• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    Ik zal het wel veranderen, Janine. Ik ga niet moeilijk doen over een naam, lol :'].


    Het maakt me geen zak uit hoor,.. ik had er wel een leuke reactie voor geweten in mijn post dat ze zijn echte naam wisten x'D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Het maakt me geen zak uit hoor,.. ik had er wel een leuke reactie voor geweten in mijn post dat ze zijn echte naam wisten x'D

    Ik dacht dat je wilde dat ik het veranderde? Ik had er namelijk al wel eerder op geantwoord, maar toen gaf je zo'n soort antwoord waardoor ik dacht dat je wilde dat ik 'm veranderde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je wilde dat ik het veranderde? Ik had er namelijk al wel eerder op geantwoord, maar toen gaf je zo'n soort antwoord waardoor ik dacht dat je wilde dat ik 'm veranderde.


    Het was meer ter informatie van hoe ver ze dan in iemands verleden graven..
    dan zal het verkeerd over gekomen zijn


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Het was meer ter informatie van hoe ver ze dan in iemands verleden graven..
    dan zal het verkeerd over gekomen zijn

    Okay. Wil je dan dat ik het terug verander of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Okay. Wil je dan dat ik het terug verander of niet?


    nee maakt me niet uit
    Ik kan er nu ook wel wat mee hoor (;

    Het zal de examenstress zijn geweest,zucht, dan kraam ik vreemde dingen uit.
    Wat een geluk dat ze eindelijk voorbij zijn


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    nee maakt me niet uit
    Ik kan er nu ook wel wat mee hoor (;

    Het zal de examenstress zijn geweest,zucht, dan kraam ik vreemde dingen uit.
    Wat een geluk dat ze eindelijk voorbij zijn

    Hoe ging het? Anders dan je had verwacht of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Hoe ging het? Anders dan je had verwacht of niet?


    het was niet moeilijk, totaal niet, maar voor Wiskunde en kunst algemeen heb ik mijn twijfels


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Okay! Ik heb mijn rol Jayden bijgewerkt! Hij is nu wel in real vorm hehehe.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay. Ik heb iets geschreven, Sigil, en hopelijk kun je er iets mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja hoor dat lukt wel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het spijt me dat mijn stukje zo belachelijk kort is, inspiratie is ver te zoeken atm.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Het spijt me dat mijn stukje zo belachelijk kort is, inspiratie is ver te zoeken atm.

    Ooh, daar kan ik zeker wel iets mee! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, lol. Er staan drie usernames van mij hierbij. Heartstrings in het begintopic, in het verhaal bij mijn rol NCIS & Magnus.:') Ik merk het nu pas op.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Hahaha, lol. Er staan drie usernames van mij hierbij. Heartstrings in het begintopic, in het verhaal bij mijn rol NCIS & Magnus.:') Ik merk het nu pas op.


    Hahahaha, handig :')

    Ik vind het een leuk stukje trouwens ^^


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hahahaha, handig :')

    Ik vind het een leuk stukje trouwens ^^


    Idd.

    Haha, thanks. (=



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki