• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Zucht..... xD

    Hahaha, genius. Ik ben wel nu benieuwd, ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arme, arme Rogier xD


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Das waar. Nahja, ik moet nog even vanavond en morgen 3k schrijven, maar als ze dan nog niet heeft gereageerd, heel misschien. Vind dit zelf namelijk ook veel te leuk, haha.


    hmm oke succes. Misschien kan ik morgen avond achter de pc. Ben nu met mijn vriend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ewijn schreef:
    Arme, arme Rogier xD

    Haha. Is hij niet zo'n iemand die zijn mond opendoet bij zulke momenten? Ik zag hem er namelijk wel voor aan dat hij eerlijk is bij zulke situaties en er niet voor uitwijkt.

    En veel plezier met je vriend, Sigil!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb inderdaad vanavond weer tijd ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Roxana en Callum moeten toch tegen elkaar vechten? Ik ben zo benieuwd wie er van hun wint, aangezien het familie van elkaar is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha jaa ben ook benieuwd. Aangezien ze dezelfde opvoeding hebben gehad zouden ze wel tegen elkaar opgewassen moeten zijn. Maar Callum is toch een man xD Tsjah.. wie weet..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als ik straks nog steeds zo enthousiast ben als nu, dan ga ik vanavond nog een post met Rogier schrijven :Y)


    Stenenlikker

    Awhh yeah! :D *happy dance*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Haha jaa ben ook benieuwd. Aangezien ze dezelfde opvoeding hebben gehad zouden ze wel tegen elkaar opgewassen moeten zijn. Maar Callum is toch een man xD Tsjah.. wie weet..

    Ja, dat heb je goed, Callum is een man. En Roxana is een vrouw.
    Lol, en wat deert dat? Het ligt er gewoon aan wat uit random picker komt, zo is het eerlijk. Zarathos had het gedaan en toen kwam Roxana eruit. :'D

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 22:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay ja, daar weet ik niks vanaf, ben ik niet over geinformeerd oid.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Okay ja, daar weet ik niks vanaf, ben ik niet over geinformeerd oid.

    Ik dacht dat ik jou daarmee een pb had gestuurd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wist van een random picker, maar niet wie eruit zijn gekomen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik wist van een random picker, maar niet wie eruit zijn gekomen.

    Ik had echt zoiets gedaan, maar ik zal het wel nog een keertje doen. Dan zal ik het hier sturen, zodat iedereen het gelijk weet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, Het maakt niet uit. Het is gebeurd inmiddels. Dan maar even zo idd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]