• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Een vraag, is het net zoals bij de bèta-verkiezingen dat je het niet mag doorgeven als je naar de tweede ronde bent of mag dat bij deze verkiezingen wel?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga het maar gewoon proberen!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Leshley schreef:
    Een vraag, is het net zoals bij de bèta-verkiezingen dat je het niet mag doorgeven als je naar de tweede ronde bent of mag dat bij deze verkiezingen wel?
    Dit is ook hier niet toegestaan, vanwege dezelfde ^^. De kandidaten die door zijn moeten t zelf doen.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn topics, ik bedenk nog even of ik ga mee doen of niet. (:


    Do what people say you can't.

    Okammy schreef:
    (...)

    Da's zonde. Dan zit er zo'n raar opvallend litteken onder de borst D:
    Tegenwoordig gaat dat via de oksels. Je weet echt niks over dikke tetten tieten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zeer aanlokkelijk om me direct al op te geven, maar ik denk er nog eventjes over na. Aangezien ik er tot nu toe nog nooit door heen ben gekomen. En daarbij slokt school wel veel tijd van me op.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 20:53 ]

    Krull schreef:
    (...) Dit is ook hier niet toegestaan, vanwege dezelfde ^^. De kandidaten die door zijn moeten t zelf doen.


    Zoiets had ik al verwacht, maar ik wilde het toch eventjes zeker weten (: Dank je!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wie niet waagt, wie niet wint..

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 21:04 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zou het echt gaaf vinden als ik een keer met de volgende ronde zou mee doen. Als ik ergens ben met wifi heb ik q open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Starkey schreef:
    Veel succes aan iedereen die van plan is om mee te doen ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga zeker weten mee doen :)

    Dus een mijn-topics bij deze :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Misschien wil ik wel mee doen, maar dat moet ik nog even overleggen met mezelf.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Misschien wil ik wel mee doen, maar dat moet ik nog even overleggen met mezelf.


    Stenenlikker

    Mijn topics, vanaf nu (:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }