• Hallooo iedereen,
    ik zit al een tijdje ergens mee, namelijk uitgaan. Ik ben nu 15 jaar oud maar ik ga nog steeds niet uit, ik bedoel naar clubs enzo. Veel mensen uit m'n klas gaan vaak ieder weekend uit, en ik ben nog nooi uitgeweest! Ik weet niet het is niet dat ik het niet wil maar ik vind het eng. Ik ben bang dat ik niet met jongens kan dansen en dat kan je natuurlijk niet vermijden...
    Is het raar dat ik als 15 (bijna 16) jarige nog nooit uit ben geweest? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/hadden? Ik hoor graag van jullie (:

    nerveus schreef:
    Het is juist verstandig dat je niet uitgaat. Al die alcohol, sekspartijen en feesten hoor je op jouw leeftijd nog niet aan te denken. ;)
    Sowieso vind ik als je onder de 18 jaar bent dat uitgaan te vroeg is, sterker nog, je komt de meeste clubs niet binnen als je geen 18 jaar bent. Zelf ben ik wel 18, maar ga ik ook nooit uit. Ik ga wel eens in ons concertgebouw wat drinken of even dansen, maar daar blijft het bij. Ik snap ook niet waarom jonge mensen zo vroeg uit willen gaan, vaak doen ze toch domme dingen. Uitgaan is meer voor 18 jaar tot 30 jaar ofzo. Niet te vroeg aan beginnen. Ik ken namelijk mensen die vroeger wel zijn uitgaan en sommige hebben dingen gedaan waarvan ze achteraf spijt hadden, door drank en omdat ze er zo nodig bij wilden horen. Doodzonde!

    Wat doe jij als je uitgaat? :'D Ik drink wat en ik dans heel veel, that's it. Ik heb plezier met vriendinnen. Zo veel mensen hier doen negatief over uitgaan, terwijl je er zelf gewoon wat leuks van moet maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Wat doe jij als je uitgaat? :'D Ik drink wat en ik dans heel veel, that's it. Ik heb plezier met vriendinnen. Zo veel mensen hier doen negatief over uitgaan, terwijl je er zelf gewoon wat leuks van moet maken.

    Ja, ik zie veel mensen klagen over alcohol en shit die bij het uitgaan komt, maar dat heb je zelf in de hand. Als je niet wil drinken, dan doe je dat niet. Wil je geen seks, dan doe je dat niet. Het is wat je er zelf van maakt. Ik ben het er wel mee eens dat het beter is om pas vanaf je 18 uit te gaan, maar dat vind ik. :')


    Take me to wonderland

    Ik ben pas een keer uitgegaan in een kleine cafe vorig jaar, was 17. En dat was eens, maar nooit meer. Veel te druk en je hoort niets. Ik zit liever thuis of ik ga iets doen waar het niet druk is. Het is niet raar als je nog niet uit ben gegaan of nooit meer gaat. Heel veel mensen doen het niet.

    Ik vind het heel raar dat je het speciaal/apart vind dat je als 15-jarige nog niet uit ben gegaan, het enige feestje waar ik op die leeftijd heen ging waren de slecht georganiseerde schoolfeesten van mijn school.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Ik ben 17 en nog niet uit geweest. Da's niet abnormaal. T'is een eigen keuze.
    Ik zou het gewoon doen als je daar zin in hebt. Ga met wat vrienden, dan hoef je niet met jongens te dansen. Heb je liever hun aandacht niet? Zeg dan gewoon dat je niet wil dansen als ze op je af komen.
    Zie je het toch niet zitten, dan zou ik gewoon lekker thuis blijven.
    Ik heb er geen probleem mee lekker m'n avonden thuis te vullen. Maar dat hangt natuurlijk af per persoon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik vind het alleen maar normaal dat je als vijftienjarige nog nooit bent uitgegaan. Ik ben achttien en ik ga bijna nooit uit en ik was zestien toen ik voor de eerste keer écht uitging. Bovendien kom je nergens binnen, want je bent nog geen achttien.


    Take risks and conquer your fears.

    Hmm, ja als 15 jarige ging ik wel uit. Maar een discotheek bij ons in de buurt was vanaf 15 jaar, dus dan was 't logisch dat je naar die themafeesten ging. Maar echt bijzonder is het niet hoor, vind uitgaan pas leuk geworden toen ik 18 was, dan kun je tenminste overal binnenkomen.


    To infinity and beyond •

    Nee hoor, alles komt op zijn tijd! Ik ben zeventien en vind er eerlijk gezegd niet veel aan, dus ik ga alleen uit voor speciale gelegenheden. Anders vind ik gewoon met vrienden afspreken veel toffer. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Wat doe jij als je uitgaat? :'D Ik drink wat en ik dans heel veel, that's it. Ik heb plezier met vriendinnen. Zo veel mensen hier doen negatief over uitgaan, terwijl je er zelf gewoon wat leuks van moet maken.

    Inderdaad. Ik vind uitgaan ook gezellig omdat ik van dansen hou en muziek. Je kan het zo lomp maken als je zelf wil, and in case people have not noticed, dat geldt voor je hele leven :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Het is juist verstandig dat je niet uitgaat. Al die alcohol, sekspartijen en feesten hoor je op jouw leeftijd nog niet aan te denken. ;)
    Sowieso vind ik als je onder de 18 jaar bent dat uitgaan te vroeg is, sterker nog, je komt de meeste clubs niet binnen als je geen 18 jaar bent. Zelf ben ik wel 18, maar ga ik ook nooit uit. Ik ga wel eens in ons concertgebouw wat drinken of even dansen, maar daar blijft het bij. Ik snap ook niet waarom jonge mensen zo vroeg uit willen gaan, vaak doen ze toch domme dingen. Uitgaan is meer voor 18 jaar tot 30 jaar ofzo. Niet te vroeg aan beginnen. Ik ken namelijk mensen die vroeger wel zijn uitgaan en sommige hebben dingen gedaan waarvan ze achteraf spijt hadden, door drank en omdat ze er zo nodig bij wilden horen. Doodzonde!

    't Is geen Sodom en Gomorra...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Naar clubs vind ik het zeker niet raar? Naar fuiven ben je misschien wat later, maar clubs doen de meesten toch pas rond 18?


    Has no one told you she's not breathing?

    Orchard schreef:
    (...)
    't Is geen Sodom en Gomorra...


    Dat zeg ik ook niet :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben ook vijftien en eens in de zoveel tijd is er een feestje bij zo'n discotheek in de buurt voor mensen van 12 tot 17. Mijn vriendinnen gaan er wel heen, maar ik ga niet, vind er niks aan. Een beetje in een lawaaiige ruimte zitten waar het warm is... Doe mij maar de bank in de kamer met een filmpje op TV. :Y)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    nerveus schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook niet :S

    'Het is juist verstandig dat je niet uitgaat. Al die alcohol, sekspartijen en feesten hoor je op jouw leeftijd nog niet aan te denken.'

    :S


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben 16 en ik ben nog nooit echt uit geweest naar een discotheek ofzo. Maar dat komt omdat ik altijd aan het trainen ben of ik de volgende dag een wedstrijd heb.


    "Ignite, my love. Ignite."