• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Square schreef:
    (...)

    Aaah, dus het is wel eens gebeurd! Wat grappig om te horen. :'D
    Maar ik kan me niet herinneren die usernames ooit eerder te hebben gezien en ik was er ook nog lang niet toen jouw generatie mod werd, dus niet zo raar dat ik dat heb gemist. ^^


    Haha nee, ik bedoel met switchen toch wel dat je voor langere tijd van functie wisselt. Dus niet dat je de ene week mod bent en de andere week bemiddelaar, hehe. Maar moderator zijn is zeker wel de functie de de meeste tijd kost? Dan moet ik er nog eventjes over nadenken of ik mee ga doen, al vermoed ik van wel. Ik kan het altijd proberen en het lijkt me wel leuk (en leerzaam) en ik zit nu ook al hele dagen achter Quizlet zonder mijn school volledig te verpesten xD.

    Wordt er wel rekening gehouden met toetsweken en dergelijke? Ik zit in mijn examenjaar en dan wil ik me niet druk hoeven maken om Quizlet, hehe. Mocht ik wel gekozen worden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kaa schreef:
    (...)

    Klinkt dat als een oproep naar rellen? :'D
    Neh, heb te veel schoolwerk, dus liever niet.(joehoe)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo ik heb mijn aanmelding ingeleverd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marjannee schreef:
    (...)

    Haha nee, ik bedoel met switchen toch wel dat je voor langere tijd van functie wisselt. Dus niet dat je de ene week mod bent en de andere week bemiddelaar, hehe. Maar moderator zijn is zeker wel de functie de de meeste tijd kost? Dan moet ik er nog eventjes over nadenken of ik mee ga doen, al vermoed ik van wel. Ik kan het altijd proberen en het lijkt me wel leuk (en leerzaam) en ik zit nu ook al hele dagen achter Quizlet zonder mijn school volledig te verpesten xD.

    Wordt er wel rekening gehouden met toetsweken en dergelijke? Ik zit in mijn examenjaar en dan wil ik me niet druk hoeven maken om Quizlet, hehe. Mocht ik wel gekozen worden.

    Ja, daar wordt rekening mee gehouden. Het is alleen wel zo, dat als jij een heel jaar minder actief bent vanwege je examenjaar, dat wij dan natuurlijk wel zo'n lange periode minder aan je hebben dan wanneer je niet in je examenjaar zou zitten. Er kan wel een goede reden voor zijn, maar als die reden lang duurt (oke, dat klinkt best raar), dan wordt het op een gegeven moment wel een probleem. Al helemaal als de helft van het team langere tijd minder online zou zijn. Dat begin je wel te merken dan.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 21:46 ]

    Krull schreef:
    (...)
    Ja, daar wordt rekening mee gehouden. Het is alleen wel zo, dat als jij een heel jaar minder actief bent vanwege je examenjaar, dat wij dan natuurlijk wel zo'n lange periode minder aan je hebben dan wanneer je niet in je examenjaar zou zitten. Er kan wel een goede reden voor zijn, maar als die reden lang duurt (oke, dat klinkt best raar), dan wordt het op een gegeven moment wel een probleem. Al helemaal als de helft van het team langere tijd minder online zou zijn. Dat begin je wel te merken dan.


    Ja, dat snap ik natuurlijk. Maar ik bedoel eigenlijk meer de week voor de toetsweek en de toetsweek zelf, en de 4 (?) weken van de examens. Dan zou ik natuurlijk na de examens zeeën van tijd moeten hebben, want behalve dat ik dan wat meer wil werken, heb ik vakantie dan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oké, ik heb dit al honderd keer getypt en weggehaald en het komt misschien heel gedemotiveerd over, maar het blijft voor mij best abstract al die taken.
    Dat het tijd zal kosten, heb ik geaccepteerd en dat gaat prima lukken, omdat ik die tijd gewoon echt heb. Er blijft alleen iets in mij dat het niet echt bevatten kan.
    Meh, ik kan het nog steeds niet uitleggen.
    Misschien komt het gewoon, omdat ik tot op zeker hoogte natuurlijk geen idee kan hebben van hoe het écht is en dat ik dat pas ga merken als ik me aanmeldt en eventueel gekozen wordt. Ik ben niet bang dat ik het niet leuk ga vinden, want ik hou van structuur aanbrengen ^^ [Al ben ik een chaotisch mens als het gaat om het opruimen van mijn kamer en het bewaren van printjes van school :'P]
    Het voelt net als op vakantie gaan naar een oord waar je de brochure niet echt goed van gelezen hebt, hoewel je het wel een interessant oord vind en graag reist.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben in elk geval blij dat ik geen zeven vragen moet invullen :'D Bij de bèta-verkiezingen waren het er gelukkig maar vier.
    Ik heb nu zin om iets gemeens te zetten (ik ben in m'n sarcastische buit, dus neem niet alles/alles niet te serieus en persoonlijk), maar ik ga jullie niet lastigvallen met de vreselijke kronkels in m'n brein (':

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 22:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Al schreef:
    Ik ben in elk geval blij dat ik geen zeven vragen moet invullen :'D Bij de bèta-verkiezingen waren het er gelukkig maar vier.
    Ik heb nu zin om iets gemeens te zetten (ik ben in m'n sarcastische buit, dus neem niet alles/alles niet te serieus en persoonlijk), maar ik ga jullie niet lastigvallen met de vreselijke kronkels in m'n brein (':


    Nou ja, op zich valt dit nog wel mee. Er zitten ook vragen bij over hobby's en hoeveel uur je op Q bent, en die had je niet bij de bèta verkiezingen. Ik vond dit goed te doen (:

    En...Wie ziet het allemaal niet meer zitten?:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    En...Wie ziet het allemaal niet meer zitten?:Y)

    Volgens mij hebben we ze te bang gemaakt, Kim.

    Krull schreef:
    (...)
    Volgens mij hebben we ze te bang gemaakt, Kim.

    Ik ben nog niet eens begonnen. :W
    In ieder geval hebben ze niets te vrezen...Ik zal voor één keertje niet bijten, ik zal me gedragen.
    Beloofd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Al schreef:
    Ik ben in elk geval blij dat ik geen zeven vragen moet invullen :'D Bij de bèta-verkiezingen waren het er gelukkig maar vier.
    Ik heb nu zin om iets gemeens te zetten (ik ben in m'n sarcastische buit, dus neem niet alles/alles niet te serieus en persoonlijk), maar ik ga jullie niet lastigvallen met de vreselijke kronkels in m'n brein (':

    Ik doe niet mee vanwege die vragen alleen al. "Heb je nog andere hobby's buiten Quizlet?" Eh, nee. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 23:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik doe niet mee vanweg die vragen alleen al. "Heb je nog andere hobby's buiten Quizlet?" Eh, nee. (cat)


    Sarcastisch zijn, no-lifen, in Nikki's geval achter kippen aan lopen in Frankrijk (sorry Nikki, maar dat kwam opeens weer in me op (: Ik geloof dat je ooit in het bèta topic gezegd hebt dat je dat eens hebt ingevuld en dat de mods -buiten Annick- er niet zo gediend mee waren (': )

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 23:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb medelijden met de mods. Als ik straks klaar bent met mijn inschrijving, moeten die straks een laaaaaange tekst lezen. :Y)


    -

    Ik ga me zeker aanmelden!


    Queer zijn is gewoon alles