• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Be alive, people! Life!


    † Love? I want to sleep.

    Sorreh, school is killing me... Hopelijk heb ik dit weekend tijd, but I'm not sure. Twee wiskundeproefwerken volgende week O_O

    GilGalad ---> Draconian


    Stenenlikker

    Wel yeah. Wacht nog steeds tot iemand Callum komt vergezellen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zal 't zo veranderen! :]


    † Love? I want to sleep.

    Sigil schreef:
    Wel yeah. Wacht nog steeds tot iemand Callum komt vergezellen.


    Ik kan Rogier sturen wanneer ik tijd heb?


    Stenenlikker

    Mijn laptop is naar de klote, dus het zal wat langer duren tot ik gepost heb. Maar ik bestel, als het goed is, vrijdag eentje en dan hopen dat ik m snel binnen heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het gaat me vandaag niet lukken te reageren helaas. Zal t zsm doen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Het gaat me vandaag niet lukken te reageren helaas. Zal t zsm doen

    Don't worry, neem je tijd :')


    Stenenlikker

    Ik ben de komende 2 tot 3 weken (bijna) niet op Q, omdat ik tentamens heb die ik erg graag allemaal wil halen dit blok, omdat ik anders misschien niet genoeg punten heb om op stage te mogen volgend jaar.

    Bij gebrek aan pc/laptop deze week heb ik nog niet gereageerd. Mijn vriend gaat dinsdag ook voor twee weken naar amerika dus dat is mede de reden. Als t vandaag niet lukt met een pc zal ik wel een stukje op me telefoon schrijven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zet een tijdelijke pauze op mijn personage. Wil jij de RPG voor een tijdje overnemen, Sigil?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehm. Als het lukt? Ik heb t ook een beetje druk maar zal t proberen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het hoeft niet. Anders vraag ik wel iemand anders, maar omdat wij deze RPG samen doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja dat snap ik. Ik weet alleen niet of ik alles in mijn eentje ga redden snapje. Want afgelopen week heb ik ook al geen tijd gehad voor q en tot en met dinsdag ben ik al volgepland en vrijdag tot zondag ook vandaar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou opzich wel willen helpen met het beheren van deze RPG. Ik vind hem in ieder geval te leuk om te laten...


    Stenenlikker