• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De chocolade heb ik aan mijn vrienden gegeven (lees: heb ik zelf opgegeten).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tss meanie! Je geeft het geen eens aan de almachtige Janine!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Tss meanie! Je geeft het geen eens aan de almachtige Janine!

    Ik zou het enkel kunnen geven als ik het uit zou spugen. . . Dat is toch niet wat ze wil?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik zou het enkel kunnen geven als ik het uit zou spugen. . . Dat is toch niet wat ze wil?


    In dat geval bedank ik vriendelijk D:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)
    In dat geval bedank ik vriendelijk D:

    Daarom! Ik denk juist om mensen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het overigens niet handiger (en eerlijker) om de gevechten te laten winnen door een randompicker? Anders is het nogal lastig een winner "te kiezen", aangezien je van je eigen personage natuurlijk niet wilt dat deze verliest. Sowieso is het eerlijker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Is het overigens niet handiger (en eerlijker) om de gevechten te laten winnen door een randompicker? Anders is het nogal lastig een winner "te kiezen", aangezien je van je eigen personage natuurlijk niet wilt dat deze verliest. Sowieso is het eerlijker.

    Dat was ik al van plan, lieve schat :'D. Ik stuur de verwondingen naar beide personen, maar naar een van de twee stuur ik de winner.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Dat was ik al van plan, lieve schat :'D. Ik stuur de verwondingen naar beide personen, maar naar een van de twee stuur ik de winner.

    Daar wist ik niets van, dus daarom verstuurde ik het in de eerste plaats.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay. Ik heb het verstuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn tentamenweek is weer voorbij. Ik zal eerst eens de posts lezen die ik gemist heb en dan een post schrijven die ergens de komende dagen zal verschijnen.

    Yeeeuy^^ Maar je hebt niet veel gemist hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I can feel some tension between Xavier und Roxana
    wat een stel x'D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    I can feel some tension between Xavier und Roxana
    wat een stel x'D

    Lolol. Ik wist echt niks met Roxy, maar ik zag haar er ook niet voor aan dat ze dit voorbij zou laten gaan :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Lolol. Ik wist echt niks met Roxy, maar ik zag haar er ook niet voor aan dat ze dit voorbij zou laten gaan :'D.


    Gemiste kans, hij laat dergelijke dingen niet vaak gebeuren, so, slim gespeeld ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Gemiste kans, hij laat dergelijke dingen niet vaak gebeuren, so, slim gespeeld ^-^

    Hmm? What do you mean?


    Don't walk. Run, you sheep, run.