• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Ik ga meedoen en deze keer zorgen dat mijn aanmelding niet als 'te normaal' of 'iedereen neemt dat' uitziet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    We krijgen weer stresskippetjes (: Heb er nú al zin in!
    Well, nog even een paar dingetjes voordat jullie je aanmelden, voor diegenen die nog twijfelen
    - Wees er zeker van dat je genoeg tijd hebt! Het snoept ongelooflijk veel tijd op, zoveel, dat ik in mijn uurtjes op Quizlet eigenlijk vooral bezig ben met mijn mod taken. Dat is in mijn geval dan, dat kan bij andere anders zijn.
    - Onderschat het niet
    - Sta stevig in je schoenen!


    Miep

    Ha, dus toch wel Emma! ;D
    Ik snap het wel hoor, zoiets kun je niet zomaar overal rondbazuijnen.

    Maar ik ga niet meedoen, ik wacht geduldig op een bemiddelaarsverkiezing ^^
    Al kan ik waarschijnlijk nog best lang wachten ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Rochefort schreef:
    Ha, dus toch wel Emma! ;D
    Ik snap het wel hoor, zoiets kun je niet zomaar overal rondbazuijnen.

    Maar ik ga niet meedoen, ik wacht geduldig op een bemiddelaarsverkiezing ^^
    Al kan ik waarschijnlijk nog best lang wachten ^^


    Yeah... Dan kun je vermoedelijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Rochefort schreef:
    Ha, dus toch wel Emma! ;D
    Ik snap het wel hoor, zoiets kun je niet zomaar overal rondbazuijnen.

    Maar ik ga niet meedoen, ik wacht geduldig op een bemiddelaarsverkiezing ^^
    Al kan ik waarschijnlijk nog best lang wachten ^^

    Geheimhoudingsplicht, hè (:

    Okammy schreef:
    (...)

    Yeah... Dan kun je vermoedelijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten xD

    Weet ik. Maar geduld is een schone zaak.

    Krull schreef:
    (...)
    Geheimhoudingsplicht, hè (:

    Zoals ik al zei; ik neem het je niet kwalijk ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Okammy schreef:
    (...)

    Yeah... Dan kun je vermoedelijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten xD
    Yes indeed. Tenzij we nu alle drie mod worden, maar dat denk ik wel niet. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Yes indeed. Tenzij we nu alle drie mod worden, maar dat denk ik wel niet. Haha.


    Nahw :c
    Maar ik wil bemiddelaar worden. Echt geen 4e persoon nodig? c:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 20:28 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien is dit een hele stomme vraag, maar is het mogelijk om tussen taken te switchen op een gegeven moment? En dan bedoel ik, stel nou dat je bemiddelaar bent en je wilt heel graag moderator worden, kan dat dan? Ik zeg niet dat ik dat van plan ben (echt niet, haha) maar ik vraag het me wel af x)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marjannee schreef:
    Misschien is dit een hele stomme vraag, maar is het mogelijk om tussen taken te switchen op een gegeven moment? En dan bedoel ik, stel nou dat je bemiddelaar bent en je wilt heel graag moderator worden, kan dat dan? Ik zeg niet dat ik dat van plan ben (echt niet, haha) maar ik vraag het me wel af x)
    Natuurlijk kan dat. Zo zijn Sam en Bes van beta naar mod overgeschakeld en Annick van bemiddelaar naar mod.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kaa schreef:
    (...)

    Nahw :c
    Maar ik wil bemiddelaar worden. Echt geen 4e persoon nodig? c:
    Zolang er geen rellen zijn, niet nee. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Zolang er geen rellen zijn, niet nee. :W


    Klinkt dat als een oproep naar rellen? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Marjannee schreef:
    Misschien is dit een hele stomme vraag, maar is het mogelijk om tussen taken te switchen op een gegeven moment? En dan bedoel ik, stel nou dat je bemiddelaar bent en je wilt heel graag moderator worden, kan dat dan? Ik zeg niet dat ik dat van plan ben (echt niet, haha) maar ik vraag het me wel af x)


    Het is wel mogelijk om van de ene functie naar de andere te gaan, maar je kunt niet steeds wisselen of functies tegelijkertijd hebben. Dat is de indruk die ik krijg bij het woord switchen. :'D

    Bovendien is de enige overstap die ik ooit heb gezien die van bèta of bemiddelaar naar mod (nou ja, en van mod naar admin in Emma's geval). Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een mod bemiddelaar of bèta werd. Dat zou eens interessant zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is wel mogelijk om van de ene functie naar de andere te gaan, maar je kunt niet steeds wisselen of functies tegelijkertijd hebben. Dat is de indruk die ik krijg bij het woord switchen. :'D

    Bovendien is de enige overstap die ik ooit heb gezien die van bèta of bemiddelaar naar mod (nou ja, en van mod naar admin in Emma's geval). Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een mod bemiddelaar of bèta werd. Dat zou eens interessant zijn. (krul)

    Kaat (Boyiloveyou, van mijn generatie (krul)), is van moderator naar bemiddelaar gegaan. Ook Iris (THndALlover heette ze toen) van mijn generatie, is van moderator naar bemiddelaar gegaan. Je ziet alleen wel dat ze niet lang in deze functie blijven, eigenlijk om de reden dat ze van mod naar bemiddelaar gingen; te weinig tijd.

    Krull schreef:
    (...)
    Kaat (Boyiloveyou, van mijn generatie (krul)), is van moderator naar bemiddelaar gegaan. Ook Iris (THndALlover heette ze toen) van mijn generatie, is van moderator naar bemiddelaar gegaan. Je ziet alleen wel dat ze niet lang in deze functie blijven, eigenlijk om de reden dat ze van mod naar bemiddelaar gingen; te weinig tijd.


    Aaah, dus het is wel eens gebeurd! Wat grappig om te horen. :'D
    Maar ik kan me niet herinneren die usernames ooit eerder te hebben gezien en ik was er ook nog lang niet toen jouw generatie mod werd, dus niet zo raar dat ik dat heb gemist. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan