• Hallooo iedereen,
    ik zit al een tijdje ergens mee, namelijk uitgaan. Ik ben nu 15 jaar oud maar ik ga nog steeds niet uit, ik bedoel naar clubs enzo. Veel mensen uit m'n klas gaan vaak ieder weekend uit, en ik ben nog nooi uitgeweest! Ik weet niet het is niet dat ik het niet wil maar ik vind het eng. Ik ben bang dat ik niet met jongens kan dansen en dat kan je natuurlijk niet vermijden...
    Is het raar dat ik als 15 (bijna 16) jarige nog nooit uit ben geweest? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/hadden? Ik hoor graag van jullie (:

    Ik vind het geen probleem, het enige dat men op een fuif doet is zich zat drinken en daar vind ik niets leuk aan.
    Je moet iets doen waar jij je goed bij voelt en niet omdat mensen van je klas het ook doen.

    Elvenking schreef:
    Euh, ik ben bijna 18 en ga ook nooit uit. :'D


    This. Ik geef er niks om, meestal staat de muziek, die niet mijn smaak is, zo knijterhard dat je niet kunt praten. Dat is mij verteld iig, maar ik houd sowieso niet van zulke overvolle dingen, dan wordt ik alleen maar naar. Schoolfeesten geef ik ook niks om.

    Daarbij, je mag niet eens uit, je bent nog geen 18 :') Ik zou ook nog nergens uit kunnen hier, ze hebben ID-scanners.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik mocht nooit uitgaan van mijn ouders toen ik nog 15 was, alleen zomers. Dan zijn er namelijk altijd festivals enzo. Ik vond de eerste keer naar een club gaan ook heel spannend, maar je hoeft je echt nergens zorgen over te maken.


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Ik ben pas vorige maand voor het eerste uit gegaan, dus ik was toen 18. Twee maanden voor ik 19 word.
    En eerlijk? Ik vind er geen zak aan. Je mist niets, vind ik persoonlijk.


    Let the Night embrace you

    Ik vind het toch best grappig om te lezen dat zoveel mensen uitgaan niet leuk vinden. Ik dacht dat altijd dat ik raar was dat ik het saai/niks aan vond, omdat bijna iedereen die ik ken wél uitgaat. Nu weet ik dat ik niet de enigste ben. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Weet je wat me wel super gezellig lijkt? Naar zo een soort kroegje/tentje waar ze gewoon live muziek hebben of de muziek zacht aan hebben, waar je gezellig kan zitten en kletsen. Dát is leuk uitgaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    .... Ik ben 18 en ik ben nog nooit in een club geweest. Dus nee het is absoluut niet raar :'D (wees alsjeblieft verstandig, drank maakt meer kapot dan je doorhebt)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben twintig en ik kijk liever een leuke film dan dat ik mijn geld verkwist in een café of bar. :'D Uitgaan is zó overrated.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Horizons schreef:
    Waarom zou dat raar zijn, ik vind het juist verstandig.


    Plus, ik ben 19 en ga ook bijna nooit uit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben 19 en ik ga nóóit uit. Ik vind er niks aan.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Meid, je bent 15 :W


    26 - 02 - '16

    Deilia schreef:
    ' Ik ben nu 15 jaar oud maar ik ga nog steeds niet uit.'

    OK.
    ^

    okdoei.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is juist verstandig dat je niet uitgaat. Al die alcohol, sekspartijen en feesten hoor je op jouw leeftijd nog niet aan te denken. ;)
    Sowieso vind ik als je onder de 18 jaar bent dat uitgaan te vroeg is, sterker nog, je komt de meeste clubs niet binnen als je geen 18 jaar bent. Zelf ben ik wel 18, maar ga ik ook nooit uit. Ik ga wel eens in ons concertgebouw wat drinken of even dansen, maar daar blijft het bij. Ik snap ook niet waarom jonge mensen zo vroeg uit willen gaan, vaak doen ze toch domme dingen. Uitgaan is meer voor 18 jaar tot 30 jaar ofzo. Niet te vroeg aan beginnen. Ik ken namelijk mensen die vroeger wel zijn uitgaan en sommige hebben dingen gedaan waarvan ze achteraf spijt hadden, door drank en omdat ze er zo nodig bij wilden horen. Doodzonde!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee hoor. De eerste keer dat ik uit ging was ik 17 of 18 geloof ik. Nu ga ik af en toe, elke week hoeft van mij niet zo nodig. Maar ik zou gewoon nog lekker even wachten. Uitgaan komt vanzelf wel, daarbij is alles nu toch 18+ geworden. En als je niet met jongen wil dansen, dan doe je dat niet. Heel simpel.

    Ik ben zeventien, over een paar maanden achttien en ik ga nooit uit. Of ja, tenzij je festivals en concerten meetelt, want dat vind ik wel heel erg nice. Maar uitgaan als in discotheken en alles, dat vind ik helemaal niks. Maar jij zegt dat je wél wil, maar niet durft. En in dat geval kan ik alleen maar zeggen; probeer het gewoon eens een keertje. Dat heb ik ook gedaan, en ik vond het niet leuk. Als je het probeert, weet je gewoon of het bij je past of niet. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)