• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, kutmaia.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed, ik ga nu echt aan mijn rol. Morgen komt hopelijk die post van Roxana. Ik ben er niet aangekomen, sorry Janine. ;c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    Goed, ik ga nu echt aan mijn rol. Morgen komt hopelijk die post van Roxana. Ik ben er niet aangekomen, sorry Janine. ;c


    No problemos!
    Heb toch examens deze week dus veel zal ik er niet zijn (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Okay! Ik ga vanavond naar mijn moeder om haar cadeautje te brengen en mijn zusje en broertje op te halen, maar hopelijk krijg ik vanavond wel echt mijn post af. Het is er nu gewoon nog niet van gekomen..


    † Love? I want to sleep.

    Eindelijk heb ik dan aan mijn post gewerkt Janine! Ik heb er een beetje wat verandering in gegooid, want ja, ik had het gevoel dat mijn geschrijf wat eentonig werd.
          Voor degenen die andere posts niet lezen en nou ja, vooral Morticia en Sigil eigenlijk: Ik heb in de post geschreven dat er wat word omgeroepen in dat huis, zodat ze weten dat ze snel moeten beginnen aan dat gevecht. Iedereen kan dit verwerken in de post, hoeft niet - kan. Maar ik wil even aan Sigil vragen of dit goed is of niet? Anders vond ik het een beetje een lange ochtend worden. Het is namelijk al een tijdje ochtend xd.
    Als dit niet goed is, zal ik het wel veranderen.
          Ook wil ik je nog vragen of het eerste element water goed is? Ik weet niet meer of we dat besproken hebben, maar we doen de gevechten met elementen, right? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat is goed hoor! ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil deze week ook weer gaan reageren dus als iemand voor Callum is?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Delish schreef:
    Eindelijk heb ik dan aan mijn post gewerkt Janine! Ik heb er een beetje wat verandering in gegooid, want ja, ik had het gevoel dat mijn geschrijf wat eentonig werd.
          Voor degenen die andere posts niet lezen en nou ja, vooral Morticia en Sigil eigenlijk: Ik heb in de post geschreven dat er wat word omgeroepen in dat huis, zodat ze weten dat ze snel moeten beginnen aan dat gevecht. Iedereen kan dit verwerken in de post, hoeft niet - kan. Maar ik wil even aan Sigil vragen of dit goed is of niet? Anders vond ik het een beetje een lange ochtend worden. Het is namelijk al een tijdje ochtend xd.
    Als dit niet goed is, zal ik het wel veranderen.
          Ook wil ik je nog vragen of het eerste element water goed is? Ik weet niet meer of we dat besproken hebben, maar we doen de gevechten met elementen, right? :].


    ik zag het maar ik zal pas tegen dinsdag - woensdag reageren (examens)
    dus ik ben niet te genieten ...

    En wisten ze Xaviers hele naam? Hij geeft meestal alleen Xanthe op...


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    ik zag het maar ik zal pas tegen dinsdag - woensdag reageren (examens)
    dus ik ben niet te genieten ...

    En wisten ze Xaviers hele naam? Hij geeft meestal alleen Xanthe op...

    Maakt niet uit :] Ik kan best wachten en examens/school enzo komt voor.

    En je kan je niet voor het spel opgeven? Die rijke spelgever zoekt de kandidaten uit en die hebben van alles in hun zakken. Soyeah. Dan weten ze het wel xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Maakt niet uit :] Ik kan best wachten en examens/school enzo komt voor.

    En je kan je niet voor het spel opgeven? Die rijke spelgever zoekt de kandidaten uit en die hebben van alles in hun zakken. Soyeah. Dan weten ze het wel xd.


    Okaay :3

    En meer in de zin dat hij bij wettelijke instanties ook Xanthe opgeeft en niet Xavier - tenzij ze heel diep in zijn verleden hebben gegraven x'D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Okaay :3

    En meer in de zin dat hij bij wettelijke instanties ook Xanthe opgeeft en niet Xavier - tenzij ze heel diep in zijn verleden hebben gegraven x'D

    Ik weet niet hoezeer ze dat gedaan hebben.. Ergens denk ik wel van dat ze zoiets gemakkelijk op kunnen graven. Maar ik zal het even aan Sigil vragen, van wat zij ervan vindt, oké?

    En wie wilt Jayden 'verwelkomen'? Het is een nieuwe personage, zo hij heeft nog geen communicatie gehad met anderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kan hem naar Callum sturen. Die zit in de tuin.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gepost.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal het wel veranderen, Janine. Ik ga niet moeilijk doen over een naam, lol :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.