• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Peafowl schreef:
    Ik weet dus niet of ik een vrouw of een man moet aanmaken. Een vrouw als het weer gelijk staat, maar ik heb al een vrouw en dat vind ik een beetje oneerlijk tegenover jullie guys..


    Ik denk dat een meerderheid aan mannen niet zo'n ramp is, juist een uitzondering in RPG's, haha.
    Maar ach, doe wat je zelf wilt :')


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik denk dat een meerderheid aan mannen niet zo'n ramp is, juist een uitzondering in RPG's, haha.
    Maar ach, doe wat je zelf wilt :')

    Okay, mooi. Dan doe ik dat gewoon. Ik speel vooral mannen en af en toe een vrouw spelen is leuk, maar ik ben toch vooral gewend om mannen te spelen - vooral die arrogante shizzle. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Peafowl schreef:
    (...)
    Okay, mooi. Dan doe ik dat gewoon. Ik speel vooral mannen en af en toe een vrouw spelen is leuk, maar ik ben toch vooral gewend om mannen te spelen - vooral die arrogante shizzle. :'D


    Ik heb geloof ik hier op Q nog nooit een vrouw in een RPG gespeeld, haha. Don't know why.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik heb geloof ik hier op Q nog nooit een vrouw in een RPG gespeeld, haha. Don't know why.

    Hahaha, echt waar niet? Wow, dat is echt nieuw. Je hebt er in ieder geval geen problemen mee, anders had je er wel iets van gezegd xd Hehe.


    † Love? I want to sleep.

    Peafowl schreef:
    (...)
    Hahaha, echt waar niet? Wow, dat is echt nieuw. Je hebt er in ieder geval geen problemen mee, anders had je er wel iets van gezegd xd Hehe.


    Ik kan me niets bedenken, haha. Maar ik doe het ook volledig vrijwillig, ergens geef ik gewoon altijd de voorkeur aan mannen. Dunno why xD
    Oh, ik heb trouwens nog een enigszins aan deze RPG gerelateerde tekening in de maak, die ik toch graag wil delen, hehe. Het is mijn OC Brooks op wie Rogier gebaseerd is. Dit beeld komt trouwens uit een droom, vraag me niet waarom dit in een droom voor kwam xD


    Sorry voor het schuine trouwens. Het hoofd moet ik nog wel wat veranderen, ben er niet tevreden mee.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik kan me niets bedenken, haha. Maar ik doe het ook volledig vrijwillig, ergens geef ik gewoon altijd de voorkeur aan mannen. Dunno why xD
    Oh, ik heb trouwens nog een enigszins aan deze RPG gerelateerde tekening in de maak, die ik toch graag wil delen, hehe. Het is mijn OC Brooks op wie Rogier gebaseerd is. Dit beeld komt trouwens uit een droom, vraag me niet waarom dit in een droom voor kwam xD


    Sorry voor het schuine trouwens. Het hoofd moet ik nog wel wat veranderen, ben er niet tevreden mee.

    Haha, oh echt? Nou goed, dan zal ik het maar niet vragen :p Ik vind 'm zo vet! Ziet er goed uit hoor C: Hehe. Houd je 'm zwart-wit of niet? Hier en daar wat gekleurde bloedspetters might be spicey.
    Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje vereerd voel nu hoor :p. Dat je een tekening ervan maakt C:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 0:33 ]


    † Love? I want to sleep.

    Peafowl schreef:
    (...)
    Haha, oh echt? Nou goed, dan zal ik het maar niet vragen :p Ik vind 'm zo vet! Ziet er goed uit hoor C: Hehe. Houd je 'm zwart-wit of niet? Hier en daar wat gekleurde bloedspetters might be spicey.
    Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje vereerd voel nu hoor :p. Dat je een tekening ervan maakt C:


    Hehehe :3
    But thanks ^^ En ik ga hem zwart-wit houden ja, ook omdat het een vrij kleine tekening is en deel gaat worden van een sketchdump van dat personage ^^
    En neeh, niks voor Brooks :') Sowieso is hij niet iemand die zo gauw bloed zal vergieten. But yeah, leuk dat je het van mijn andere tekening herinnert, haha.
    Maar het is niet speciaal voor deze RPG hoor :') Ik had gewoon zin om mijn personage op wie Rogier gebaseerd is te tekenen. En qua uiterlijk zijn ze gewoon hetzelfde, dusja, dan kan diegene op de tekening net zo goed Rogier zijn :Y) Nu alleen hopen dat degene op wie die twee weer gebaseerd zijn deze tekening nooit te zien krijgt, hehe.


    Stenenlikker



    Zo, hij is wel af, hehe.
    Weten julie meteen ook hoe jullie je Rogier moeten voorstellen als hij zijn haar in een staartje heeft. Nu weet Mikaela/Disaronno ook hoe zijn bovenlichaam eruit ziet, al loopt hij nu niet zo rond en zal hij dat niet zo gauw gaan doen :'P


    Stenenlikker

    Oh, nee, zo bedoelde ik het ook niet hoor :p. Ik weet dat 't gewoon van je eigen personage is xd.
          En ja, ik vind 'm echt vet! Hehe. Goed gelukt :]

    Ik ga trouwens morgen reageren met Roxana, J! ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm, misschien moet Rochelle alle kamers aflopen in de ochtend en kijken wie er geen shirt aan heeft (van de mannen).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ehh, omdat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omdat het kan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    .. Goh.
          Ik ga je zo attacken. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huh? Thefuck, weirdo.
    I don't even know you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Delish schreef:
    Oh, nee, zo bedoelde ik het ook niet hoor :p. Ik weet dat 't gewoon van je eigen personage is xd.
          En ja, ik vind 'm echt vet! Hehe. Goed gelukt :]

    Ik ga trouwens morgen reageren met Roxana, J! ;].


    Oh, hahaha.
    But thanks ^-^


    Stenenlikker