• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou best wel beschamend zijn voor de mannen (vooral Callum gaat dat zich erg aantrekken haha) als vrouwen winnen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahaha. Behalve als Roxana wint dan. Of vind hij dat zelfs beschamend? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nee van haar weet ie dat ze sterk is. maar als ie van de personage van disaronno verliest is ie een week niet te genieten haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahahaha. Ik zie hem al mokken op zijn kamer :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    hahaha mokken, misschien, maar niemand in het huis is veilig, niet met het humeur dat hij dan heeft :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahahaha. Ja, ja, that guy need anger management (': Lolol. But Roxana ain't afraid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    zolang ze hem niet uitlacht en het goed praat hoeft ze dat niet eens te zijn.
    eerst maar eens kijken wie er wint :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahaha, oh :x Wss gaat ze m wel uitlachen :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan heeft ze wel een probleem :p dan wordt het ff wat erger dan haar alleen Jacey noemen.

    maar Like i said. Eerst maar zien wie er wint.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lol. For so much being family. Maar ze is nu toch niet van het lief zijn voor haar broer, so I guess she doesn't care :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daarom. Maar we weten niet eens wie er wint dus we kunnen nu wel allemaal dingen gaan zeggen en speculeren xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics

    Ik vind het eigk best wel ironisch dat mijn personage met die van jou moet vechten, GilGadad :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Ik vind het eigk best wel ironisch dat mijn personage met die van jou moet vechten, GilGalad :').


    Haha, want?


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Haha, want?

    Vanwege dat stukje over hen dat je had geschreven :p


    Don't walk. Run, you sheep, run.