• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn personage moet met Felicity .. Ik vraag me af hoe het zal zijn geweest, mochten zij en Callum tegen elkaar - gezien hij haar "prachtig" vond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Callum kan dat heel makkelijk aan de kant zetten. Hij heeft zn beste vriend vermoord omdat die met zijn vriendin in bed lag. :p moet genoeg zeggen. Callum zou alles voor deze winst doen, moet hij daarvoor een prachtige dame in elkaar slaan, doet ie dat zonder moeite. Het is dan ook niks persoonlijks


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Well, daar gaat zijn seks met Felicity. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha lolol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    hahahah als ie al een kans had


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    True shit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo even douche en daarna zal ik wel een post schrijven dat Callum wakker word


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb een stuk geschreven met dat Callum wakker werd (aangezien je iets gezet had over de volgende dag)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke ^^ Ik ga posten, zodra Nephele iets gezegd heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vadinha en Calorae worden eruit gehaald, omdat ze geen post voor een hele tijd hebben geschreven en niks verder van zich laten weten, terwijl er wel berichten zijn verstuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De personages van Vandinha en Calorae zijn verwijderd, dus de gevechten zullen anders verlopen. Ik weet niet wat jullie eerlijker vinden, maar zal ik de gevechten opnieuw doen of zal ik de karakters van Ferocia en Nephele tegen elkaar laten vechten? (Deze vraag is vooral gericht naar Ferocia, Nephele en Sigil. Andere meningen zijn natuurlijk ook welkom.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus dat betekent dat Rochelle met Mikaela een team is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Dus dat betekent dat Rochelle met Mikaela een team is?

    Oh, shit, dat is waar ook. Even met Sigil overleggen hoor! Ik zal haar even een berichtje sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De nieuwe gevechten zijn bekend gemaakt! Degenen die als eerst staan, willen die zich klaarmaken voor het gesprek? Ghehe. We laten jullie weten wanneer het gevecht voorbij is.

    Genest – Nephele
    Sigil – Medousa
    Ferocia – GilGalad
    Disaronno – Heartstring


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand voor Callum? Hij zit in de keuken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]