden en niet eventjes weg te zetten.

    Maar het valt dus reuze mee hoor, uitgaan. Vraag een clubje vriendinnen gewoon eens of je mee uit kan, en laat het allemaal over je heen komen. Je zult erachter komen dat het niet zo eng is als dat je denkt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ' Ik ben nu 15 jaar oud maar ik ga nog steeds niet uit.'

    OK.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben ook bijna zestien. Nog nooit uit geweest. Het is niet een verplicht onderdeel van het leven, je doet het of je doet het niet. Bovendien kom je in veel clubs en kroegen niet eens naar binnen als je vijftien bent.


    ©1998

    Sinds wanneer mag je clubs in op die leeftijd? o.o
    Ik ging op die leeftijd echt nooit uit, haha.


    Your make-up is terrible

    lol ik ben bijna 17. Toen ik 16 werd ging ik uit en er was echt niets aan. Iedereen stond ongemakkelijk wat te bewegen, er werden glazen gegooid en gevochten... dat was eens en nooit meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik mocht pas vanaf 17 voor het eerst naar een fuif, met een oudere vriendin die mijn ouders kennen. Nu ben ik 19 en met die eerste fuif meegeteld ben ik twee keer uit geweest. Buiten dat interesseert het me gewoonweg toch niet, mijn vader is er niet altijd blij mee en mij maakt het ook helemaal niet uit. Ik ga liever een keertje met vriendinnen shoppen of naar de film. Ik heb helemaal geen behoefte aan clubs, fuiven of andere feesten. Ik ga dus eigenlijk nooit uit.


    16 - 09 - '17

    Op mijn 15e ging ik ook nooit uit hoor. Ik ben nu 17 en ja - af en toe ga ik wel eens stappen (als ik al binnenkom want dat is sinds dit jaar alleen maar moeilijker). En de reden dat ik ga stappen is omdat ik ga met mensen die allemaal 20 of ouder zijn - dus dan is het iets makkelijker.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bumble schreef:
    Sinds wanneer mag je clubs in op die leeftijd? o.o
    Ik ging op die leeftijd echt nooit uit, haha.
    Als je tities er uit floepen, mag je overal binnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waar kom je als 15-jarige binnen? o.o
    Ik ben pas uitgegaan toen ik uit huis ging (19 jaar).


    I am an idiot, I move.

    Ik ben 18 en ik ben nog nooit uitgeweest. :')


    Caution first, always.

    Ik ken 14-jarigen die in 18+ clubs komen :')
    Ik ging voor het eerst uit op mijn 16e en ik vind het eens in de zoveel tijd wel leuk maar zeker niet elke week. Ik doe het ook meer voor gezelligheid met vriendinnen. Sowieso zul je echt niet zeker weten met jongens dansen, die kans is zelfs vrij klein. Het is ook zeker geen must en als jij nog geen zin hebt om uit te gaan, moet je ook gewoon nog niet gaan.


    From these ashes, I will rise

    Horizons schreef:
    Waarom zou dat raar zijn, ik vind het juist verstandig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben achttien en nog nooit uit geweest. Besides, als vijftien-jarige mag je niet naar een club :'D Je komt niet binnen, als zestien-jarige tegenwoordig als niet meer (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis