• Hallooo iedereen,
    ik zit al een tijdje ergens mee, namelijk uitgaan. Ik ben nu 15 jaar oud maar ik ga nog steeds niet uit, ik bedoel naar clubs enzo. Veel mensen uit m'n klas gaan vaak ieder weekend uit, en ik ben nog nooi uitgeweest! Ik weet niet het is niet dat ik het niet wil maar ik vind het eng. Ik ben bang dat ik niet met jongens kan dansen en dat kan je natuurlijk niet vermijden...
    Is het raar dat ik als 15 (bijna 16) jarige nog nooit uit ben geweest? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/hadden? Ik hoor graag van jullie (:

    Dan ga je eens uit, problem solved :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Elvenking schreef:
    Euh, ik ben bijna 18 en ga ook nooit uit. :'D


    Behalve met carnaval dan, maar dan houd ik het zéér beperkt. Enfin, ik mis het absoluut niet. Ik bedoel, waarom zou ik uit moeten gaan als ik Quizlet en tumblr heb? ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben zestien en ben nog nooit uitgegaan. Dit maakt me eerlijk gezegd ook helemaal niets uit :Y)
    Al kom je bij ons wel voor je zestiende de kroeg in, maar misschien komt dit omdat ik tussen de weilanden woon ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waar ik soms een uitga, kom je niet binnen onder de 16, en dat is geen club, maar gewone fuiven.
    Je hoeft trouwens helemaal niet met jongens te dansen, dans met je vrienden!
    Maar dat is heel normaal, wacht maar nog even, zeker als je er beng voor bent.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nah, don't worry.
    't Zal nu ook moeilijker worden gezien de alcoholleeftijd is verhoogd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Nah, don't worry.
    't Zal nu ook moeilijker worden gezien de alcoholleeftijd is verhoogd.
    Idd, maar daar hebben wij geen last van. Wij gaan gewoon lekker drankjes doen, toch Sammie?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hashirama schreef:
    Nah, don't worry.
    't Zal nu ook moeilijker worden gezien de alcoholleeftijd is verhoogd.

    Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Ik kwam laatst nog als 16-jarige nadat ik mijn ID liet zien bij de ingang een 18+ club in (cat)


    From these ashes, I will rise

    Woon je in België of Nederland? Ik hoorde van iemand dat er in Nederland veel minder fuiven zijn dan in België, en de alcoholleeftijd is hier niet verhoogd. Anyway, ik ben zestien en ben van plan om in mei naar de fuif van mijn school te gaan. Maar tegenwoordig zie ik veertienjarigen ook al op foto's van fuiven ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat zijn fuiven? :'D
    Wij hebben hier in de zoveel tijd wel eens een feest, iets als Sweet. Dat is dan zeg maar vanaf 15 jaar, tot een jaar of 19 als ik het goed heb.
    Het is echt niet raar, want je moet denk ik het typ ervoor zijn om uit te willen gaan. Ik ga ook nooit, enkel een schoolfeest of grote feesten waarmee ik met een hele groep ga.

    Frelissa schreef:
    Woon je in België of Nederland? Ik hoorde van iemand dat er in Nederland veel minder fuiven zijn dan in België, en de alcoholleeftijd is hier niet verhoogd. Anyway, ik ben zestien en ben van plan om in mei naar de fuif van mijn school te gaan. Maar tegenwoordig zie ik veertienjarigen ook al op foto's van fuiven ...

    Wat is een fuif? Een feest? Want dan hangt het af of je met mensen omgaat die die vaak geven, I guess. Uitgaan kan hier prima, maar het is inderdaad wel lastiger nu met die verhoogde alcoholleeftijd.
    OT: Je bent niet verplicht om met jongens te dansen, hoor. Ga lekker eens met je vriendinnen op stap, dan zie je zelf wel wat je ervan vindt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Usha schreef:
    Wat zijn fuiven? :'D
    Wij hebben hier in de zoveel tijd wel eens een feest, iets als Sweet. Dat is dan zeg maar vanaf 15 jaar, tot een jaar of 19 als ik het goed heb.
    Het is echt niet raar, want je moet denk ik het typ ervoor zijn om uit te willen gaan. Ik ga ook nooit, enkel een schoolfeest of grote feesten waarmee ik met een hele groep ga.


    Hoe ik een fuif zou omschrijven: een feestje op vrijdag- of zaterdagavond georganiseerd door een school, jeugdbeweging, iets anders waar vooral jongeren heen gaan (het begint rond een uur of tien en duurt tot een stuk in de ochtend). Er wordt dan muziek gedraaid door DJ's. Het hangt een beetje van het 'niveau' van de fuif af, maar het gebeurt weleens dat mensen gaan comazuipen en naar het ziekenhuis mogen. O, drugs vind je ook overal.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik word morgen 17 en ben ook nog nooit uitgegaan. Iedereen denkt dat ik geen leven heb hierdoor. So what. Het kan mij niet boeien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben 21 en ik ben in m'n hele leven maar 1x in een discotheek geweest, lol. Ik dacht, laat ik maar eens proberen voor ik er verder over ga klagen en ik had gelijk: het zijn alleen een stel zwetende gekken die tegen je aan humpen. No thanks, daar heb 'k geen zin in. 'K ga liever naar de kroeg ofzo met wat vrienden :]. Besides that, don't worry - you don't miss much. Je tijd komt nog wel heheheh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga nooit uit. Soms ga ik eens een film kijken bij mijn vrienden of gaan we met z'n allen naar de stad, maar verder dan dat ben ik nog nooit gekomen. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    waarom raar?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.