• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat is goed hoor, Draconian. Ik weet niet of Sigil het goed vind, maar van mijn part mag et. Ik zal zelf ook wel af en toe helpen, maar dat gaat nogal moeilijk met een mobiel de hele tijd en thuis gaat het ook niet echt goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Dat is goed hoor, Draconian. Ik weet niet of Sigil het goed vind, maar van mijn part mag et. Ik zal zelf ook wel af en toe helpen, maar dat gaat nogal moeilijk met een mobiel de hele tijd en thuis gaat het ook niet echt goed.


    Oké, veel sterkte ook!


    Stenenlikker

    Hulp vind ik altijd goed. Sorry dat ik je zo lang last wachten op mijn post. Doe ik normaal nooit maar dinsdag gaat mijn vriend een paar weken naar amerika dus ben veel bij hem geweest. Na dinsdag heb ik als t goed is meer tijd.
    sterkte medousa.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thanks both.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    Hulp vind ik altijd goed. Sorry dat ik je zo lang last wachten op mijn post. Doe ik normaal nooit maar dinsdag gaat mijn vriend een paar weken naar amerika dus ben veel bij hem geweest. Na dinsdag heb ik als t goed is meer tijd.
    sterkte medousa.


    Het geeft niet, soms doe ik ook mega lang over een post. Ik kan wachten. En ik snap het ook, real life gaat toch voor internet.

    Nog wel even een opmerking: Dinsdag is het april en begint Nanowrimo, waar ik deze maand ook aan meedoe. Daardoor zal ik komende maand een stuk minder actief zijn in mijn RPG's en me meer op mijn verhaal richten, wat ik eindelijk eens wil afmaken.


    Stenenlikker

    Oké, ik ben weer terug. Dus ik kan gelukkig alles weer bijwerken.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ga vanavond een post terugschrijven, Nephele.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, hier kom ik nu pas achter. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zijn vingers reikten naar haar shirt, waar de bril aan hing. ‘Ik zal je van deze last verlossen,’ zei hij voor hij de accessoire van haar shirt plukte. Om haar extra dwars te zitten, liet hij zijn vingers dieper haar shirt in gaan dan eigenlijk zou moeten. ‘Tenzij je er natuurlijk op staat om het hem zelf op te zoeken… hij kan niet ver weg zijn. Waarschijnlijk is hij net wakker..’ begon hij op een soort zelfde toon als zij daarnet ook had gedaan. ‘Hij heeft zin aan koffie maar zal eerst moeten douchen en scheren voor hij naar beneden kan gaan. Zie je het voor je? Helemaal naakt, niets om zijn lichaam mee te verbergen.’
    Hij was voorover gebogen om het in haar oor te fluisteren. ‘Helemaal alleen..’
    De zonnebril zette hij op zijn hoofd, voor hij langs haar naar de badkamer liep.


    _O_
    Ik lag in een deuk van het lachen, so good job. Hoewel dat ook merendeels komt doordat ik een perv ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Zijn vingers reikten naar haar shirt, waar de bril aan hing. ‘Ik zal je van deze last verlossen,’ zei hij voor hij de accessoire van haar shirt plukte. Om haar extra dwars te zitten, liet hij zijn vingers dieper haar shirt in gaan dan eigenlijk zou moeten. ‘Tenzij je er natuurlijk op staat om het hem zelf op te zoeken… hij kan niet ver weg zijn. Waarschijnlijk is hij net wakker..’ begon hij op een soort zelfde toon als zij daarnet ook had gedaan. ‘Hij heeft zin aan koffie maar zal eerst moeten douchen en scheren voor hij naar beneden kan gaan. Zie je het voor je? Helemaal naakt, niets om zijn lichaam mee te verbergen.’
    Hij was voorover gebogen om het in haar oor te fluisteren. ‘Helemaal alleen..’
    De zonnebril zette hij op zijn hoofd, voor hij langs haar naar de badkamer liep.


    _O_
    Ik lag in een deuk van het lachen, so good job. Hoewel dat ook merendeels komt doordat ik een perv ben.


    Pleasure was mine
    *bows*
    :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Pleasure was mine
    *bows*
    :Y)

    Haha, Pervy Janine! Ik ga nu terugschrijven, heb net gepost bij Seeking Their Souls. Hehehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nephele schreef:
    (...)
    Pleasure was mine
    *bows*
    :Y)

    *throws all kind of flowers*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    *throws all kind of flowers*

    Nee, je moet als een Janine denken! Gooi met chocola! :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Did somebody say chocolate?
    *freaks out*
    :9~


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Zie je wel, says enough - hehe :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.