• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    Oke, Het maakt niet uit. Het is gebeurd inmiddels. Dan maar even zo idd.

    Roxana is er nogmaals uitgekomen xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha! Maar ik kan daar wel iets mee. Kan t wel op een manier bespelen dat ie niet bespot word. T is toch je zusje xD hoe graag je t ook wilt of probeert, sla je die niet zo in elkaar dan dat je doet als je tegen over iemand anders staat.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo, ik was weer eens enthousiast, haha.


    Stenenlikker

    I knew Roxana had balls, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    I knew Roxana had balls, hehe.


    of gewoon een broer die zijn zus niet in elkaar mept xD.
    Het gevecht is nog niet geweest dus niemand weet hoe ze wint ;):p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    of gewoon een broer die zijn zus niet in elkaar mept xD.
    Het gevecht is nog niet geweest dus niemand weet hoe ze wint ;):p

    Eh, jawel hoor? Er hangt toch een grote 3D televisie in de hal.. Daar kun je gewoon op kijken hoe het gevecht gaat. Ik had met een Random Picker gedaan wat voor verwonding ze krijgt in het gevecht en dat was een fractuur (Bij een fractuur of botbreuk is een bot ingescheurd of doorgebroken.) Arme Roxana xd.
    Callum krijgt een scherpe verwonding. (Wordt veroorzaakt door het binnendringen van het lichaam door een voorwerp, bijvoorbeeld een gebroken glas of een mes bij een vechtpartij.)

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    (...)
    of gewoon een broer die zijn zus niet in elkaar mept xD.
    Het gevecht is nog niet geweest dus niemand weet hoe ze wint ;):p

    Hij zal wel moeten vechten, anders verliest hij sowieso.
    Het ligt niet enkel aan het gevecht, ze is gewoon een chick met ballen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja joh bepaal t gevecht ff van te voren zodat de ander helemaal niks meer in te brengen heeft -.-...

    whatever ik ga maffen. Welterusten allen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ja joh bepaal t gevecht ff van te voren zodat de ander helemaal niks meer in te brengen heeft -.-...

    whatever ik ga maffen. Welterusten allen.

    Bepalen? Ik weet zeker dat ik zo'n pb naar jou toegestuurd had een paar dagen geleden, dat ik de verwondingen ook eerlijk ga doen. Er wordt verder niks bepaald, er kan nog steeds een wending in komen.

    Trusten.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 23:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou. Ik heb net even gekeken. En ik heb niet zon pb gehad. Het laatste was van je idee, daar stond t niet in, en die keer daarvoor van dat die paar uit de rpg verwijderd waren en wat ze geantwoord hadden. Dus waarschijnlijk heb je t naar een ander gestuurd.
    Ik vind het nog aardig bepalend. Ik vind dat je de uitkomst kan bepalen maar de rest tussen de users moet laten dat zij het moeten overleggen en bepalen. Maarja youre the boss...

    normaals goodnight.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 23:41 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind de gevechten gewoon eerlijk vergaan als ik de verwondingen verdeel, omdat ik het zekere voor het onzekere wil nemen dat niemand gaat schrijven dat de personage geen verwondingen krijgt. En er met kleine kleerscheurtjes vanaf komt.
    En dan is iedereen hier in deze RPG een goede schrijfster, maar ik wil het eerlijk verdelen en hebben zonder dat er hier een gezeik om komt.
    Natuurlijk, als je meerdere verwondingen wilt, moet je het zelf weten, maar je moet deze verwonding wel houden.
          Wat betreft die pb, ik weet zeker dat ik die gestuurd had naar jou. Je reageerde er op terug, dus naar iemand anders had ik m niet gestuurd.
    Ik houd hier nu over op, want ik ga er niet verder over uitwijken. Het laatste wat ik wil is ruzie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Like i said: youre the boss.

    Ik word dan echt gek. Heb net al de pb door gelopen maar kan het niet vinden. Wel van dat callum en roxana tegen elkaar moeten. Dat vadinha weg moest etc. Maar niks over de uitkomsten en de verwondingen. Helemaal niks.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sorry dat mijn post een beetje zuigt. Ik heb namelijk niet heel veel tijd, en inspiratie maar voor jullie weer dagen op me zitten te wachten wilde ik toch wat posten. Ik hoop van t weekend alsnog tijd te hebben, als meneer mijn laptop niet vergeet mee te nemen naar zn huis morgen ochtend..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ehm Callum zit op een ligbed, niet in het gras.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ehm Callum zit op een ligbed, niet in het gras.


    Oeps, sorry. Ik zal het wel even veranderen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki