• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia > Hiraeth.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb alles bijgewerkt. Nu nog voor m'n andere :').

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan heb ik nog één vraagje, is het misschien handig om de links naar de andere topics ook de beginpost van het praattopic te zetten?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Dan heb ik nog één vraagje, is het misschien handig om de links naar de andere topics ook de beginpost van het praattopic te zetten?

    Zou je dat handig vinden? Ik dacht dat het niet nodig was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Zou je dat handig vinden? Ik dacht dat het niet nodig was.


    Ik wel, maar dat is vooral uit luiheid :') Anders moet ik weer telkens die topics zoeken, als ik bijv even in het speeltopic wil kijken.

    Pfff, ik heb mijn eigen laptop weer terug en direct is mijn typgebrek een stuk erger, haha.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik wel, maar dat is vooral uit luiheid :') Anders moet ik weer telkens die topics zoeken, als ik bijv even in het speeltopic wil kijken.

    Pfff, ik heb mijn eigen laptop weer terug en direct is mijn typgebrek een stuk erger, haha.

    Hahaha, oké. Dan zal ik dat zo ook maar eens bijwerken, maar eerst eens even wat posts schrijven voor ik er geen zin meer in heb :p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het inderdaad ook wel handig vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Ik zou het inderdaad ook wel handig vinden.

    Ik ging het al veranderen, slimpie xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangepast!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaay, das handig, danke ^^


    Stenenlikker

    No problem ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Met een beetje geluk post ik Xavier morgen (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    Met een beetje geluk post ik Xavier morgen (:

    Oke! (:

    Ik ga morgen aan Catherine & Armando.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand voor Callum?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik weet dus niet of ik een vrouw of een man moet aanmaken. Een vrouw als het weer gelijk staat, maar ik heb al een vrouw en dat vind ik een beetje oneerlijk tegenover jullie guys..

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 23:59 ]


    † Love? I want to sleep.